دانلود برنامه ویرایش فایل های apk برای کامپیوتر

بعد از اینکه اپلیکیشن APK Editor Pro را برای ویرایش فایل های APK در اندروید معرفی کردیم حال میخواهیم برنامه ویرایش فایل apk برای ویندوز با نام APK Tools و  LocalAPK را معرفی کنیم. با استفاده از APK Tools و  LocalAPK می توانید اقدام به ویرایش فایل های apk در کامپیوتر کنید. کار کردن با این نرم افزارها بسیار ساده است طوری که با چند کلیک می توانید به راحتی ویرایش فایلهای apk در ویندوز را انجام دهید. برای دانلود برنامه ویرایش فایل های apk برای کامپیوتر با نام APK Tools و LocalAPK کافیه به انتهای این مطلب مراجعه کنید و این نرم افزار کم حجم را دانلود کنید. 

برنامه ویرایش فایل های apk برای کامپیوتر

برنامه ویرایش فایل apk برای ویندوز

برنامه های زیادی برای ویرایش فایل های apk برای ویندوز وجود دارد اما یکی از بهترین و کم حجم ترین آنها نرم افزار APK Tools و  LocaAPK می باشد. APK Tools نام نرم افزاری برای ویندوز هست که برای ویرایش فایل های apk و framework به کار میره. مدتی هست که ورژن ۳٫۵ این نرم افزار دراومده که دارای واسط کاریری گرافیکی شده و امکاناتش بیشتر شده و مشکلات نسخه های قبل رو نداره و شما می تونید آخرین ورژن اون رو از این پست دانلود کنید.

چیزهایی که برای ویرایش فایل های apk نیاز دارید:

  • Java JDK/JRE
  • Android SDK

امکانات نرم افزار APK Tools:

  • APK handling سریع تر و آسان تر (در نسخه گرافیکی امکان کشیدن و رها کردن فایل هم وجود داره)
  • همه چیز در یکجا (ADB Push/Pull, Extract, Optimize, Zip, Sign, Zipalign, Install, Decompile, Compile…)
  • کار کردن در هر جا و هر زمان (نداشتن مشکل با اسم فایل ها یا کاراکترهای عجیب)

آموزش نصب و استفاده از نرم افزار APK Tool

  • APKTool.zip رو از حالت فشرده خارج کنید
  • APK Tools.exe رو اجرا نماید

آموزش ویرایش فایل های apk در ویندوز با نرم افزار APKTool

  • اگر قصد ویرایش فایل apk را دارید اون رو توی فولدر APK Files کپی کنید
  • همه ی فایل های apk که Decompile شدن رو می تونید در فولدر Projects پیدا کنید.
  • تمامی فایل های Zipped, signed, zipaligned and/or compiled درون فولدر OUTPUT قرار میگیرند

LocalAPK نرم افزاری است که برای سازماندهی فایل های APK ذخیره شده بر روی کامپیوتر، طراحی شده است. این نرم افزار شامل چندین ویژگی است که باعث تسهیل سازماندهی فایل های اندروید APK می شود. از جمله این ویژگی ها، چک کردن به روز بودن فایل های APK شما، تغییر نام فایل های APK برای نام بسته بندی، نام نرم افزار و یا Play Store name، حذف فایل های APK از رده خارج شده، انتقال فایل های APK به دستگاه اندروید شما توسط تولید یک کد QR، دستورات سفارشی اجرا بر اساس اطلاعات APK و ادغام APK Shell Extension با ویندوز اکسپلورر و … می باشد.

نرم افزار LocalAPK ابزاری هوشمند برای طبقه بندی نرم افزارها و بازی‌های اندرویدی در رایانه است، با این برنامه می‌توانید ارتباطی سریع را در انتقال داده‌ها تجربه کنید. (البته در این بخش هدف ما ویرایش فایل های apk در کامپیوتر است)

ویرایش فایل apk در ویندوز

فایل‌های APK در واقع فایل‌های Installer نرم افزارها (معمولا بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها) در سیستم عامل اندروید هستند. با دانلود کردن این فایل‌ها شما دیگر نیازی به دسترسی به سایت‌هایی همچون Google Play نخواهید داشت. برای نصب این فایل‌ها حتی نیازی به اتصال به اینترنت نیز وجود ندارد. با استفاده از این فایل‌ها می‌توانید برنامه‌های مختلفی را هم چون Flipboard یا حتی آن‌ها که ممنوع شده اند مانند Market Changer (که گوگل پلی را در مورد کشور شما به اشتباه می‌اندازد) را بر روی سیستم عامل اندروید نصب کنید.
همچنین گاهی از اوقات با نصب این فایل‌ها می‌توانید به ویژگی‌هایی دسترسی داشته باشید که در حالت عادی امکان آن وجود ندارد. در واقع با دریافت این فایل‌ها شما می‌توانید به آخرین به روزرسانی‌ها هم دسترسی داشته باشید. توجه کنید که برخی کشورها و دستگاه‌ها امکان دسترسی به Google Play را ندارند بنابراین استفاده از APK تنها راه استفاده از اپ‌ها برای این دسته از افراد است. وب سایت‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید فایل‌های APK را از آن‌ها دانلود کنید.

LocalAPK برنامه ای جدید و قوی که برای مدیریت و سازماندهی فایل های APK در ویندوز می باشد. فایل های APK برای اپلیکیشن های اندروید می باشد که کاربر با انتقال آنها به گوشی و تبلت شان می توانند نصب و استفاده نمایند. اگر از کاربرانی هستید که از این فایل ها در کامپیوتر خود نسخه پشتیبان تهیه می کنید ، برنامه LocalAPK این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید بهتر و آسان تر این فایل های را مدیریت نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار LocalAPK ویرایش فایلهای apk در کامپیوتر

  • چک کردن به روز بودن فایل های APK شما
  • تغییر نام فایل های APK برای نام بسته بندی، نام نرم افزار و یا Play Store name
  • حذف فایل های APK از رده خارج شده
  • انتقال فایل های APK به دستگاه اندروید شما توسط تولید یک کد QR
  • دستورات سفارشی اجرا بر اساس اطلاعات APK
  • ادغام APK Shell Extension با ویندوز اکسپلورر
  • و …

آموزش نصب LocalAPK برای ویرایش فایل های apk در ویندوز

۱- نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید.
۲- فایل Keygen.exe را از درون پوشه Keygen اجرا کرده و شماره سریالی تولید کنید.
۳- نرم افزار را با اطلاعات تولید شده توسط Keygen رجیستر کنید.

نحوه فعال سازی پیش نمایش برنامه LocaAPK

در تب چهارم Shell بر روی گزینه اول یعنی Install Shell کلیک کنید تا برنامه بر روی فایل های APK پیشنمایش آیکن برنامه ها را فعال کند + قابلیت کلیک راست

دانلود برنامه ویرایش فایل های apk برای کامپیوتر

برای دانلود برنامه ویرایش فایل های apk برای کامپیوتر با نام LocaAPK و LocaAPK کافیه از بخش زیر اقدام به دانلود کنید. ما آخرین نسخه نرم افزارهای LocaAPK و LocaAPK رو برای شما آماده کردیم. در کنار فایل اصلی این نرم افزار، کرک آن را هم قرار دادیم که بر اساس آموزش، می توانید آن را فعال کنید.

نتیجه گیری:
برنامه های زیادی برای ویرایش فایلهای apk در ویندوز وجود دارد اما یکی از بهترین این نرم افزارها، برنامه APK Tool می باشد. این برنامه به شدت سبک و کار کردن با آن بسیار ساده است. و می توانید از نرم افزار LocaAPK برای مدیریت فایل های apk در ویندوز استفاده کنید. 

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *