نقاشی ساختمان اصولی و همه‌ی آنچه که باید درباره‌ی آن بدانید

هنگامی که تصمیم به رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان خود گرفتید باید نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید خانه خود را به زیباترین شکل ممکن رنگ آمیزی کرده و نقاشی کنید. یکی از دغدغه های عمده بعد از تصمیم به نقاشی ساختمان پیدا کردن یک نقاش ساختمان حرفه ای و کاربلد است.

البته در دنیای امروزی و فضای مجازی دسترسی به تمام مجریان ساختمانی بسیار راحت و آسان است ولی در این میان انتخاب و اطمینان کردن به یک نقاش ساختمان کار دشواری است چراکه نقاشی ساختمان یک حرفه بسیار دقیق و فنی است و فرد نقاش باید تخصص و دانش رنگ و رنگ شناسی را چه از لحاظ روانی و چه از لحاظ زیبایی شناختی داشته باشد.

نقاشی ساختمان

یک نقاش ساختمان حرفه ای باید به نوعی خود یک طراح دکور نیز باشد. نقاشی ساختمان پدیده ای است که همواره نقشی مؤثر در زندگی انسان داشته و دارد. یکی از ابتدایی ترین شاخصه های یک نقاش ساختمان شناختن رنگ ها میباشد. رنگ ها را به طور کلی میتوان به سه دسته تقسیم کرد: رنگ های اصلی( زرد، قرمز و آبی) رنگ اصلی به رنگی گفته میشود که از ترکیب رنگ های دیگر بوجود نیاید.

رنگ های فرعی که معمولا از ترکیب رنگ های اصلی به دست می آیند مانند رنگ سبز . از دیگر خصوصیات نقاشان ساختمان شناخت بار روانی رنگ هاست اینکه هر رنگ میتواند چه نوع تاثیرات روانی را داشته باشد. با پیشرفت علم و تکنولوژی ثابت شده است هر رنگ خود یک تاثیر روانی خواهد داشت به عنوان مثال رنگ آبی رنگی آرام بخش است و میتواند گزینه مناسبی برای اتاق های خواب باشد و یا رنگ زرد حس تحرک و فعالیت را در شما افزایش میدهد. از اصول اولیه در نقاشی ساختمان رعایت تمام جزئیات است به عنوان مثال برای آغاز یک پروژه نقاشی ساختمان مثلا یک واحد مسکونی ابتدا باید تمامی سطوح گچی لیسه کشی شده و تمیز شود.

نقاش ساختمان مدارس در شهرک اکباتان تهران

بعد از انجام لیسه کشی نیز حتما باید رغن زیرکار بر روی سطوح اجرا شود بعد از آن نیز اجرای بتونه روغنی به شکل ماستیک بر روی سطوح گچی میباشد فراموش نکنیم فرقی ندارد شما قصد انجام رنگ پلاستیک دارید یا رنگ روغنی باید حتما حتما از بتونه روغنی استفاده کنید. بعد از بتونه روغنی آستر اولیه سپس لکه گیری و بعد از آن آستر دوم نهایتا یک خش گیری و انجام دو دست رنگ نهایی.

مطالب یاد شده اصول اولیه یک نقاشی ساختمان بدون نقص میباشد. یکی از راه های انتخاب نقاشان ساختمان حرفه ای میتواند رزومه کاری آن ها باشد به عنوان مثال عکس ها، فیلم ها و یا پروژه های در حال انجام آنها. گروه نقاشی ساختمان نوین آریا با سالها تجربه در زمینه نقاشی ساختمان در تهران همچنین یک رزومه کاری کاملا موفق میتواند گزینه مناسبی برای واگذاری نقاشی ساختمان شما باشد.

نقاشی ساختمان نوین آریا با توانایی بالا و اکیپ و اساتید حرفه ای توانایی انجام نقاشی ساختمان های اداری ، تجاری،و مسکونی و همچنین نقاشی ساختمان مدارس و بیمارستان ها را دارد. این گروه نقاشی ساختمان توانسته است با پایان رساندن پروژه های نقاشی ساختمان فراوان در اقصی نقاط تهران به یک برند در شهر تهران تبدیل شود. به علت وسعت و جمعیت بالای شهر تهران میتوان به جای نقاشی ساختمان در تهران از هر کدام از مناطق تهران نام برد به عنوان مثال نقاشی ساختمان در شهرک اکباتان.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *