معرفی ۳ افزونه تیکت و پشتیبانی در وردپرس

معرفی 3 افزونه تیکت و پشتیبانی در وردپرس

معرفی ۳ افزونه تیکت و پشتیبانی در وردپرس

در این مطلب به دانلود و معرفی ۳ افزونه تیکت و پشتیبانی در وردپرس خواهیم پرداخت. تیکت و پشتیبانی در وردپرس قطعا از مهمترین و قابل توجه ترین نیاز های یک وب سایت خدماتی می باشد که باعث ارتباط بهتر با مشتری و در نهایت جلب توجه و فروش بیشتر خواهد شد. در این مطلب به معرفی ۳ افزونه تیکت و پشتیبانی در وردپرس که عبارتند از : افزونه Awesome Support – افزونه FAST Ticket و افزونه WP Support Plus می پردازیم. با ما همراه باشید…

معرفی ۳ افزونه تیکت و پشتیبانی در وردپرس

با استفاده از این افزونه ها میتونید یک سیستم پشتیبانی قوی در وردپرس ایجاد کرده و امکان ارسال تیکت و پشتیبانی در وردپرس را برای کاربران خود فراهم کنید. پس اگر شما هم در سایت خودتون خدماتی ارائه میدین و نمیخواین که از سیستم‌های پشتیبانی مثل FileZilla و WHM برای این کار استفاده کنید تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

 

۱- افزونه Awesome Support

پیشنهاد ما استفاده از همین افزونه است. افزونه Awesome Support برای ارسال تیکت در وردپرس تاکنون تونسته بیش از ۷٫۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴٫۵ را ازآن خودش بکنه که با استفاده از اون میتونید یک سیستم پشتیبانی در وردپرس ایجاد کنید. برای استفاده از این افزونه ابتدا روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه افزونه در مخزن وردپرس هدایت شده و سپس با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه در سایت خودتون بکنید.

صفحه افزونه Awesome Support

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با نام تیکت‌ها در پیشخوان سایت وردپرسی شما اضافه میشه که با استفاده از اون میتونید به سفارشی سازی تنظیمات افزونه اقدام کنید.

امکانات افزونه Awesome Support

  • تیکت های نامحدود (رایگان)
  • پشتیبانان نامحدود (رایگان)
  • کاربران نامحدود (رایگان)
  • محصولات نامحدود (رایگان)
  • گروه های نامحدود (رایگان)
  • برچسب های نامحدود (رایگان)
  • اولویت های سفارشی نامحدود با رنگ بندی (رایگان)
  • کانالهای نامحدود (رایگان)
  • سفارشی / نامحدود با رنگ بندی (رایگان)
  • زمینه سفارشی نامحدود (رایگان)
  • تیکت خصوصی (رایگان)
  • پشتیبانان می توانند تیکت ها را از طرف کاربران ایجاد کنند (رایگان)
  • پشتیبانان می توانند تیکت های خود و یا تمام تیکت ها را مشاهده کنند (رایگان)
  • پشتیبانان می توانند اعلان های ایمیل را از طریق ایمیل برای رویدادهای تیکت مانند تیکت جدید، پاسخ به تیکت و غیره دریافت کنند (رایگان)
  • کاربران می توانند اعلان های ایمیل را از طریق ایمیل برای رویدادهای تیکت مانند تیکت جدید، پاسخ به تیکت و غیره دریافت کنند. (رایگان)
  • پشتیبانان می توانند با استفاده از ایمیل پاسخ دهند (Premium: Add-on Support E-mail)
  • کاربران می توانند به استفاده از ایمیل با ایمیل (Premium: E-mail Support add-on) پاسخ دهند
  • عوامل متعددی می توانند بر روی یک تیکت کار کنند (رایگان)
  • انتقال تیکت از یک عامل اولیه به دیگری (رایگان)
  • یادداشت های داخلی در تیکت (پولی: اضافه کردن یادداشت های خصوصی)
  • کاربران می توانند تیکت ها را از طریق ایمیل باز کنند (Premium: E-mail Support add-on)
  • اعلان های سومین رویداد تیکت از طریق ایمیل (Premium: Notifications add-on)
  • اجازه یا ممنوع کردن کاربران از بازگشایی تیکت های بسته توسط ایمیل (Premium: E-mail Support add-on)
  • پیکربندی قالب های ایمیل برای اطلاعیه های ایمیل (رایگان)
  • تخصیص خودکار تیکت به عوامل بر اساس بارهای فعلی تیکت (رایگان)
  • تیکت ها را به پشتیبانان بر اساس گروه ها و محصولات اختصاص دهید (Premium: Agent Add-on)
  • تیکت ها را به عوامل بر اساس ساعات کاری اختصاص دهید (Premium: Agent Smart)
  • ارسال پیام های هشدار دهنده متعدد قبل از بستن تیکت های قدیمی (Premium: Automatic Ticket Close add-on)
  • ایجاد گردش کار چندگانه برای مدیریت تیکت های رها شده یا قدیمی بر اساس وضعیت (Premium: Automatic Ticket Close add-on)
  • پاسخهای یکبار کلیک برای سوالات رایج (Premium-Canned Response Add-on)
  • ایجاد پرسش های متداول و اختصاص دادن آنها به یک یا چند صفحه (Premium: FAQ add-on)
  • پاسخ به یک تیکت و ایجاد یک FAQ در مرحله (Premium: FAQ add-on)
  • بعد از اینکه یک تیکت بسته شد، نظرسنجی های رضایت را ارسال کنید (Premium-Survey Survey add-on)
  • پیکربندی هر عنصر از نظرسنجی رضایت (Premium: Survey Survey add-on)
  • اجازه پیوست به تیکت (رایگان)
  • کنترل تعداد پیوست های مجاز در هر تیکت (رایگان)
  • کنترل انواع فایل های مجاز برای پیوست (رایگان)
  • کنترل حداکثر اندازه فایل مجاز برای پیوست (رایگان)

 

۲- افزونه FAST Ticket

افزونه FAST Ticket یک افزونه بسیار کاربردی و ویژه برای آن کسانی که میخواهند یک سیستم قدرتمند پشتیبانی در سایت وردپرسی خود ایجاد کنند میباشد در افزونه FAST Ticket تمام امکانات مورد نیاز برای اجرای یک سیستم پشتیبانی حرفه ای موجود میباشد و دیگر نیازی به خرید امکانات اضافی نمیباشد چون همه این ویژگی ها به صورت پیشفرض در افزونه حرفه ای پشتیبانی فست تیکت وجود دارد.

از جمله ویژگی های افزونه میتوان به جداسازی محصولات اشاره کرد. شما میتوانید محصولات مورد نظر را ایجاد کنید تا کاربر هنگام ارسال تیکت به و محصولات درخواست پشتیبانی ارسال کند تا این تیکت فقط برای محصولات مربوطه نمایش داده شود در این صورت پشتیبانی شما بسیار قدرتمند و ارسال پاسخ برای کاربران به سرعت خواهد بود به غیر از این، افزونه با ووکامرس نیز سازگار میباشد و کاربران میتوانند هنگام ارسال تیکت، محصول مربوطه را نیز انتخاب کنند تا پشتیبان این محصول را بررسی کرده و پاسخ را ارسال کند. طراحی فوق العاده زیبا با رنگبندی متفاوت این افزونه را بسیار زیبا کرده است اگر پیشنمایش را مشاهده کنید خواهید دید که قسمت مدیریت این افزونه چقد شیک و حرفه ای است و حتی میتوان فرم ورود و ثبتنام را نیز سفارشی سازی کرد.

صفحه افزونه Fast Ticket

 

امکانات افزونه FAST Ticket

  •  امکان انتخاب محصول مورد نظر برای ارسال درخواست پشتیبانی
  •  فرم ورود و ثبتنام سفارشی با امکان درج تذکران در کادر ورود
  •  اولویت بندی تیکت ها
  •  نمایش وضعیت پاسخ به عنوان مثال پاسخ داده شده یا …
  •  وقتی تیکت شما پاسخ داده شد از طریق مرورگر اطلاع رسانی خواهد شد
  •  پنل مدیریت بسیار زیبا و با امکانات بالا
  •  فارسی سازی و راستچین شده به صورت ۱۰۰%
  •  امکان ترجمه کلمات دلخواه در داخل مدیریت
  •  آنالیز کاربران و تیکت ها
  •  امکان ذخیره کردن اطلاعات تیکت ها
  •  امکان درج سوالات متداول در قسمت پشتیبانی
  • امکان درخواست نامحدود
  •  کاربر نامحدود در ارسال تیکت
  •  امکان درج محصولات نامحدود
  •  امکان ویرایش فیلد های ثبتنام برای دیافت اطلاعات بیشتر از کاربران
  •  پاسخ های تکراری را برای خود ذخیره کنید تا در وقت صرفه جویی شود
  •  امکان پیوست فایل و تصویر از طرف کاربران و پشتیبان
  •  امکان جستجوی تیکت ها و همه موارد موجود در آن
  •  گذاشتن نام کاربر در بالای تیکت هنگام ارسال پاسخ با یک دکمه
  •  تنظیم خودکار برای بستن تیکت ها
  •  امکان مشاهده تیکت هایی که فقط نیاز به پاسخ دارند
  •  پشتیبانی از همه قالب های وردپرس موجود در تم فارست
  •  سازگاری کامل با ووکامرس و امکان ست کردن این دو
  •  مشتریان میتوانند با استفاده خرید خود تیکت مربوط به محصول را ارسال کنند
  •  براحتی میتوانید دکمه ارسال درخواست پشتیبانی را در صفحه ووکامرس کاربر ایجاد کنید
  •  هنگامی که تیکت پاسخ داده شد یک ایمیل برای کاربر و مشتری ارسال میشود
  •  اطلاع رسانی پشتیبان در هنگام ارسال تیکت
  •  ارسال پاسخ با استفاده از ارسال ایمیل
  •  چندین رنگبندی زیبا و متفاوت
  •  جستجوی بسیار پیشرفته تیکت ها و امکان فیلتربندی آن ها
  •  امکان اضافه کردن فیلدهای دلخواه در قسمت ارسال تیکت
  •  امکان ترجمه بسیار آسان با استفاده از فایل po

حتما بخوانید : دانلود گلچینی از بهترین افزونه های وردپرس

۳- افزونه WP Support Plus

WP Support Plus یک افزونه تجاری برای وردپرس می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک سیستم ارسال تیکت و پشتیبانی درخواست ها تحت وردپرس ایجاد کنید. این افزونه درای قابلیت های کلیدی نظیر امکان ارسال بی نهایت تیکت ، امکان تعریف بی نهایت مسئول پاسخگویی ، امکان ارسال فایل پیوست ، قابلیت ورود کاربران از طریق فیسبوک ، امکان ارسال تیکت توسط کاربران مهمان و قابلیت انتخاب میزان اهمیت (اولویت تیکت ها) و موضوع تیکت می باشد. امکانات کلی آن را نام می بریم

صفحه افزونه WP Support Plus

 

امکانات افزونه WP Support Plus

  • کاملا فارسی شده
  • قابلیت ارسال بی نهایت تیکت توسط کاربران
  • قابلیت تعریف بی نهایت مسئول پاسخگویی توسط مدیر
  • قابلیت اولویت بندی تیکت توسط کاربر
  • قابلیت اطلاع رسانی ایمیلی تیکت ها
  • قابلیت ارسال تیکت توسط کاربران مهمان
  • قابلیت ورود کاربران از طریق فیسبوک
  • قابلیت فیلتر تیکت ها
  • قابلیت تغییر وضعیت تیکت ها بدون نیاز به پاسخ دهی
  • امکان مشخص نمودن سه وضعیت (تیکت باز ، تیکت بسته و در انتظار)
  • ارائه آمار تیکت ها
  • قابلیت نمایش شماره تلفن در وب سایت
  • قابلیت ایجاد فیلد های دلخواه (گزینه های دلخواه) در هنگام ارسال تیکت
  • قابلیت تنظیم تیکت ها به صورت عمومی/خصوصی
  • سازگاری با انواع قالب ها
  • و امکانات دیگر…

The post معرفی ۳ افزونه تیکت و پشتیبانی در وردپرس appeared first on آموزش برنامه نویسی - یادگیری برنامه نویسی با طعم سورس باران.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *