راهکار های افزایش بازدید از طراحی سایت

راهکار های افزایش بازدید از طراحی سایت ، طراحی سایت کلید موفقیت کسب و کار آنلاین است اما برخی بر این باورند که پس از پایان پروژه طراحی سایت همه چیز تمام است و هیچ فعالیت دیگری نیاز نیست در صورتی که حقیقت این است که طراحی سایت اصلی ترین گام برای پیشبرد اهداف و توسعه کسب و کار آنلاین است. در واقع طراحی سایت برای دیده شدن هرچه بیشتر است پس خود وب سایت باید دیده شود و بازدید کنندگان زیادی داشته باشد به این ترتیب است که نرخ ترافیک طراحی سایت افزایش پیدا می کند و جایگاه سایت در نتایج گوگل را ارتقا می دهد.

طراحی سایت کافه قنادی

 

طراحی سایت

طراحی سایت

چگونه بازدید کنندگان طراحی سایت را افزایش دهیم؟

 

  • محتوا طراحی سایت

طراحی وب سایت های رقبا را بررسی کنید کدام محتوا و مقالات پر بازدید تر هستند علاوه بر این آنالیز کنید مخاطبانتان به دنبال چه مطالب و محتوایی هستند سپس محتوایی خلاقانه و با کیفیت تولید کنید. محتوا های کوتاه با کلمات کم مورد پسند گوگل نیستند و همین کاربران نیز نمی توانند نیاز خود را به طور کامل برطرف کنند پس کمیت را کنار بگذارید و تمرکز خود را روی کیفیت بگذارید مهم نیست تعداد مقالات کمتری منتشر کنید اما با کیفیت و جامع! نکته ی دیگر این است که می توانید مقالات قدیمی خود را بازنویسی و آپدیت کنید.

 

  • خبرنامه طراحی سایت

با ارائه آپشن ارسال خبرنامه با یک تیر دو هدف را میزنید به این صورت که می توانید جدید ترین مطالب را به سرعت در اختیار کاربران قرار دهید که باعث می شود در کمترین زمان بازدید زیادی پیدا کند علاوه بر این اگر کاربری نام سایت را فراموش کرده باشد با ارسال خبرنامه به او یادآوری می کنید که به طراحی سایت تهران سر بزند به این ترتیب مخاطبان خود را از دست نمی دهید.

 

  • فرآیند سئو در طراحی سایت

یکی دیگر از روش های افزایش نرخ بازدید کنندگان انجام فرآیند سئو به طور مستمر و پیوسته است. طراحی سایت خود را در دیگر وب سایت ها معرفی کنید و بک لینک بگیرید. این فرآیند می بایست مطابق با استاندارد های گوگل انجام شود تا طراحی سایت پنالتی نشود. البته فراموش نکنید اگر فرآیند سئو را اصولی انجام انجام دهید نتیجه آن را در دراز مدت خواهید دید.

 

  • سرعت طراحی سایت

امروز کاربران کم حوصله شده اند و به شما فرصت زیادی برای نشان دادن ویژگی های طراحی سایت نمی دهند بنابراین اگر پس از ورود به طراحی سایت صفحات به کندی بارگذاری شوند شانسی برای حفظ مخاطب ندارید و کاربران به طراحی سایت های دیگر مراجعه خواهند کرد.

نوشته راهکار های افزایش بازدید از طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post راهکار های افزایش بازدید از طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *