سفارش طراحی سایت تخصصی

سفارش طراحی سایت تخصصی ، طراحی سایت های خود را برای ارسال به مشتری انتخاب کنید. توصیه می کنیم مفاهیم اولیه را ارسال کنید  اما این مربوط به شما و آنچه شما با مشتری خود قبل از شروع پروژه با آن موافقت کرده اید است. فقط در دور اول فقط طراحی سایت های سیاه و سفید ارسال کنید. افزودن رنگ باعث می شود افراد روی آن تمرکز کنند و در این مرحله ، شما فقط به دنبال تأیید مفهوم هستید. توسط مکی طراحی سایت گزینه های آرم متنوع فراموش نکنید.

طراحی سایت که توضیحات مفصلی درباره طرح های مفهومی خود نیز ارسال کنید. در مورد ایده های خود صحبت کنید و چرا تصمیم گرفتید با آن مفاهیم خاص ، اشکال ، عناصر و ترکیب ها کار کنید طرح خود را رقم بزنید بعد از اینکه مشتری شما یکی از بهترین های طراحی سایت را دوست دارد انتخاب کرد ، وقت آن است که ایده خود را به بیاورید بسته به اینکه به چه زیبایی زیبایی می خواهید برسید ، چند روش مختلف برای ایجاد یک آرم طراحی سایت در وجود دارد.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

آرم طراحی سایت

ردیابی زنده طراحی سایت در پس از کشیدن با دست روی کاغذ یا ، یا ترسیم با ابزار قلم هیچکدام از این تکنیک ها بهتر از روش های دیگر نیستند دیگری اما یکی از آنها برای پروژه فعلی شما مناسب خواهد بود گزینه ردیابی زنده این یک تکنیک آسان تر است ابتدا ترسیم دستی و سپس ردیابی زنده آن با برنامه نقاشی مورد علاقه خود را باز کنید مانند یا قلم و جوهر طراحی سایت خود را آماده کنید. همانطور که می توانید آرم طراحی سایت خود را بکشید.

ردیابی طراحی وب سایت هرچه بیشتر پاک از رنگ سیاه یا تیره استفاده کنید. به یاد داشته باشید ، این یک طرح دیگر نیست  بلکه آرم واقعی است! استفاده از این تکنیک باعث می شود تا لوگوی شما به آن دست ساز داده شود. آرم شما کمی ناموزون و ارگانیک به نظر می رسد. برای تصمیم گیری طراحی سایت در مورد اینکه آیا این ظاهر متناسب با پروژه شما است ، به لیست کلمات کلیدی خود مراجعه کنید! آرم متنوع توسط مکی هنگامی که از طراحی سایت خود راضی هستید.

 

تصویر روند طراحی سایت

طراحی سایت را باز کنید و یک سند جدید ایجاد کنید با کلیک کردن روی تصویر خود را وارد کنید یا به سادگی آن را روی کادر هنری خود بکشید و رها کنید. سپس تصویر را انتخاب کرده و در بالای صفحه روی کلیک کنید. آرم تصویر در تصویر تصویرگر طراحی سایت توسط مکی پنل را باز کنید و از منوی کشویی که دوست دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید. گزینه به طور معمول طرح های آرم را ردیابی می کند ، اما با گزینه های دیگر طراحی سایت نیز آزمایش کنید!

تصویر روند طراحی سایت آرم تصویرگر توسط مکی از اسلایدر آستانه استفاده کنید تا تصویر شما سبک تر سمت چپ یا تیره تر و پررنگ تر سمت راست شود. تصویر فرآیند تصویرگر توسط مکی هنگامی که از نتیجه کار راضی هستید ، تصویر را انتخاب کرده و در بالای صفحه طراحی سایت روی گزینه را کلیک کنید. تصویر روند آرم تصویرگرتوسط طراحی سایت تمام عناصر آرم خود را به عنوان شکل های بردار جداگانه خواهید داشت احساس راحتی کنید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

عناصر طراحی سایت

عناصر طراحی سایت را به دور خود جابجا کنید و آنها را مجدداً جابجا کنید تا زمانی که از نتیجه راضی شوید گزینه ترسیم یک سند جدید ایجاد کنید و با کلیک کردن روی تصویر خود را وارد کنید یا به سادگی آن را روی خود بکشید و رها کنید.در پنل لایه ها ، لایه ای را که شامل طراحی سایت شما است تغییر دهید. از نوار لغزنده برای کاهش کدورت تصویر استفاده کرده و لایه را قفل کنید. سپس ، یک لایه جدید در بالا ایجاد کنید ابزار طراحی سایت را انتخاب کنید.

طراحی سایت و شروع به ردیابی طرح کنید رسم آرم در تصویرگر با تصویر ابزار قلم توسط مکی ابزار کمی متفاوت از یک قلم معمولی کار می کند. به جای ترسیم ، شما می خواهید نقاط لنگر طراحی سایت را با دسته هایی که مسیر را دنبال می کنید ، ترسیم کنید. اگر با ابزار قلم آشنا نیستید ، شاید نمی دانید که نقاط لنگر را در کجا قرار دهید. تصور کنید یک مستطیل در اطراف نامه ای طراحی سایت که در حال ردیابی آن هستید. نقاط لنگر خود را قرار دهید.

 

ردیابی طراحی سایت

طراحی سایت که نامه آن مستطیل را لمس کند تا حد ممکن از کمترین تعداد امتیاز استفاده کنید فقط برای کنترل شکل کافی است. اگر در حال ردیابی حروف نیز هستید ، سعی کنید با تنظیم دکمه ، همه دسته ها را بصورت عمودی یا افقی نگه دارید. اگر لازم باشد بعداً آنها را ویرایش کنید ، این کنترل بیشتری روی شکل های شما خواهد داشت. حال ، اجازه دهید تفاوت بین یک آرم طراحی سایت ردیابی شده سمت چپ و یک آرم طراحی سایت ترسیم شده با ابزار دارد.

طراحی سایت راست را بررسی کنیم آرم در تصویرگر تصویرگر با مقایسه دو گزینه برای ردیابی توسط مکی در حالی که لبه های نرم را در سمت چپ دوست دارم ، حروف دقیق تر را در سمت راست ترجیح می دهم. بنابراین ، بیایید ببینیم که چگونه تصویر دوم طراحی سایت را کامل کنیم مخروط و حروف هیچ راهی برای انجام این کار وجود ندارد ، بنابراین به غریزه های طراحی سایت خود اعتماد کنید و کمی با آن سرگرم شوید. یک ترفند کوچک که من دوست دارم.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

ابزار طراحی سایت

طراحی سایت از آن استفاده کنم گسترش همه چیز است و اضافه کردن کمی تاری در آن معمولاً با شعاع تنظیم شده حداکثر پس از آماده شدن ، دوباره آن را گسترش دهید روی کلیک کنید ، گزینه را انتخاب کرده و سطح آستانه خود را تنظیم کنید آرم با لبه های نرم توسط مکی طراحی سایت توجه کنید که لبه ها چقدر نرم شدند این باعث می شود کل آرم دوستانه تر و ارگانیک تر شود! متن را اضافه کنیداکنون که آرم خود را فقط به روش طراحی سایت که می خواهید قرار دهید.

زمان آن است که اگر یکی از آن ها بود برچسب طراحی سایت خود را اضافه کنید. مکان مناسبی برای قرار دادن برچسب وجود ندارد اما شاید ساده ترین آن اضافه کردن آن در زیر آرم با یک فونت تمیز با سبک باشد. به عنوان مثال ما می خواهیم آن را بالاتر از آرم طراحی سایت در یک مسیر منحنی قرار دهیم تا ترکیب را ببندیم و کمی شبیه به یک نشان شود. با ایجاد یک خط یا شکل شروع مسیر شعار را شروع کنید. در مرحله بعد بر روی یک ابزار طراحی سایت تهران کلیک کرده است.

 

فونت های اسکریپت طراحی سایت

طراحی سایت و خود خط را کلیک کنید سپس شروع به تایپ کنید! متن را متمرکز کرده و متناسب با دلخواه خود ، متن را گسترش دهید تصویرگر تصویرگر ایجاد برچسب طراحی سایت برای آرم توسط مکی هنگام انتخاب قلم ، یک مورد را پیدا کنید که متناسب با آن باشد و تصویر شما را تکمیل کند ، و اطمینان حاصل کنید که این دو در مقابل یکدیگر به رقابت نمی پردازند. تصویر شما باید هماهنگ باشد. در جستجوی سریف ، فونت های اسکریپت یا فونت های اسکریپت طراحی سایت است.

طراحی سایت و همچنین آخرین روند قلم ذهن خود را حفظ کنید. اگر پروژه طراحی آرم شما یک کلمه کلیدی است ، نوعی از طراحی آرم که فقط حاوی نام تجاری است ، باید ارزش و زیبایی شناسی برند را فقط با استفاده از تایپوگرافی طراحی سایت بیان کنید. در این حالت با انتخاب قلم خود بسیار مراقب باشید زیرا خود کاراکترها معنای و شخصیت زیادی را به همراه خواهند داشت با کنتراست طراحی سایت ، فاصله و وزنها به آن توجه کرده و بازی کنید چند را ترکیب کنید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

تایپوگرافی طراحی سایت

حروف بزرگ طراحی سایت معنی ظریف را به برخی حروف اضافه کنید یا درون یک ظرف یا جداکننده از نوعی پرتاب کنید. نامه ها را با حذف یا اضافه کردن آنها تغییر دهید ، یا حتی مجموعه جدیدی از حروف خود را ایجاد کنید. مقایسه جلوه های مختلف کلمات متفاوتی توسط مکی طراحی سایت توجه کنید که چگونه هر نسخه از اینها روحیه متفاوتی دارد و احساسات متفاوتی را بیان می کند در حین کار با کلمات کلیدی طراحی سایت ، فرم هایی را پیدا کنید.

طراحی سایت که بسیار زیبا با زیبایی شناسی بسیار نزدیک به آنچه برند انجام می دهد باشد اضافه کردن رنگ هنگامی که شروع به اضافه کردن رنگ می کنید ، اطمینان حاصل کنید که رنگ هایی که استفاده می کنید برای نام تجاری طراحی سایت حساسیت دارند. با یادگیری کمی در مورد رنگ های آرم ، تئوری رنگ و روندهای رنگ شروع کنید و سپس ترکیب های رنگی را انتخاب کنید که مکمل یکدیگر هستند. رنگ های بزرگ آرم طراحی سایت باید از هم متمایز شوند.

 

نام تجاری طراحی سایت

اما همیشه لازم نیست که طراحی سایت بیش از حد اشباع شوند فقط با استفاده از پاستیل می توانید تضاد بسیار خوبی داشته باشید. بنابراین چگونه دقیقاً می توانید رنگ خود را به لوگوی خود اضافه کنید ابتدا عناصر مورد نیاز به رنگ را انتخاب کنید. سپس بر روی ابزار کلیک کرده و روی فضاهایی طراحی سایت که به رنگ نیاز دارند معلق بگیرید. اگر مسیری بسته باشد که می تواند به یک شکل تبدیل شود ، یک رنگ پر رنگ خاکستری طراحی سایت روشن را مشاهده خواهید کرد.

تصویر تصویرگر طراحی سایت با اضافه کردن رنگ به آرم توسط مکی پس از ایجاد هر شکل می توانید بازی را با رنگ شروع کنید! با گروه بندی تمام عناصری که رنگ یکسانی دارند شروع کنید. این باعث می شود که بعداً رنگ ها را تغییر دهید. سپس تمام عناصری طراحی سایت را که می خواهید تغییر دهید انتخاب کنید ، روی گزینه در نوار ابزار کلیک کنید و تنظیم مقادیر رنگ را شروع کنید. تصویر تصویرگر با اضافه کردن رنگ به آرم طراحی سایت است.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

کلمات کلیدی طراحی سایت

توسط مکی در مثال ما ، مشتری طراحی سایت بطور خاص ذکر كرد كه آنها مایل به استفاده از اسطوخودوس و نعناع هستند آرم متنوع با پالت رنگ نهایی توسط مکی بنابراین من یک پالت طراحی سایت پاستیل زرق و برق دار را بر اساس آن جهت ایجاد کردم. آرم خود را ارائه دهید وقتی آرم شما عالی به نظر می رسد ، ارائه دهنده زیبایی برای مشتری طراحی سایت خود در نظر بگیرید.

اطمینان حاصل کنید که هر تکرار آرم طراحی سایت از جمله نسخه های رنگی مختلف را نشان می دهید. به یاد داشته باشید که هر نسخه از آرم نشان داده شده در ارائه شما باید به مشتری طراحی سایت ارائه دهید! ارائه آرم با رنگ ها و نسخه های مختلف توسط مکی طراحی سایت نیازی نیست که با ارائه خود دیوانه شوید و از هزاران مدل و جلوه های فانتزی استفاده کنید آن را ساده ، تمیز و شفاف نگه دارید.

نوشته سفارش طراحی سایت تخصصی اولین بار در پدیدار شد.

The post سفارش طراحی سایت تخصصی appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *