حل تمرین کتاب زبان c از جعفر نژاد قمی

بعد از اینکه کتاب آموزش برنامه نویسی زبان c از جعفر نژاد قمی رو برای دانلود قرار دادیم حال می خواهیم حل تمرین این کتاب رو برای دانلود قرار دهیم. در کتاب زبان سی، تعدادی زیادی تمرین وجود دارد که در این مطلب مجموعه سورسی با عنوان حل تمرین کتاب زبان c از جعفر نژاد قمی را آماده کردیم. در بخش پایین توضیحات بیشتری در مورد این مجموعه سورس کد میدهیم.

حل تمرین کتاب زبان c از جعفر نژاد قمی

قبل از اینکه اقدام به قرار دادن لینک دانلود حل تمرین کتاب زبان c از جعفر نژاد قمی دهیم توضیحاتی مختصری در مورد کتاب آموزش برنامه نویسی زبان c از جعفر نژاد قمی دهیم. این کتاب در قالب ۲۲ فصل و به صورت کامل به آموزش برنامه نویسی سی می پردازد و می توان گفت جز منبع خوب برای یادگیری زبان سی است. این کتاب در تعداد ۶۶۳ صفحه نگارش شده است و کلا به آموزش برنامه نویسی c می پردازد. اگر می خواهید بیشتر با این کتاب آشنا شوید پیشنهاد میکنم به صفحه خود کتاب با عنوان کتاب آموزش برنامه نویسی زبان c از جعفر نژاد قمی مراجعه کنید.

حل تمرین کتاب زبان c از جعفر نژاد قمی

خب متوجه شدید تا این لحظه که قرار هستش ما حل تمرین چه کتابی رو برای دانلود قرار دهیم. این مجموعه تمرین، حدود ۴۱۶ فایل سی می باشند که شامل کل تمرین ها و مثال های این کتاب می شود. یعنی با دانلود این مجموعه به ۴۱۶ سورس کد زبان سی دسترسی پیدا می کنید که می توان گفت یکی از کاملترین مجموعه سورس کدهای زبان سی است. یکی از خوبی های این مجموعه دسته بندی بودن آن است یعنی اگر کتاب زبان برنامه نویسی سی رو دانلود کنید متوجه می شوید این کتاب ۲۲ فصل می باشد این سورس کدها هم در قالب ۲۲ پوشه ارائه شده اند و گفتیم داخل هر پوشه مربوط به کدام یکی از فصل های کتاب می باشد. برای درک درست از این موضوع پیشنهاد میکنم تصویر زیر رو ببینید.

حل تمرین کتاب برنامه نویسی سی

اگر به تصویر توجه کنید به صورت دقیق و کاملا مرتب سورس کدها رو داخل هر فصل قرار دادیم و نیازی نیست که دنبال سورس کد خاصی بگردید کافیه به فصل مورد نظر رجوع کنید و سورس کد مورد نظر رو باز نمایید. برای اینکه بدونید داخل این پوشه ها چه چیزی وجود دارد ما پوشه مربوط به فصل دو رو باز می کنیم که چند سورس کد داخل آن وجود دارد مثل تصویر زیر:

جواب سوالات کتاب برنامه نویسی سی

در تصویر بالا می بینید که این فایل ها با فرمت سی پلاس پلاس ذخیره شده اند که توسط نرم افزار مربوطه اتفاق افتاده است. اگر این نرم افزار رو ندارید جای نگرانی نیست همانطور که در بخش بالا گفتیم فایل تمرینی رو داخل نرم افزار نوت پد بکشید و رها کنید خودش سورس کد رو نمایش میدهد. 

توجه: فرمت این فایل های تمرین، به زبان سی پلاس پلاس می باشد اگر نرم افزار مورد نظر رو نداشتید جای نگرانی نیست کافیه فایل مورد نظر رو به داخل نرم افزار نوت پد بکشید تا سورس کد مورد نظر رو ببینید.

نکته مهم: شما می توانید از این مجموعه حل تمرین کتاب زبان c از جعفر نژاد قمی برای جواب دادن به سوالات زبان سی پلاس پلاس هم استفاده کنید. البته این نکته هم فراموش نشود اگر درس برنامه نویسی سی رو دارید و این کتاب منبع آموزشی شما نیست باز هم می شود از این سورس کدها برای تمرین و یادگیری بیشتر استفاده کنید.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *