۵ شرکت برتر طراحی سایت ایران در سال ۹۷

زمانی که حرف از راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی می‌شود پس باید سایتی هم در کار باشد. اینجاست که صحبت از طراحی سایت می‌شود. در واقع گام اول در راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی طراحی وبسایت است که بسیار هم حائز اهمیت است. دقیقا همان جاییست که باید به آن توجه ویژه‌ای شود. درست است که برخی افراد با کمک شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام کسب و کاری را راه‌اندازی می‌کنند اما برای رسمیت دادن به آن لازم است وبسایتی داشته باشید.
امروزه ساخت فروشگاه اینترنتی یکی از بیشترین آمارها را در طراحی سایت به خود اختصاص داده است. طراحی فروشگاه اینترنتی فرآیند پیچیده‌تری را نسبت به سایر وبسایت‌ها طی می‌کند زیرا باید تمامی موارد آن درست اجرا شود تا به درستی کار کند.

نخستین گام در جهت ورود به بازار تجارت الکترونیک، پیدا کردن شرکت طراحی سایت و ایجاد یک پایگاه اینترنتی است که معرف حضور شما در این عرصه به سایرین خواهد بود.

درباره جشنواره وب و موبایل ایران

کاندیدای یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره‌ای برای انتخاب برترین وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایران

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

نشست شورای داوری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ های ۴ و ۵ بهمن ماه ۱۳۹۷ برگزار شد و پس از بررسی های تخصصی صورت گرفته توسط داوران شورا که از میان فعال ترین های این حوزه انتخاب شده اند ، در این جلسه ۵ کاندیدای برتر هر گروه در بخش وبسایت و اپلیکیشن انتخاب شدند.

مشاهده وبسایت جشنواره وب و موبایل ایران 

حال در این مقاله قصد داریم برترین شرکت‌های طراحی سایت ایران از دید جشنواره وب و موبایل ایران در سال ۱۳۹۷ را با هم بررسی کنیم.

به طور خلاصه ۵ کاندید برتر شرکت‌های طراحی سایت در جشنواره وب و موبایل ایران به شرح زیر می‌باشد:

خدمات طراحی وب سایت نوین novin.com
شرکت طراحی سایت همیار توسعه hamyardev.com
مرکز طراحی اسپیرال spiraldesign.org
استودیو پیکسل pixelstudio.ir
گروه طراحی سایت افرو afroo.ir

 

۱- خدمات طراحی وب سایت نوین

خدمات طراحی وب سایت نوین

به بهترین نحو میزبان مخاطبان خود در اینترنت باشید!

وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان است. وب سایت شما بزرگترین پایگاه اینترنتی شماست. شکی نیست که ساخت وب سایت اولین قدم برای ورود شما به دنیای اینترنت است. پس طراحی وب سایت شما اهمیّت بسیار زیادی دارد. ما در نوین به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت و درخور نام شما را داریم.

مشاهده وبسایت شرکت طراحی سایت نوین

۲- شرکت طراحی وب سایت همیارتوسعه

 شرکت طراحی وب سایت همیارتوسعه

ماموریت ما، طراحی سایت حرفه‌ای برای شماست

ما فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ در دل همیاروردپرس آغاز کرده و در سال ۱۳۹۶ به عنوان تیمی مستقل مسئول اجرای پروژه های طراحی سایت شدیم. در همان سال کاندید جشنواره وب و موبایل ایران در حوزه خدمات طراحی سایت و سئو گشته و جز ۵ شرکت برتر طراحی سایت قرار گرفتیم. اکنون برآنیم با اشتیاق و تعهد برترین خدمات طراحی سایت را همراه با خدمات سئو و بهینه سازی سایت، گرافیک سایت و طراحی بنر، پشتیبانی سایت، تولید محتوا، آموزش مدیریت سایت، همگام با جدیدترین فناوری ها و استانداردهای روز دنیا به کارفرمایان گرامی ارائه کنیم.

مشاهده خدمات طراحی سایت همیارتوسعه

۳- مرکز طراحی اسپیرال

مرکز طراحی اسپیرال

اگر می‌خواهید وبسایتی معمولی داشته باشید ما اصلاً گزینه خوبی نیستیم!

مرکز طراحی اسپیرال، هیچ گاه از قالبهای آماده گرافیکی استفاده نکرده و نمی‌کند. از نظر ما طراحی رابط کاربری محصول شما نه تنها باید در راستای هویت برند شما باشد، بلکه باید با حفظ زیبایی، کاربردپذیری مناسبی داشته باشد، مسأله کاربر را حل کند و در نهایت به ایجاد تجربه‌ای کاربرپسند منجر شود.
ما به دنبال User Centered Design هستیم و نه طراحی سلیقه‌محور یا مدیرپسند!

مشاهده وبسایت مرکز طراحی اسپیرال

۴- استدیو پیکسل

استدیو پیکسل

” خلاق باش ؛ پیکسلی باش “

رویاهایتان را به حقیقت می‌رسانیم

نیاز سنجی و سهولت استفاده کاربر، نکاتی هستند که استودیو پیکسل همواره برای طراحی وب، به آن‌ها توجه می‌کند. ما توانسته‌ایم با استفاده از تکنیک‌های به روز و ایجاد طرح‌های متفاوت، خلاقانه و کم نظیر، به گزینه‌ای پیشرو در طراحی وب تبدیل شده و مشتریان مطرح بسیاری را به سمت خود جذب کنیم. تیم طراحی وب ما همواره آماده ارائه خدماتی از جمله، طراحی ریسپانسیو وب‌‌سایت شرکت‌ها و سازمان‌ها، وب‌سایت‌های خبری، نشریه‌های اینترنتی، وب‌سایت‌های شخصی، فروشگاه اینترنتی و… است.

مشاهده وبسایت استدیو پیکسل

۵- گروه طراحی سایت افرو

گروه طراحی سایت افرو

نبوغ در سادگی است…

گروه افرو مشاور و مجری طراحی و بهینه سازی وب سایت، با درک این نکته و با استفاده از نیروهای جوان و با تجربه فعالیت خود را در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت آغاز نمود. رسالت این شرکت به عنوان یک شرکت طراح وب سایت،‌ افزایش توان رقابتی وب سایتهای ایرانی در محیط تجارت آنلاین و معرفی هر چه بهتر فعالیتهای تجاری می‌باشد. ارائه خدمات در زمینه های مختلف تجارت الکترونیک به همراه طراحی گرافیک و اینترفیسِ منحصر به فرد در سطح بین المللی ، هدف اصلی گروه افرو است که به یاری خداوند منان و با استفاده از دانش روز آی تی در راه رسیدن به آن گام برداشته است.

مشاهده وبسایت گروه طراحی سایت افرو

نتیجه گیری

همانطور که در این مقاله خواندید ، هر شرکتی تقریبا در زمینه و کلاس کاری متفاوتی فعالیت می‌کند.امروزه راه‌اندازی وبسایت برای کسب و کار شما الزامی است ولی انتخاب بین شرکت های طراحی سایت به نیاز ها و بودجه شما بستگی دارد. در بین شرکت های ذکر شده شرکت همیارتوسعه اقتصادی ترین تعرفه‌ها را همراه با امکانات و آموزش‌های منحصر به فرد برای برخورداری از یک وبسایت حرفه‌ای به شما ارایه می‌دهد.حال تصمیم با شماست تا از بین بهترین های طراحی سایت ایران کدامیک را بر گزینید؟!

نوشته ۵ شرکت برتر طراحی سایت ایران در سال ۹۷ اولین بار در همیار توسعه | HamyarDev پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *