ابزارهای حرفه‌ای معامله صرافی ارز دیجیتال والکس

ابزارهای حرفه‌ای معامله صرافی ارز دیجیتال والکس

در سال 2018، ایران تجارت و مالکیت ارزهای دیجیتال را به دلیل نگرانی‌های مربوط به پول‌شویی و تامین مالی ممنوع کرد. تمامی مؤسسات مالی ایرانی مانند بانک‌ها، مؤسسات اعتباری و صرافی‌ها از کار کردن با ارزهای رمزنگاری شده یا تبلیغ آنها به هر نحوی منع شدند. با این حال، در سال 2019، دولت شروع به لغو این ممنوعیت کرد؛ زیرا تحریم‌ها پول محلی سختی‌های خاص خودش را داشت. ارز دیجیتال به عنوان یک تسکین احتمالی از اتکا به دلار ایالات متحده در نظر گرفته شد. مقررات جدید بانک مرکزی ایران، مالکیت و استخراج ارزهای دیجیتال را مجاز می‌داند، اما همچنان ممنوعیت استفاده از ارز دیجیتال به‌عنوان سیستم پرداخت را شامل می‌شود. علاوه بر این، «ایرانیان را از داشتن مقادیر زیادی از ارزهای دیجیتال جهانی منع می‌کند، همان‌طور که رسماً از داشتن بیش از 10000 یورو منع شده‌اند». در اواخر سال 2020، با افزایش شدید قیمت بیت کوین و کاهش شدید بازار سهام و ارز ایران، دولت ایران بار دیگر شروع به بررسی امکان اعمال مجدد کنترل‌های بیشتر بر روی ارزهای دیجیتال کرد. تنها تغییری که تاکنون در مقررات رخ داده است، محدودیت‌های بیشتر برای استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال به دلیل مصرف سنگین انرژی است. درست پس از این اتفاقات بود که برخی از صرافی‌های ایرانی مثل صرافی ارز دیجیتال WALLEX روی کار آمد و با معرفی ابزارهای حرفه‌ای معامله راحتی را برای ترید کاربران رقم زدند.

سرمایه‌گذاری در صرافی امن ارز دیجیتال والکس

سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال و خرید و فروش آنها می‌تواند برای تازه واردان یک کار دلهره آور باشد. بارها در اخبار از کلاهبرداری‌های مختلف و از دست دادن سرمایه مردم شنیده‌ایم. اگرچه این فرض تا حدودی درست است و در گذشته نیز شاهد این اتفاقات بوده‌ایم، اما این روزها شروع به سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال آسان‌تر و امن‌تر بوده است.

ALT: سرمایه‌گذاری در صرافی امن ارز دیجیتال والکس

مهمترین نگرانی برای معامله گران و کسانی که می‌خواهند در بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند، امنیت است. هیچ کس دوست ندارد حتی بخش کوچکی از دارایی خود را به دلیل کلاهبرداری و هک از دست بدهد. از سوی دیگر، اگرچه ارائه این امنیت تا حد زیادی به صرافی‌های رمزنگاری بستگی دارد، اما ما به عنوان کسانی که حق انتخاب داریم، می‌توانیم با انتخاب بهترین و معتبرترین صرافی، این ریسک را به حداقل برسانیم. صرافی امن ارز دیجیتال والکس با احراز هویت چند مرحله‌ای برای ثبت نام کاربران احتمال سرقت و هک را به صفر رسانده است و شما می‌توانید با خیالی راحت در این صرافی ترید کنید.

همچنین امکان قرار دادن حد سود و ضرر (Stop Loss) یک ویژگی کلیدی در معاملات ارز دیجیتال است. با استفاده از استاپ لاس در صرافی ارز دیجیتال والکس می‌توانید حرفه‌ای‌تر از گذشته در بازار کریپتوکارنسی سرمایه‌گذاری و معامله کنید. در کنار استاپ لاس، شما می‌توانید با اعمال فیلتر روی لیست سفارش‌های خود بر اساس بازار مورد نظر، سوابق تراکنش‌های خود را مشاهده و در صورت نیاز خروجی اکسل از آن‌ها دریافت کنید.

ابزارهای حرفه‌ای معامله صرافی ارز دیجیتال والکس

آیا باید روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنم؟

در این بخش، ما در مورد برخی از دلایلی صحبت خواهیم کرد که چرا بسیاری از سرمایه گذاران در ایران اکنون به ارزهای رمزنگاری شده روی می‌آورند تا به سود مالی بلندمدت دست یابند. به بیانی دیگر برخی از مزایای سرمایه گذاری کریپتو را مطرح خواهیم کرد.

هزاران توکن ارز دیجیتال برای انتخاب

اول از همه، ما این واقعیت را دوست داریم که در حال حاضر هزاران پروژه ارز دیجیتال در بازار وجود دارد و به این ترتیب، در ماهیتی مشابه با هزاران سهام فهرست شده در NYSE و NASDAQ، مطمئناً ارز دیجیتالی را پیدا خواهید کرد که با اهداف مالی‌مان همسو باشد. به عنوان مثال، اگر برای اولین بار به دنبال این هستید که انگشتان دست خود را به ترید در ارز دیجیتال آغشته کنید، ممکن است تصمیم بگیرید که به پروژه‌های تثبیت شده و با ارزشی بزرگ مانند بیت کوین و اتریوم ادامه دهید. در مقایسه با توکن‌های با ارزش کمتر، این پروژه‌های ارزهای دیجیتال نوسانات کمتری دارند، اگرچه پتانسیل صعودی آن ممکن است محدودتر باشد. از سوی دیگر، ممکن است سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه کمتر با ارزش بازار کمتر را نیز در نظر بگیرید. این توکن‌ها برای سرمایه گذارانی که تحمل ریسک بالاتری دارند و مایلند حاشیه سود بیشتری را هدف قرار دهند جذاب خواهد بود. ارزهای دیجیتال از طریق سود بازار سهام شکست می‌خورند. در حالی که ارزهای رمزپایه ذاتاً ریسک‌پذیرتر از سهام سنتی هستند، اولی همچنان سودهای قابل توجه بالاتری ایجاد می‌کند.

از کجا شروع کنیم؟

با توجه به تحریم‌ها، امن‌ترین راه خرید این توکن در ایران، ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی است. سپس کاربران می‌توانند تمامی رمز ارز‌ها را در این صرافی‌ها داد و ستد نمایند. یکی از بهترین صرافی‌ها، صرافی ارز دیجیتال والکس است که در کنار ایجاد امنیت، ابزارهای حرفه‌ای معامله، احراز هویت چند مرحله‌ای را نیز برای کاربران خود اختصاص داده است. برای مشاهده قیمت ارز دیجیتال و ثبت نام در این صرافی به وب سایت آن مراجعه کنید.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *