۵۰ درصد تخفیف برای بازدیدکنندگان غرفه سورس باران در نمایشگاه الکامپ شیراز

۵۰ درصد تخفیف برای بازدیدکنندگان غرفه سورس باران در نمایشگاه الکامپ شیراز

۵۰ درصد تخفیف برای بازدیدکنندگان غرفه سورس باران در نمایشگاه الکامپ شیراز

و بازم هم طبق روال سال های گذشته نمایشگاه های الکامپ و تلکام با حضور فعالان این عرضه به صورت همزمان در محل دائمی نمایشگاه های استان فارس برگزار می گردد،امسال هم افتخار داریم همچون سال های پیش با مجموعه سورس باران به همراه جامعه مردم نهاد و نام آشنای کسب و کارهای اینترنتی فارس و شرکت های دانش بنیان به صورت مستقل و با همکاری و هماهنگی بیش از ۶۰ کسب و کار اینترنتی فارس در اقدامی نو، با شعار شیراز، شهر راز، راز دار دنیای تکنولوژی حضوری متفاوت و منسجم را پایه ریزی کرده و در خدمت شما سروران عزیز باشیم.

به همین مناسبت ۵۰ درصد تخفیف برای بازدیدکنندگان غرفه سورس باران در این نمایشگاه در نظر گفته شده که تقدیم بازدیدکنندگان محترم می نماییم. حضور شما دوستان و بازدیدکنندگان عزیز در کنار ما باعث دلگرمی بیشتر خواهد بود. توضیحات بیشتر در ادامه مطلب…

 

به مناسبت این مراسم، که افتتاح بزرگترین رویداد سالیانه در عرضه محصولات و خدمات رایانه، برنامه نویسی، کسب و کارهای آنلاین، اینترنت، تجارت الکترونیک، ماشین های اداری، مخابرات و الکترونیک در جنوب کشور است، ۵۰ درصد تخفیف برای بازدیدکنندگان حضوری غرفه سورس باران در نمایشگاه الکامپ شیراز در نظرگرفته ایم.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه برای مجموعه ما جنبه فروشگاهی نخواهد داشت، و صرفا جهت ارتباط بهتر و بیشتر با کاربران عزیز می باشد. و قطعا سراپا گوش هستیم تا از پیشنهادات و انتقادات شما دوستان نهایت استفاده رو داشته باشیم. منتظر حضور گرم شما سروران عزیز هستیم.

 

آدرس : شیراز- شهرک گلستان- نمایشگاه بین المللی فارس- سالن نرگس. ۱۳ الی ۱۶ آذرماه ۹۷ ساعت ۱۵ الی ۲۱

The post ۵۰ درصد تخفیف برای بازدیدکنندگان غرفه سورس باران در نمایشگاه الکامپ شیراز appeared first on آموزش برنامه نویسی.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *