معماری برنامه اندروید براساس MVP (بخش سوم)
این مطلب آخرین قسمت از سری مطالب معماری برنامه اندروید براساس MVP است. موارد زیر مورد بررسی قرار خواهند گرفت: چگونه با استفاده از کتابخانه simple-mvp سرعت برنامه نویسی و اجرای کار بر مبنای MVP را بالاتر ببریم. مشکل های متداول در برنامه نویسی مبتنی بر MVP اگر مطالب قبلی را نخوانده اید یا میخواهید با مفاهیم Model-View-Controller آشنا شوید، مطالب قبلی را ببینید: معماری برنامه اندروید براساس MVP (بخش اول) معماری برنامه اندروید براساس MVP (بخش دوم) استفاده از کتابخانه Simple-MVP این کتابخانه بر اساس مفاهیمی که دکتر داگلاس اشمیت معرفی کرده است، ساخته شده است. از آنجاییکه کتابخانه اصول استاندارد را رعایت میکند (canonical form principles)، بنابراین از هیچ کتابخانه و یا منبعی خارج از Android SDK استفاده نمیکند. اما برای اینکه این چهارچوب/چارچوب (framework) درست کار بکند، باید اصول استفاده از آن رعایت شود. هشدار: این کتابخانه هنوز تحت آزمایش است و برای استفاده های تحقیقاتی منتشر شده است. به منظور ارتقای کتابخانه، نام بعضی از متدها و یا عملکردهای این کتابخانه در آینده ممکن است عوض شود. simple-mvp repository simple-mvp JavaDoc راه اندازی سریع کتابخانه ۱- ابتدا برای دانلود کتابخانه، آدرس آنرا به app/build.gradle میدهیم. compile 'com.tinmegali.mvp:mvp:0.0.7' ۲- برای ارتباط برقرار کردن بین لایه های مختلف MVP، به چهار […]