بهترین راه برای یادگیری سئو

راه های متفاوتی برای یادگیری سئو (بهینه سازی سایت) وجود دارد اما چگونه بهترین راه یادگیری سئو را پیدا کنیم؟ کدام مسیر مناسب تر است؟ کدام آموزش یا آموزش ها ما را سریعتر به موفقیت نزدیک می کند؟ آیا یادگیری از یک منبع کافیست یا باید منابع مختلفی برای یادگیری انتخاب کنیم؟

آموزش سئو

اگر شما هم اول راه قرار دارید و دید کاملی نسبت به مسیر آموزش سئو ندارید حتما این مقاله را مطالعه فرمایید. مجموعه های زیادی وجود دارند که مهارت جذاب سئو را آموزش می دهند اما از کجا بهترین آموزش های سئو را پیدا کنیم؟ در این مقاله می خواهیم یکی از بهترین و با تجربه ترین آموزشگاه های طراحی سایت و سئو را معرفی کنیم. اما قبل از آن ابتدا باید سئو را بشناسیم و بدانیم چرا باید آن را فرابگیریم.

سئو چیست؟ چرا باید سئو را یاد بگیریم؟

به مجموعه فعالیت هایی که انجام می گیرد تا یک سایت در نتایج گوگل رتبه بهتری کسب کند، سئو یا بهینه سازی سایت گفته می شود. درک بهینه سازی موتور جستجو برای دانشجویان و متخصصان بازاریابی مدرن بسیار مهم است.

سئو مهمترین مبحث دیجیتال مارکتینگ است. یادگیری سئو و انجام این کار به شکل مستمر می تواند درآمد یک سایت را به شکلی باورنکردنی بالا ببرد. برای مثال سایت ثبت آگهی SellFree.ir که یکی از استارت آپ های مجموعه دارکوب است تنها با یکسال کار سئو توانست درآمد خود را حدود 300% افزایش دهد.

حال که به اهمیت این موضوع پی بردیم، وقت آن رسیده که بهترین مسیر برای آموزش سئو را معرفی کنیم.

راه های یادگیری سئو

چگونه سئو یاد بگیرم؟
  • Google Search Central: راهنمای خود گوگل در مورد جستجو و سئو برای وبمسترها. توجه داشته باشید که گاهی اوقات تفاوت های زیادی در مورد آنچه که گوگل به طور رسمی توصیه می کند و آنچه بازاریابان جستجو برای حفظ رقابت انجام می دهند وجود دارد.
  • منابع خبری موتور جستجو: وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل (رسمی) ، سرزمین موتورهای جستجو، و میزگرد موتورهای جستجو. اینها می توانند به به روز ماندن در مورد تحولات صنعت موتورهای جستجو کمک کنند (اگرچه باید توجه داشت که توانایی تمایز بین اخبار بزرگ و کوچک، مهارتی است که با صبر و تجربه همراه است).
  • فیلم آموزشی: تهیه یک فیلم آموزشی سئو که به شکل کامل مفاهیم آن را پوشش داده باشد، یکی از راه های راحت برای یادگیری سئو است.

بهترین راه برای یادگیری سئو

بهترین راه برای این که سئو را به شکل کاملا اصولی و درست آموزش ببینید این است که در ابتدا یک فیلم آموزشی که مباحث پایه ای سئو را به شما یاد می دهد، مشاهده فرمایید. سپس باید به شکل عملی شروع به کار کنید (یا در یک شرکت استخدام شوید و یا یک سایت برای خودتان راه اندازی کنید) و در آخر باید هر روز خودتان را آپدیت نگه دارید و مطالعه داشته باشید.

بهترین سایت های خارجی برای یادگیری مداوم سئو

  • searchenginejournal.com
  • moz.com
  • searchengineland.com
  • neilpatel.com

بهترین فیلم آموزشی سئو (مباحث پایه ای)

من فیلم های آموزشی زیادی را تماشا کرده ام اما در این میان فیلم آموزش سئو آموزشگاه دارکوب بهترین بود. به لطف این فیلم خوب، وظیفه خودم دونستم که اون رو با شما به اشتراک بگذارم. در ادامه توضیحاتی راجع به آموزشگاه طراحی سایت و سئو دارکوب خدمت شما ارائه می گردد.

در سایت آموزشگاه دارکوب، دوره های آموزشی، همزمان به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شوند.

دوره آموزشی سئو

دوره ها دارای حالت های زیر می باشند:

  • جدید: دوره هایی هستند که به زودی برگزار خواهند شد، شما می توانید در این دوره ها شرکت نمایید.
  • در حال برگزاری: دوره هایی هستند که در حال برگزاری می باشند و ممکن است چند جلسه از شروع آنها گذشته باشد شما می توانید در صورت تمایل، در این دوره ها شرکت نمایید. زیرا فیلم آموزشی جلسات گذشته نیز برای شما قابل دسترسی هستند.
  • برگزار شده: دوره هایی هستند که به اتمام رسیده اند. شما می توانید در صورت تمایل فیلم آموزشی این دوره ها را خریداری و مشاهده نمایید.

در کنار دوره ها یک سری فیلم آموزشی هم وجود دارد که به طور مداوم به روزرسانی می گردد. با توجه به قیمت پایین این فیلم ها و کیفیت بالایی که من مشاهده کردم، به نظر می آید هدف دارکوب ایجاد یک منبع ارزان برای کسانی است که علاقه زیادی به موضوعات مربوط به دیجیتال مارکتینگ دارند اما در این شرایط اقتصادی نمی توانند از پس دوره های آموزشی گران قیمت بربیایند.

ویژگی دیگری که من آن را ستایش می کنم مسیر این آموزش است. در این آموزش، مسیری که علی هدایتی (مدرس دوره) آن را طی کرده است، یک مسیر کاملا عملی است. یعنی او در این آموزش وقت دانشجو و خودش را با مسائل کوچک و کم اهمیت تلف نمی کند. او می گوید:

سعی کردم این آموزش با سایر آموزش های موجود در اینترنت متفاوت باشد. با توجه به اینکه خودم چندسالی میشه که سئو کار می کنم و پروژه های مختلفی را تجربه کردم، تصمیم گرفتم یک آموزش سئو پروژه محور و کاربردی تهیه کنم.

با دارکوب بیشتر آشنا شوید!

دارکوب یک شرکت معتبر در حوزه دیجیتال مارکتینگ است که با بالاترین کیفیت مشاوره سئو، آموزش، مشاوره و خدمات بازاریابی اینترنتی مرتبط را ارائه می دهد. طبق گفته مدیر این مجموعه، هدفشان ارائه آموزش های مقرون به صرفه SEO، طراحی سایت، html و css، وردپرس، PHP راه حل ها و خدمات بازاریابی اینترنتی است که به طور خاص برای دانشجویان طراحی شده است.

همچنین در صحبتی که با هم داشتیم او اضافه کرد:

برای آموزش های حوزه دیجیتال مارکتینگ، باید از آخرین اتفاقات به‌ روز باشید و این کاری است که ما انجام می‌دهیم. تعهد ما این است که هر کاری که ممکن است انجام دهیم تا به سهم خود از اینترنت کمک کنیم. ما هوشمندانه‌تر کار می‌کنیم تا دید شما را با استانداردهای بالای ثابت شده تحسین کنیم.

سخن نهایی

مهارت های مرتبط با بازاریابی آنلاین (بازاریابی اینترنتی) را از یک متخصص بیاموزید، سپس خواهید دید که در مسیر تبدیل شدن به یک متخصص قرار می گیرید.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *