معرفی اوکی اکسچنج به عنوان اولین صرافی ایرانی ارزهای دیجیتال

هنگام شروع فعالیت در بازار‌های آنلاین مالی انتخاب صرافی ارز دیجیتال از مهمترین مراحل سرمایه ‌گذاری به حساب می‌آید و شما باید خرید و فروش ارز دیجیتال را از طریق این صرافی‌ها انجام دهید. البته صرافی‌های زیادی در سرتاسر دنیا ایجاد شده است که هر کدام از خدمات و مزایا خاصی برای کاربران برخوردارند. البته به طور کلی قیمت ارز‌های دیجیتال بر اساس میزان عرضه و تقاضا بازار مشخص می‌شود و صرافی‌ها در آن نقش خاصی دارند. در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نوع رمزارز مختلف در صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج قابل معامله است و شما می‌توانید قبل از برای خرید ارز خاصی ابتدا آن را به طور کامل تحلیل کنید و از قیمت‌ها و روند رشد یا نزول ارز دیجیتال مورد نظرتان آگاهی پیدا کنید.

فرایند مبادله ارز‌های دیجیتال در این صرافی بر اساس پیشرفت‌های جهانی است و به صورت مستمر آپدیت می‌شود. صرافی از زمان پیدایش تا کنون جزء محبوب‌ترین صرافی‌ها در میان کاربران ارز‌های دیجیتال بوده است و از نظر امنیت و سرعت تراکنش عملکرد رضایت بخشی دارد. شما در این صرافی می‌توانید به صورت مجازی فرایند فعالیت در بازار‌های آنلاین مالی را آموزش ببینید و از معتبر بودن صرافی اوکی اکسچنج اطمینان پیدا کنید. پس از این آموزش‌ها به راحتی می‌توانید در ارز‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید و به سودهای ‌ایده‌آل برسید.

روش مناسب برای سرمایه ‌گذاری در ارز‌های دیجیتال

بعد از اینکه شما توانستید از طریق صرافی‌های مطمئن با فرایند خرید و فروش ارز دیجیتال آشنایی پیدا کنید، می­توانید در بازار‌های آنلاین مالی نیز فعالیت کنید. به دلیل جذابیت زیادی که کسب سود زیاد برای کاربران دارد، ممکن است از طریق راه‌های نامتعارف اقدام به سرمایه ‌گذاری کنند تا به سود زیادی برسند. در بین روش‌های موجود سرمایه گذاری استفاده از روش‌های نامتعارف می‌تواند باعث ضرر به سرمایه شما شود. مخصوصاً تبلیغات موجود در فضا مجازی نیز باعث می‌شود خرید و فروش ارز دیجیتال با نوسانات زیادی روبه­رو شود و همچنین افراد مختلف به دنبال سودجویی باشند. در نتیجه هنگام شروع خرید و فروش حتماً باید با اطلاعات و آگاهی کافی تصمیم بگیرید.

بهترین محل برای شروع خرید و فروش ارز‌های مختلف صرافی­های ارز دیجیتال است که هم دارای اپلیکیشن مخصوص هستند و هم به صورت مستقیم از طریق سایت صرافی قابل دسترسی هستند. این صرافی‌ها به صورت کاملاً آنلاین فعالیت می‌کنند و نیازی به حضور فیزیکی کاربران در آن نیست. در نتیجه شما هر جایی که بتوانید به اینترنت دسترسی پیدا کنید، می‌توانید ارز‌های خریداری شده خودتان را نیز کنترل کنید. به همین دلیل در کنار اطلاعات کافی درباره ارز‌های دیجیتال، باید با فضا اینترنت و نحوه تحلیل بنیادی و تکنیکال داشته باشید.

معرفی اوکی اکسچنج به عنوان اولین صرافی ایرانی ارزهای دیجیتال

استراتژی صحیح برای سرمایه‌ گذاری در رمز ارز بیت کوین

بیت کوین به عنوان اولین رمزارز بازار‌های آنلاین مالی شناخته شده و از زمان شروع فعالیت تاکنون در رده اول رمزارز‌های دیجیتال قرار دارد. قیمت رمزارز‌های مختلف به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند و به همین دلیل باید بدانید سرمایه‌ گذاری‌های کوتاه مدت یا بلند مدت نمی‌تواند همیشه با قیمت ثابتی انجام شود و مدام تغییر می‌کند. رمزارز بیت کوین یکی از ارز‌های دیجیتالی است که از نوسان قیمت خوبی برخوردار است و ماهیت خاصی دارد. خیلی از اوقات این ارز دیجیتال از تحلیل‌های تکنیکال پیروی نمی‌کند و به همین دلیل سرمایه‌ گذاری شما در بیت کوین از طریق ‌اندیکاتور‌هایی که در نمودار‌های مختلف وجود دارد، روش مناسبی نیست.

شما باید هنگام خرید و فروش بیت کوین قیمت‌های نسبی و مطلق آن را در بازار به صورت آنلاین بررسی کنید. یکی از روش‌هایی که برای سنجش تغییرات و نوسانات بیت کوین در زمان‌های مختلف کاربرد دارد، میانگین‌های متحرک است. استراتژی مناسب برای خرید بیت کوین آن است که ابتدا بخشی از یک بیت کوین را خریداری و در طولانی مدت آن را بیشتر کنید. علاوه بر این در کنار توجه به کسب سود، باید دارایی خودتان را از کلاهبرداری‌های موجود نیز حفظ کنید.

سرمایه‌ گذاری در رمز ارز تتر با ارزش ثابت!

رمزارز‌های مختلف ممکن است در هر لحظه نوسانات قیمت مختلفی را تجربه کنند. مثلاً بیت کوین ممکن است در طول شبانه روز چندین بار دچار تغییر قیمت شود. این نوع ارز‌های دیجیتال برای انجام معاملات و پرداخت‌های روزانه مناسب نیستند. اما قیمت رمزارز‌هایی مثل تتر از طریق ارز‌های معتبر دنیا و توسط بانک‌های مرکزی کشور‌های مختلف تعیین می‌شود به همین دلیل نوسان چندانی ندارند. در نتیجه خرید و فروش تتر برای استفاده در تراکنش‌های روزانه مناسب‌تر هستند.

ارز دیجیتال تتر از این نظر که ارزش ثابتی دارد با رمزارز‌های دیگر تفاوت اساسی دارد. هر رمزارز تتر به ارزش یک دلار آمریکا قیمت ‌گذاری شده است که به همین دلیل به آن استیبل کوین نیز گفته می‌شود. استیبل کوین‌ها از پشتوانه‌هایی مثل کالا و دارایی برخوردارند و در صورت وجود نوسانات در این دارایی‌ها ممکن است دچار تغییر قیمت شوند. رمزارز تتر در حال حاضر توانسته به عنوان معتبرترین و بزرگترین استیبل کوین در میان ارز‌های دیجیتال مختلف خود را نشان دهد و در میان رمزارز‌های برتر رتبه هفتم را کسب کند. کاربران می‌توانند برای اینکه ارزش دارایی خود را در هنگام نوسانات شدید بازار حفظ کنند، آن را تبدیل به تتر کنند و در حالت ثابت نگه­دارند.

معرفی اوکی اکسچنج به عنوان اولین صرافی ایرانی ارزهای دیجیتال

انجام معاملات در صرافی اوکی اکسچنج

محبوبیت سرمایه‌‌گذاری در ارز‌های دیجیتال میان کاربران مختلف بسیار بیشتر شده است و به همین دلیل صرافی‌هایی که معتبر باشند و مجوز فعالیت داشته باشند، برای انجام معاملات بسیار مناسب هستند. صرافی اوکی اکسچنج معتبرترین صرافی‌های ایرانی است و تمام فرایند خرید و فروش ارز دیجیتال در آن به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می‌شود. در این صرافی می‌توان انواع رمزارز‌های موجود را خرید و فروش کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره صرافی اوکی اکسچنج می‌توانید دامنه آن را بررسی کنید و از طریق بوکمارک کردن آدرس آن در مرورگر گوگل، با اوکی اکسچنج بیشتر آشنا شوید. درباره افرادی که در این صرافی سرمایه‌ گذاری کرده‌اند و میزان سرمایه آن‌ها اطلاعات کافی به دست‌ آورید. پشتیبانی تمام وقت صرافی اوکی اکسچنج به کاربران کمک می‌کند تا در هر زمان که بخواهند رمزارز مورد نظر خود را خریداری کرده و یا بفروشند.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *