استراتژی سئو چیست؟

با استراتژی سئو به عنوان یک وبمستر یا صاحب یک وبسایت اینترنتی چقدر آشنایی دارید؟! در واقع مشاوره سئواز سوی متخصصان و چیدن یک استراتژی سئو مناسب، می‌تواند شما و کسب و کارتان را به رتبه‌های بالای گوگل و درآمدهای سرشار و باورنکردنی برساند. بدون هیچ گونه توضیح اضافه، وبمستران و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی، نیاز به رعایت اصول سئو بر مبنای تولید محتوای قدرتمند در بلاگ یا مجله‌ی وبسایت و همچنین در توضیح محصولات و کالاهای خود خواهند داشت؛ این امر از این جهت حائز اهمیت است تا بتوانند یک برنامه جامع برای بالا آمدن در کلمات کلیدی اساسی در جهت فروش بیشتر و ارائه محصولات و خدمات مجموعه‌شان در بالاترین سطح ممکن داشته باشند.

بایستی بدانید که همه این اتفاقات مثبت در سایه یک استراتژی صعود قدرتمند ممکن است؛ اما آیا همه این موارد پایان ماجرای رعایت اصول در موفقیت کسب و کار است؟! باید به جرئت بگویم که: خیـــــــــر!! شما به یک استراتژی سئوی ویژه تر برای دریافت بک لینک رپورتاژ و همچنین بک‌لینک اعتباری (اصطلاحاَ سئوی خارجی وبسایت) نیاز خواهید داشت. می خواهید بدانید چطور؟! با ما همراه باشید…

سئو چیست و چه کاربردی دارد؟!

تعربف سئو

سئو یعنی یافتن ارزشمند ترین کلمات کلیدی، هدف گذاری کلمات کلیدی انتخابی در مناسب ترین صفحات و قرارگیری این صفحات در رتبه های تاپ گوگل.

سئو یک اصطلاح و در واقع مجموعه قواعدی است که با به کارگیری صحیح آن، می توانید به دست یافتن به رتبه‌های برتر گوگل و دستیابی به یک وبسایت حرفه‌ای و پرسرعت امیدوار باشید. به عبارت دیگر، رعایت اصول سئو به دو بخش سئوی داخلی و سئوی خارجی تقسیم می‌شود.

سئو داخلی مجموعه قواعد و اموری است که بایستی به کار گرفته شود تا از لحاظ تولید محتوای داخلی و دستیابی به یک سرعت مناسب برای بالا آمدن وبسایت در یک شرایط ایده‌آل، قرار بگیرید. همچنین بک لینک‌های داخلی سایت، بایستی به شکل هوشمندانه و بر اساس استراتژی سئوی قدرتمند در راستای به کارگیری کلمات کلیدی مناسب کسب و کار، طراحی و کار گذاشته شود. اما در سئو خارجی هر سایت داستان متفاوت است و بک لینک‌ها در لوای یک تولید محتوای حرفه‌ای و جذاب، نقش اصلی را در یک استراتژی سئوی قدرتمند و هوشمندانه ایفا می کنند.

بک لینک از دامنه‌ای قدرتمند ؛ فرشته نجات‌بخش هر کسب و کار

دریافت بک لینک از دامنه‌ای قدرتمند به مانند یک فرشته نجات برای هر کسب و کار و درصدد تجربه کردن فروش‌های هیجان انگیز و محصولات می‌باشد. در واقع دریافت بک لینک از دامنه‌ای قدرتمند و رسانه‌های با مخاطبان چند صد هزار نفری، موجب می‌شود که کلمات کلیدی هر کسب و کاری در وضعیت بهتری برای سئو شدن و بالاتر آمدن در نتایج گوگل قرار بگیرد.

بک لینک‌های قدرتمند موجب می‌شود که علاوه بر آنکه دامین آتوریتی یک سایت رشد کند، کلمات کلیدی تعیین شده در استراتژی سئو نیز در جستجوهای موتور جستجوگر گوگل به دفعات بیشتری در صدر جستجوها به نمایش گذاشته شود.

مشاوره سئو در دریافت بک لینک و جذب مخاطبان گسترده

همچنین از مبحث بک‌ لینک گیری از رسانه‌های قدرتمند نیز غافل نشوید؛ چرا که اگر یک رپورتاژ با تولید محتوای جذاب و سئو شده در رسانه‌های مطرح کشوری قرار بگیرد، علاوه بر دریافت یک بک لینک قدرتمند، سیل عظیمی از مخاطبان را نیز از طریق کار گذاری بک لینک‌های جذاب به سایت هدف می‌کشاند.

این اتفاق موجب می‌شود که بر اساس ورودی‌های گسترده مخاطبان، نرخ کلیک در سایت نیز به میزان قابل توجهی افزایش یابد و در نتیجه رتبه الکسا وبسایت اینترنتی شما نیز کاهش یابد. همه‌ی‌ این ها یعنی اینکه بر اساس یک استراتژی سئوی موفق، پالس‌های مثبتی را در راستای اکتیو نشان دادن فعالیت‌های سازمان و الگوریتم‌های گوگل ارسال کرده‌اید.

حتی بسیار پیش آمده است که یک وبسایت از یک دامین قدرتمند لینک گرفته است و حتی پس از چند سال نیز، بازهم در سرچ‌های مربوطه‌ی خبر همان خبرگزاری، بالا می‌آید. این یعنی که در واقع صاحب کسب و کار، چندین سال پس از درج رپورتاژ خود، باز هم بالا آمدن خبرش و جذب مخاطب را تجربه می‌کند و این بیش از پیش، اهمیت انتشار خبر و رپورتاژ در رسانه‌های پرقدرت و بک لینک گیری از آن‌ها را نشان می‌دهد.

برند منشن ؛ یکی از اهداف اصلی استراتژی سئو

بدون شک یکی از اهداف اصلی هر استراتژی سئوی موفق، ایجاد یک برند منشن قدرتمند است. در حقیقت سئوی داخلی و خارجی که عمدتاً بر مبنای سفارش رپورتاژ و دریافت بک لینک استوار است، نهایتاَ بایستی به حک شدن نام برند در ذهن مخاطب ختم شود.

به یاد داشته باشید که اگر برندتان با آن اندازه که شایسته است معروف و محبوب شود، می‌تواند صاحبان هر کسب و کار اینترنتی را به فروش باورنکردنی برساند. همچنین این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که بدون داشتن یک وبسایت حرفه‌ای و سئوی درونی جذاب و پر سرعت امکان، چیدمان یک استراتژی سئوی موفق در راستای دریافت بک لینک در رسانه‌های بزرگ امکان ندارد؛ چرا که به مانند این است که هر چقدر هم که طراح معماری فوق العاده‌ای باشید، اما طراحی معماری خانه‌ی خودتان جذاب نباشد، مخاطبان شما را باور نخواهند کرد و به شما کار نخواهند سپرد!

پیشرفت کسب و کار با استراتژی سئوی مناسب و تولید محتوای یونیک

استراتژی تولید محتوا

مشاوره سئو برای هر کسب و کار اینترنتی لازم است. هر چقدر هم که تولید محتوای درونی مناسبی داشته باشید، هر چقدر هم که بک لینک‌های قدرتمندی از رسانه‌های بزرگ دریافت کنید و هر چقدر هم که طراحی سایت جذابی داشته باشید، باید بدانید که بدون یک استراتژی صحیحی قدرتمند و بدون مشاوره سئو حرفه‌ای و البته تولید محتوای جذاب و یونیک از متخصصان، موفق نخواهید شد و انگار که تمام مدت پول و زمانتان را دور ریخته‌اید!!

بنابراین نیاز است که با دریافت یک مشاوره سئوی هوشمندانه از متخصصان این حوزه، یک استراتژی سئوی قدرتمند طراحی شود؛ چرا که سئو، یک حوزه کاملاً تخصصی در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ دنیای وب محسوب می‌شود و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی، بایستی از افراد متخصص در این حوزه، مشاوره سئو دریافت کنند تا تمام تلاش‌هایشان در مسیر هزینه‌کردهای متعدد (دریافت بک لینک و همچنین دریافت تولید محتوای یونیک) بدون موفقیت پاسخ داده نشود!

وب وان؛ انتخابی عالی برای دریافت حرفه‌ای مشاوره سئو

وب وان وب سایت شما را از طریق اقدامات سئو کلاه سفید مانند تولید محتوا مفید و هدفمند، بهنیه سازی محتوا از لحاظ سئو و بهینه سازی سئو فنی سایت انجام میدهد و با توجه به محدودیت بودجه و زمان از تکنیک های کلاه خاکستری ایمن برای لینک سازی استفاده می کند تا یک نتیجه پایدار و استاندارد را به کارفرما تحویل دهد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *