آنچه در مورد پوستر دیواری باید بدانیم

امروزه به کار گیری از پوستر دیواری در دیزاین داخلی خانه و یا حتی در محیط کار و زیبا سازی فضای موجود طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. این دیوارپوش را در دو حالت آماده و یا سفارشی می توان تهیه کرد و در فضای موجود از آن بهره مند گردید. آنچه که در پوستر های دیواری یک امتیاز مثبت به شمار می آید این است که این پوستر ها در اندازه های مختلف و مورد دلخواه مشتری قابل تولید است و مانند کاغذ دیواری حالت رول بودن با طرح های تکرار شده را ندارد. استفاده از پوستر های دیواری هیچ گونه محدودیتی از نظر مکان و فضا های مختلف ندارد و در هر نقطه از منزل و همچنین محیط کار امکان نصب را دارا می باشند.

پوستر دیواری ۲ نوع است ا- آماده ۲- سفارشی

پوسترهای آماده ابعاد و طرح های مشخصی دارند اما پوسترهای سفارشی همانطور که از نام آن پیدا است در ابعاد مد نظر مشتری تولید میشود بعلاوه پوستر سفارشی نوع کاغذ آن متنوع است و در هنگام سفارش مشتری می تواند نوع کاغذ مد نظر خود را تعیین کند.

علاوه بر این ها تبدیل عکس شخصی و تصاویر پرتره به پوستر دیواری ممکن است همچنین طرح و تصاویر آن به قدری متنوع است که از بین آنها می توان طرحی متناسب با مکان مورد نظر خود را انتخاب کرد مثلا برای محیط اداری از نمای یک شهر یا طرح یک نقشه استفاده کرد، یا برای محیط منزل خود از طرح های سه بعدی یا تصاویر طبیعت که سبب آرامش خاطر شما میشود استفاده کنید.

تفاوت پوستر دیواری با کاغذ دیواری

پوستر دیواری با کاغذ دیواری شباهت زیادی باهم دارند ولی ما می خواهیم به تفاوت آنها بپردازیم. در حقیقت کاغذ دیواری با طرح های تکرار شونده و رول هایی با طول یکسان و تیراژهای بسیار بالا تولید می شوند ولی در حالی که پوستر دیواری به صورت سفارشی با طراحی که مشتری انتخاب میکند و ابعاد دیوار مد نظر برای سفارش مشتچری تولید می گردد.

انواع پوستر دیواری به شرح زیر می باشد که در ادامه به معرفی دو مورد از پرفروش ترین آنها می پردازیم

  • پوستر دیواری طبیعت
  • پوستر دیواری کلاسیک
  • پوستر دیواری مدرن
  • پوستر دیواری پتینه
  • پوستر دیواری کودک
  • پوستر دیواری مدرن
  • پوستر دیواری سه بعدی
  • پوستر دیواری لاکچری

پوستر دیواری مدرن

این پوستر ها جزء آن دسته از پوستر ها می باشند که زیبایی فراوانی را برای فضای مورد استفاده فراهم می آورند چرا که چندین سال است که دکوراسیون مدرن طرفداران بسیاری پیدا کرده است و پوستر دیواری مدرن نیز از این قائله مستثنی نمی باشد.

اما آنچه که در مورد پوستر های دیواری مدرن اهمیت فراوانی دارد این است که در کنار زیبایی از کیفیت بسیار زیادی برخوردار هستند که این گواه بر داشتن طول عمر بسیار این مدل پوستر ها  نیز می باشد. ویژگی که سبب بالا بودن کیفیت پوستر های مدرن می شود نوع موادی است که در تولید آن بکار گرفته می شود. متریالی که استفاده شده موجب مقاومت این نوع پوستر ها در مقابل آب گردیده است. بالا بودن قیمت پوستر های دیواری مدرن نسبت به سایر کاغذ دیواری ها نیز متاثر از همین ویژگی آن ها می باشد.


پوستر سه بعدی مدرن

پوستر سه بعدی مدرن جزء پوستر دیواری های سه بعدی محسوب می شوند که در امر دیزاین و طراحی داخلی بسیار قوی عمل کرده اند و جایگاه عالی و شماره یک را در خود قرار داده است. در واقع یکی از به روز ترین محصولات در این حوضه می باشد.

پوستر های سه بعدی با جلوه ای که به محیط  ارائه می دهند طراحی زیبا و جذابی را برای فضای خانه و یا محیط کار فراهم می آورند. فضایی که این پوستر در آن بهره گرفته می شود با کمک این پوستر های سه بعدی به نظر بزرگتر دیده می شود به همین دلیل در خانه های کوچک شهر های بزرگ بهترین گزینه برای رهایی از حس دلتنگی، بهره مندی از پوستر های سه بعدی مدرن در طراحی منزل می باشد. این مدل پوستر ها به دلیل این که محدودیتی در چاپ طرح و رنگ مورد دلخواه مشتری ندارند از جمله پر طرفدارترین مدل ها هستند. بنابراین در هر اندازه و طرحی که متناسب با دیزاین منزل و محیط کار باشد و با رنگ بندی فضا همگونی داشته باشد قابل ارائه است.

انتخاب طرح و رنگ دلخواه در تولید پوستر سه بعدی مدرن سبب گردیده است تا بسته به نوع فضا و مکانی که نیاز است بتوان از این محصول در دکوراسیون بهره گرفت. این برتر­ین حسن این پوستر ها در مقایسه با کاغذ های دیواری است که در انتخاب اندازه و طرح دلخواه محدودیت دارند.

 

پوستر دیواری کودک

پوستر دیواری کودک برای اتاق پسر و دختر در طرح های متنوعی موجود است که زیبایی خاصی را به اتاق کودک دلبندتان می بخشد. در انتخاب پوستر برای اتاق کودک خود حساسیت لازم را به خرج دهید زیرا با انتخاب مناسب یک پوستر می توانید به رشد شخصیتی کودک خود کمک کنید.

پوستر دیواری اتاق کودک باید متناسب با سن کودک و روحیه ی آن باشد زیرا در آرامش و شادی کودکتان نقش بسزایی دارد. اکثر کودکان علاقه ی زیادی به شخصیت های کارتونی یا عروسکی دارند و شما با استفاده از پوستر دیواری کودک این مورد را می توانید در دیوار اتاق آنها فراهم کنید.

بعلاوه قیمت آنها متفاوت است یعنی لوکس و لاکچری همچنین ارزان و مناسب تقسیم بندی میشود و متناسب با بودجه ای که شما در نظر گرفتید می توانید پوستر مناسب را تعیین کنید.

موارد ضروری برای پوستر دیواری کودک چیست؟

۱- احساس کودک خود را بپرسید و از خوشحالی و آرامش آنها با دیدن پوستر مطمئن شوید.

۲- برای دختر ها از شخصیت های فانتزی و رنگ های ملایم دخترانه و صورتی استفاده کنید و برای پسر ها از شخصیت های قهرمانی و تم اسپرت استفاده کنید.

۳- حتما خود کودک پوستر را دوست داشته باشد.

۴- حتما به این نکته دقت کنید که رنگ پوستر و اتاق با یکدیگر همخوانی داشته باشد لذا در روحیه کودک نقش  بسیار مهمی دارد.

 

آنچه در مورد پوستر دیواری باید بدانیم

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *