قواعد مهم در طراحی سایت

قواعد مهم در طراحی سایت به صورت کلی هدف همه کسب و کارها از طراحی سایت بیشتر کردن رونق کسب و کار و افزایش سود دهی آن است هم برای افزایش ترافیک در طراحی سایت و هم به منظور صرفه جویی در وقت و انرژی و هم برای پیشگیری از مشکلات احتمالی لازم است هنگام طراحی سایت به نکات ویژه ای توجه داشته باشید دقت به قوانین و رعایت اصول و قواعد کمک می کد تا علاوه بر ایجاد تجربه ی کاربری بالا در طراحی سایت به سئو سایت و بهینه سازی کمک کنید در ادامه ی مقاله به تعدادی از نکات اشاره خواهیم کرد.

 

مهم ترین نکات طراحی سایت عبارتند از:

 

توجه به طراحی سایت بر اساس استانداردهای بین المللی

طراحی سایت امروزه یک نوع علم و پژوهش محسوب می شود یکی از موارد مهم در طراحی سایت استاندارد، رعایت اصول و قواعد اصلی برای طراحی سایت ایده آل است برای مثال با مراجعه به سایت w3c می توانید ویژگی های لازم برای طراحی سایت استاندارد را ببینید.

منطبق بودن اصول طراحی سایت با روش های سئو و بهینه سازی سایت

برای کسانی که مدتی ست در زمینه ی سئو  سایت و طراحی سایت فعالیت می کنند نام سئو بسیار آشناست در واقع سئو مجموعه اعمالی ست که برای بهتر دیده شدن سایت در موتورهای جستجو و جذب ترافیک بیشتر در طراحی سایت انجام می دهیم با پیاده سازی سئوی حرفه ای می توانید مخاطبان زیادی به خود جذب کنید.

برند سازی از طریق طراحی سایت

یکی از موضوعات مهم در طراحی سایت برندسازی است برند سازی با استفاده از حضور مستمرو فعالیت در شبکه های اجتماعی در طراحی سایت باعث معرفی شما در سطح جهانی خواهد شد قرار دادن پست در توییتر و فیسبوک و گوگل پلاس و ایجاد محتوای کاربر پسند و مفید در آن ها باعث شناخته شدن بیشتر شما خواهد شد.

 

طراحی سایت

 

ویژگی های طراحی سایت موفق

در زمان تصمیم گیری برای انتخاب شرکت طراحی سایت، دقت لازم را به خرج دهید به هر حال شما رقبایی دارید که باید با آنها به رقابت بپردازید لازم است ویژگی های خوب و مزیت های خود را به خوبی نشان دهید علاوه بر همه ی این ها به نکات زیر توجه داشته باشید :

 

توجه به گرافیک

گرافیک در طراحی وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار است علاوه بر انتخاب زبان برنامه نویسی مناسب در طراحی سایت لازم است به گرافیک آن توجه بالایی داشته باشید گرافیک به چیدمان عناصر در کنار یک دیگر، نوع نمایش تصاویر و نوع فونت و حتی سایز آن مربوط می شود.

 

امنیت در طراحی سایت

امنیت یک سایت یکی از مهمترین جنبه های طراحی سایت است همواره با استفاده از لایه های امنیتی بالا آن را برای کاربر محافظت کنید مخصوصا اگر طراحی سایت شما به گونه ایست که اطلاعات شخصی افراد را دریافت می کنید.

 

لینک دهی مشهود و طبیعی در طراحی سایت

یکی از مشخصه های طراحی سایت حرفه ی داشتن لینک و بک لینک از سایت های معتبر است در مورد لینک های داخلی در طراحی سایت دقت زیادی بکنید و به مطالب مرتبط لینک دهید هرگز با لینک ها، کاربر را به صفحات نامرتبط انتقال ندید.

 

اطلاعات مورد نیاز کاربر را در اختیارش قرار دهید

نکته ای که در طراحی سایت لازم است به آن توجه داشته باشید این است که قانون سه کلیک را رعایت کنید یعنی طراحی سایت شما به گونه ای باشد که مخاطب با سه کلیک به آنچه مد نظرش قرار دارد برسد اطلاعات مورد نیاز او را جلوی چشمش قرار دهید و با ایجاد رابط کاربری قوی به بهبود رتبه ی خود در طراحی سایت کمک کنید.

 

پاسخگویی به سوالات کاربران در طراحی سایت

در هر زمینه ای همواره سوالات متداولی در بین کاربران وجود دارد بهتر است با آماده کردن جواب این سوالات و اختصاص یک صفحه ی مخصوص به آنها در طراحی وب سایت رضایت را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورید و آنها را راهنمایی کنید.

 

طراحی سایت

 

هدف از طراحی سایت چیست ؟

امروزه بیشتر کسب کارها برای رونق بیشتر تجارت خود اقدام به طراحی سایت می کنند هدف از طراحی سایت سود آوری بیشتر و کسب مشتریان وفادار است.

 

سه ویژگی اصلی که در طراحی سایت باید مد نظر داشته باشیم شامل چه مواردی ست ؟

همواره در طراحی سایت لازم است به استاندارهای بین المللی و جهانی در طراحی سایت، استفاده از اصول و قواعد سئوی کلاه سفید برای بهبود رتبه در موتورهای جستجو و برند سازی به جهت شناخته شدن نزد مردم توجه داشت.

 

در طراحی سایت موفق باید به چه ویژگی هایی توجه داشت ؟

از جمله ویژگی های طراحی سایت موفق می توان به گرافیک بالا، امنیت در طراحی سایت، لینک دهی موفق و گرفتن بک لینک معتبر و قراردادن اطلاعات موردنیازکاربر در سایت و پاسخ به سوالات او اشاره کرد.

 

 

نوشته قواعد مهم در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post قواعد مهم در طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *