دلایل عدم موفقیت طراحی سایت

دلایل عدم موفقیت طراحی سایت وقتی که برای پیشرفت کسب و کار خود دست به طراحی سایت می زنید باید همه ی جوانب آن را در نظر بگیرید و مرحله به مرحله آن را فکر شده قدم بردارید تا کمتر با مشکلات پیش بینی نشده مواجه شوید و در صورت مواجه شدن با مشکلات راهی برای اصلاح کردن آن را داشته باشید ما در این مقاله می خواهیم علت موفقیت نشدن برخی طراحی سایت ها را برای شما بگوییم تا با آن ها آشنا شوید.

 

طراحی سایت

 

مهم ترین دلایل عدم موفقیت طراحی سایت به شرح زیر می باشد:

 

  • واگذار کردن طراحی سایت به شرکت های غیر متخصص و غیر حرفه ای

وقتی شما طراحی سایت خود را به شرکت هایی که تخصص کافی را در این زمینه ندارند و نمونه کارهای جالبی را به شما ارائه نمی دهند واگذار کنید می تواند بسیار در شکست خوردن کسب و کار شما تاثیر گذار باشد پس حتما در انتخاب شرکت مورد نظر تحقیق و بررسی های لازم را به عمل آورید.

 

  • نداشتن سئو و بهینه سازی مناسب

مورد دیگری که بسیار حساس می باشد سئو و بهینه سازی طراحی سایت شما می باشند سئو کار باید به تمام نکات موجود در طراحی سایت و سئوی آن و در اولویت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل توجه کند برای مثال بداند که چه کلمات کلیدی باعث بالا آمدن صفحه شما می شود بر روی آن ها کار کند و خیلی از کارهای دیگری که مربوط به سئو می باشد که اگر آن را نیز افراد متخصص و خبره این کار رانجام ندهند بسیار به طراحی سایت شما زیان وارد خواهد کرد.

 

  • نداشتن سرعت بارگذاری بالا

سرعت لود شدن طراحی سایت شما بسیار در جذب بازدید کننده تاثیر به سزایی دارد چرا که وقتی بازدید کننده بخواهد وارد طراحی سایت شما شود اگر با مشکلی رو به رو شود صفحه سایت شما را بسته و به سراغ سایت های دیگری می روند.حتما سرعت بالا آمدن سایتتات را زیر ۲ ثانیه کنید. راهکارهای افزایش سرعت طراحی سایت

 

  • نبود محتوای مناسب در طراحی سایت

یکی از موارد مهمی که بازدید کننده را جذب طراحی سایت شما می کند داشتن محتوای مناسب در طراحی سایت می باشد. نداشتن محتوای مناسب که به درستی نیاز بازدید کننده ها را پاسخ ندهد در طراحی سایت شما و بازدید سایتتان بسیار تاثیر منفی خواهد گذاشت. نکات مهم در تولید محتوای طراحی سایت

 

  • عدم توجه به نظرات بازدید کنندگان

اگر نظرات کاربران برای شما مهم نیست بدانید که از همین الان با شکست مواجه خواهید شد چرا که وجود نظرات آن ها در طراحی سایت شما می تواند بسیار در جذب بازدید کنندگان دیگر و همچنین بیش تر خرید کردن مشتریان ثابت شما کمک ویژه ای کند.

 

  • وجود تعداد موضوعات زیاد در طراحی سایت

تعداد زیاد موضوع داشتن در طراحی سایت هنر نیست بلکه داشتن موضوعات مهمی که به کسب و کارتان بیاید و طبق تجربه ای که دارید بدانید مشتریان شما بیش تر چه سوالی در ذهنشان ایجاد می شود محتوا درباره ی آن ها ایجاد کنید.

 

  • نبودن تصاویر در طراحی سایت

یکی دیگر از موضوعاتی که بازدید کننده را جذب سایت شما می کند داشتن عکس ها و گرافیک های جذاب و زیبا می باشد اگر در بین محتوایتان از عکس استفاده نکنید متنتان بسیار حوصله سر بر و کلافه کننده خواهد بود.وجود عکس و گرافیک در بین متن ها می تواند روحی به طراحی ساییتان ببخشد و حال و هوای سایتتان را عوض کند.

 

  • درج تبلیغات زیاد در طراحی سایت

داشتن تبلیغات زیاد در طراحی سایت باعث می شود تا بازدید کنندگان گمراه شوند اولا که سعی کنید زمانی که رتبه سایت شما بالا بود اقدام به تبلیغات گذاری کنید چرا که توجه تبلیغ دهندگان را نیز جلب می کنید دوما برای تبلیغات خود برنامه ریزی داشته باشید و مشخص کنید که چه تبلیغی و در کجای سایت قرار دهید.

 

  • نبود تیتر و عنوان های جذاب

داشتن تیتر و عنوان جذاب در مقاله و نوشته ای که ارائه می دهید بسیار می تواند در جذب بازدید کننده به طراحی سایت خود کمک کرده باشید.

 

  • نبود بخش درباره ی ما در طراحی سایت

بازدید کنندگان و کسانی که به طراحی سایت تهران شما می آیند می خواهند یک رزومه ای درباره ی شما بدانند و با فعالیتی که شما انجام می دهید بیش تر آشنا شوند برای همین اگر بخش درباره ی ما را نداشته باشید بازدید کننده نمی تواند اعتماد لازمی را به سایت شما و کسب و کارتان کند.

 

  • نبود بروز رسانی مناسب

به روز بودن طراحی سایت شما و مطالب آن ها در دید کاربر و همچنین برای هویت شرکت طراحی سایت شما بسیار تاثیرگزار باشد پس مزالبی را که در سایتتان می کذترید هر چند وقت یک بار به به روز رسانی آن ها بپردازید.

 

  • استفاده از موسیقی و پخش کننده در طراحی سایت

قرار دادن موسیقی و پخش کننده هایی که بدون خواست کاربران به طور خودکار شروع به پخش می کنند به هیچ عنوان حرکت جالبی نخواهد بود و کاربران را از سایت شما فراری می دهد.

 

  • هماهنگ نبودن طراحی سایت با سایر مرورگرهای مختلف

از آنجایی که کاربران از مرورگرهای مختلف برای جستجوی خود استفاده می کنند اگر سازگاری لازم را با مرورگرهای مختلف نداشته باشد نیمی از کاربران خود را از دست خواهید داد پس بعد از طراحی حتما در مرورگرهای مختلف آن را چک کنید.

نوشته دلایل عدم موفقیت طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post دلایل عدم موفقیت طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *