سورس ماشین حساب با الکترون (Electron)

electron calculator 7513 تصویر

سورس ماشین حساب با الکترون (Electron)

در این بخش سورس ماشین حساب با الکترون (Electron) را برای شما آماده کرده ایم که با استفاده از Electron و زبان برنامه نویسی JavaScript نوشته شده است. در ادامه می توانید توضیحات و تصاویر مربوط به این نرم افزار را مشاهده کنید.

معرفی الکترون (Electron)

الکترون یک فریم ورک متن باز است که توسط Github (در حال حاضر مایکروسافت آن را خریده است) به منظور ایجاد نرم افزارهای چند سکویی با استفاده از تکنولوژی های وب (HTML، CSS و JavaScript) ساخته شده است. این فریم ورک برای ساخت نرم افزارهای دسکتاپ، Chromium و Node.js را با هم در یک نرم افزار (single) ترکیب می کند که خروجی تولید شده می تواند بر روی سیستم عامل های لینوکس، مک و ویندوز اجرا شود.

ماشین حسابی که در این پست سورس کد آن را قرار دادیم، یک ماشین حساب ساده با قابلیت انجام چهار عمل اصلی (جمع، تفریق، ضرب و تقسیم) است. شما با مشاهده این سورس کد می توانید با نحوه ساخت نرم افزارهای دسکتاپ با تکنولوژی الکترون را یاد بگیرید.

اگر قبلا با HTML، CSS و JavaScript کار کرده باشید، به راحتی می توانید با استفاده از آن ها نرم افزار های دسکتاپ و موبایلی تولید کند. البته برای تولید نرم افزارهای موبایلی باید از فریم ورک Ionic استفاده کنید.

نوشته سورس ماشین حساب با الکترون (Electron) اولین بار در سورس سرا - آموزش برنامه نویسی. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *