چگونه برای طراحی سایت خود یک ایمیل بسازیم؟

چگونه برای طراحی سایت خود یک ایمیل بسازیم؟ بنابراین خبر خوب شما تصمیم گرفتید که زمان آن رسیده است که نشریات ایمیل و مشتریان خود را با یک خبرنامه نامه الکترونیکی پرورش دهید تا کنون خیلی خوب حالا چی صدها خبرنامه ایمیل مشاهده کرده اید ، حتی بیشتر از این در طراحی سایت نادیده گرفته شده اند. اما هنوز هم ، هنگامی که نوبت به ایجاد یک خبرنامه ایمیلی برای برند شخصی شما می رسد ، ناگهان تمام آنچه که به نظر می رسد در مغز شما ذخیره کرده اید ناپدید می شود.

شما را به جز نگاه خالی به صفحه نمایش در طراحی سایت خیره می کند. آرام باشید کاملاً طبیعی است که نمی دانید حتی از کجا شروع کنید. با استفاده از این راهنما ، ما تمام تلاش خود را برای کمک به طراحی سایت شما در ایجاد یک خبرنامه ایمیلی که برای اهداف تجاری شما انجام می شود ، یاری خواهیم کرد مراحل ساخت ایمیل در طراحی سایت سازگار با باشید فرم اشتراک را ایجاد کنید مخاطبان مورد نظر خود را تقسیم کنید یک هدف مشخص کنید. سیستم مدیریت محتوا چیست و چه کاربردی دارد؟

 

طراحی سایت

 

نقش جی دی پی آر در طراحی سایت

جی دی پی آر آیین نامه ای در قانون اتحادیه اروپا است که هدف از آن محافظت از حریم خصوصی و داده های افراد است. از تاریخ مه شما باید به طور انحصاری از قوانین جمع آوری اطلاعات ذخیره و استفاده از اطلاعات و داده های رهبری و مشتریان پیروی کنید. از طراحی وب سایت رسمی کمیسیون اتحادیه اروپا بیشتر بیاموزید. محتوای خود را متمرکز نگه دارید نسخه را بصورت مختصر و اسکن شده نگه دارید عملکرد را با کپی دکمه های سی تی ای رانندگی کنید.

با خطوط موضوعی مختلف آزمایش کنید نام فرستنده آشنا را تنظیم کنید ساختار را بنا کنید رنگ ها را با دقت انتخاب کنید قلم های خود را انتخاب کنید فضای سفید کافی را رها کنید تصاویر را بهینه کنید توجه ویژه ای به دکمه های پاورقی را پر کنید نظارت و تحلیل کنید تست را انجام دهید ایجاد فرم اشتراک در طراحی سایت بسیاری از مارکها از فرم اشتراک آنها غافل می شوند و آن را در پایین در طراحی سایت های خود بسیار کوچک می کنند و یا آن را نامشخص و گمراه کننده می کنند.

 

تقسیم بندی مخاطبان در طراحی سایت

تقسیم بندی خوب منجر به شخصی سازی بهتر و در نتیجه به نتیجه بهتر می شود. بله این بدان معنی است که شما باید زمان بیشتری را برای تهیه خبرنامه نامه الکترونیکی خود در طراحی سایت کنار بگذارید. اما در پایان ، این همه ارزشش را خواهد داشت. منظور ما از تقسیم مخاطب هدف شما چیست و چگونه می تواند به نفع بازاریابی ایمیل در طراحی سایت تهران شما کار کند یکی از این مارک ها نباشید. فرم اشتراک خود را در موقعیتی برجسته و قابل توجه قرار دهید.

اشتراک و بازدید کنندگان خود را آسان کنید و همیشه انتظارات درستی را تعیین کنید. این بدان معناست که شما باید بنویسید که مردم هر چند وقت یک بار و از چه محتوا در طراحی سایت انتظار دارند و بعد وعده خود را حفظ کنید وعده فرم اشتراک هاب اسپات در طراحی سایت اول از همه ، یک فرم مشترک تمام عرض. وای ، این واقعاً توجه را به خود جلب می کند ثانیا آنها سه گزینه برای اشتراک با ایمیل یا مسنجر ارائه داده اند.

 

طراحی سایت

 

تعیین اهداف در طراحی سایت

به فراتر از آوردن ترافیک به طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن فکر کنید هر خبرنامه باید هدف خاص خود را داشته باشد. این که آیا شما می خواهید برای شما گیرنده بسازند سوم ، آنها چهار نوع را برای نوع محتوا مورد نظر خود در طراحی سایت ارائه داده اند. آخر ، آنها حاوی اطلاعیه سازگار با جی دی پی آر بودند که اطلاعاتی در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی آنها در طراحی سایت ارائه می دهند. تقسیم بندی لیست ایمیل خود بر اساس انواع کاربران و رفتار کاربر به شما است.

در ایجاد خبرنامه های ایمیل با پیام های مرتبط تر کمک می کند که برای این مخاطب خاص جذاب باشد. شما می توانید مخاطبان خود را بر اساس جنسیت ، سن ، منجر به مشتری ، رفتار مشتری مانند الگوهای خرید ، علایق کاربر خاص یا هر چیز دیگری که مربوط به تجارت در طراحی سایت شما باشد تقسیم کنید. آخرین کار خود را بررسی کنید خواندن یک مقاله خاص خبر را اعلام کنید ارائه یک محصول جدید و غیره اکنون این هدف را تنظیم کنید.

 

ایجاد محتوا مناسب در طراحی سایت

بعد از اینکه تکالیف خود را انجام دادید و هدف خود را می شناسید و گیرندگان سئو سایت شما چه کسانی هستند ، وقت آن است که به ایجاد واقعی خبرنامه ایمیل در طراحی سایت بروید. ممکن است مانند کلیشه به نظر برسد اما گاهی اوقات ، کلیشه ها به بهترین وجه کار می کنند. بنابراین ، محتوای خود را متمرکز نگه دارید. این یعنی چی هنگام تعیین هدف هر قسمت از خبرنامه نامه الکترونیکی شما باید به نفع هدفی که تعیین کرده اید کار کند.

محتواهایی را که درج خواهید کرد با دقت در طراحی سایت انتخاب کنید و از خود بپرسید بنابراین می توانید بعداً یک خبرنامه ایمیل متمرکز و مؤثرتر در طراحی سایت ایجاد کنید آیا این مربوط به گیرندگان من است آیا این علاقه آنها را برانگیخته است آیا آنها می خواهند اطلاعات بیشتری کسب کنند نسخه را بصورت مختصر و اسکن شده نگه دارید به یاد داشته باشید که می خواهید علاقه گیرندگان خود را برانگیزید.

 

طراحی سایت

 

عملکرد سی تی ای در طراحی سایت

درست مانند هر طراحی تبلیغاتی دیگری که برای تبلیغات اینترنتی طراحی سایت ساخته شده است ، دکمه های سی تی ای مهمترین عناصر هستند. آنها دروازه هایی هستند که بیننده را به مقصد مورد نظر می برند. خبرنامه ایمیل نیز از این قاعده مستثنی نیست. چه چیزی راجع به کپی دکمه های سی تی ای باید بدانید روشهای واضح و محور مانند ادامه مطلب مرور نگاهی بیشتر بیاموزید آن را بررسی کنید آن را در عمل مشاهده کنید و غیره راهی برای پیشبرد در طراحی سایت شما هستند.

اگر احساس تجربی دارید می توانید از متون منحصر به فرد مکالمه برای اقدام استفاده کنید تا زمانی که آنها مانند پسوندهای طبیعی پاراگراف ها احساس شوند. بنابراین آنها از طریق وب کلیک می کنند و به طراحی سایت شما می روند. شما نمی خواهید کل داستان را فاش کنید. علاوه بر این وقتی افراد ایمیل شما را باز می کنند می خواهند آن را برای چند ثانیه اسکن کنند. می دانید که این روزها توجه بسیار کوتاه است درست است با جمع بندی مطالب خود به بیننده کمک می کنید.

 

انتخاب موضوع مناسب جهت طراحی سایت

به خطوط موضوع خود توجه ویژه ای داشته باشید اگر خط موضوع شما لنگ است مهم نیست که خبرنامه درخشان و جذاب باشد. مردم به راحتی آنرا باز نمی کنند. نوشتن خط موضوع شما می تواند مشکل باشد. شما باید به مردم بگویید که ایمیل در مورد چیست کلیک های خوب نیست و هنوز هم می توانید کنجکاوی خود را در طراحی سایت در تهران برانگیزید. بسیاری از افراد ایمیل های خود را در دستگاه های تلفن همراه می خوانند بنابراین مطمئن شوید.

در ابتدا کلمه کلیدی خود را قرار می دهید افزودن ایموجی همچنین می تواند ایمیل شما را از بقیه متمایز کند اما مطمئن شوید که به نظر اسپمی نیست. تا محتوای شما را اسکن کند و روی آنچه که بیشترین علاقه آنها را در طراحی سایت ایجاد می کند کلیک کنید. از آزمایش با طول و استراتژی های مختلف خطوط موضوع ایمیل نترسید بررسی کنید که چگونه پیکسل مازاد خطوط موضوع خود را در طراحی سایت ترسیم می کند.

 

طراحی سایت

بررسی ساختار طراحی سایت

اول موارد ، ابتدا باید ساختار را ایجاد کنید یعنی طرح خبرنامه ایمیل تصمیم بگیرید که کدام قسمت از اطلاعات باید از هم متمایز شود ، که اصلی و کدام گزینه های ثانویه است. اکنون اطلاعاتی که می خواهید بیشترین توجه را داشته باشید باید در ابتدای طراحی ایمیل قرار گیرد که معمولاً به عنوان یک هرم وارونه در طراحی سایت ساخته می شود. این قطعه ای خواهد بود که توجه بیشتر بازدید کنندگان شما را به خود جلب می کند ارسال ایمیل از نام یک شخص واقعی به عنوان مثال جک از نام تجاری نام تجاری احساس شخصی سازی را افزایش می دهد که ممکن است در طراحی سایت نرخ باز را حتی بیشتر کند.

بنابراین بیشترین میزان ترافیک را به مقصدی که در این بخش اول تعیین کرده اید در طراحی سایت بیمه هدایت می کنید. آنها کوتاه آسان بصری شهودی طولانی طولانی دستی را به پروژه بعدی خود اضافه کنید ایموجی یکی با روح در آغاز عمل گرا بهترین های این هفته را بارگیری کنید و غیره تنظیم نام فرستنده در طراحی سایت نام فرستنده و ایمیل فرستنده برای آن موضوع باید همیشه قابل تشخیص باشد. یک عمل خوب این است که نام تجاری خود را در قسمت نام فرستنده قرار دهید ، بنابراین گیرندگان بلافاصله در طراحی سایت فروشگاهی شما را تشخیص می دهند.

نوشته چگونه برای طراحی سایت خود یک ایمیل بسازیم؟ اولین بار در پدیدار شد.

The post چگونه برای طراحی سایت خود یک ایمیل بسازیم؟ appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *