طراحی سایت فروشگاهی مناسب بلک فرایدی Black Friday

 

بلک فرایدی Black Friday یا همان جمعه سیاه که در شبکه های اجتماعی و طراحی سایت های فروشگاهی و بر روی در و شیشه های مغازه های زیادی مشاهده می کنیم تاریخچه آن که از سال ۱۹۵۲ میلادی در ایالات متحده آمریکا  شروع شده و تا حدود دهه هشتاد در سایر نقاط جهان شناخته شده در این روز فروشگاه های آنلاین و مغازه ها و بوتیک ها و برند ها و طراحی وب سایت های فروشگاهی اجناس خود را به حراج گذاشته و تخفیف بسیار خوبی بر روی اجناس خود قرار می دهند این روز یکی از بهترین روزها هم برای فروشندگان هم برای مشتریان می باشد که برای رسیدن این روز لحظه شماری می کنند.

جالب است بدانید که رسم مراسم هر سال از ۱۲ نیمه شب آغاز شده و اقدام به فروش محصولات خود می کنند البته برخی دیگر از فروشگاه های موجود ساعت شروع خود را زودتر از معمول حتی از روز شکرگزاری آغاز می کنند و تا ساعات پایانی جمعه سیاه باز می گذارند.

 

طراحی سایت فروشگاهی نیز در این روز اجناس خود را به حراج گذاشته و در این روز به فروش فوق العاده اجناس خود می پردازند.

چرا که لوازم های دیجیتالی مانند گوشی ، کنسول بازی ، اسباب بازی ، پوشاک  پکیج های مسافرتی و… اجناس خود را تا ۹۰% به حراج می گذارند. از این رو در ایالات متحده آمریکا و سایر کشورها در این روز مشاهده صف های طولانی در مقابل مغازه ها و حتی موجب درگیری ها و اتفاقات ناگواری شده اند به گزارش برخی طراحی سایت خبری و … بسیاری از افراد در هنگام هجوم به اجناس زیر دست و پا مانده اند. که در برخی موارد شلیک گلوله و خشونت های دیگری نیز دیده شده است.

 

طراحی سایت

 

جمعه سیاه در کشورهای مختلف

بلک فرایدی درست استد که از آمریکا آغاز شده است اما در کشورهای دیگر مانند کانادا بریتانیا سنگاپور هند مکزیک فرانسه و … رواج بیش تری یافته و میزان فروش نسبت به روزهای معمولی دو برابر شده است برخی دیگر از کشورها نیز بلک فرایدی مخصوص به کشور خود را دارند مانند امارات که حراجشا را با عنوان جمعه سفید نامگذاری کرده اند و در بریتانیا نیز بلک فرایدی خود را به جمعه ی آخر سال قبل از کریسمس انتقال داده اند.

 

 بلک فرایدی در ایران

در ایران نیز مانند سایر کشورها رواج پیدا کرده و حراج جمعه نامگذاری کرده اند که طراحی سایت های زیادی مانند دیجی کالا و …. به استقبال حراج جمعه رفته اند .

نوشته طراحی سایت فروشگاهی مناسب بلک فرایدی Black Friday اولین بار در پدیدار شد.

The post طراحی سایت فروشگاهی مناسب بلک فرایدی Black Friday appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *