سورس ارسال SMS در ASP.NET Core 2.1

asp net core 2 1 sending sms 7399 تصویر

ارسال SMS در ASP.NET Core 2.1

در این بخش سورس ارسال SMS در ASP.NET Core 2.1 را برای شما آماده کرده ایم که با استفاده از زبان برنامه نویسی ASP.NET Core نوشته شده است و برای افرادی که قصد یادگیری نحوه ارسال پیامک در برنامه را دارند، مناسب است. در ادامه می توانید تصاویر و توضیحات مربوط به پروژه را مشاهده کنید.

جزئیات پروژه

این پروژه قابلیت ارسال پیامک از طریق وب سرویس پیامکی مبتنی بر وب، تغییر متن پیامک، تغییر شماره و نام گیرنده و همچنین قابلیت تنظیم اطلاعات وب سرویس ارسال پیامک را دارد. این سورس کد با نسخه Core  در زبان برنامه نویسی وب Asp.net Mvc تهیه گردیده با ورژن ۲٫۱ که کاملا قابلیت اجرایی در تمامی پروژه های وب را دارد.

قسمت های مختلف پروژه به صورت فارسی کامنت گذاری شده است. در صورتی که در فهم بخش های مختلف پروژه مشکل داشتید می توانید در انجمن سایت مطرح کنید تا شما را راهنمایی کنیم.

ارسال پیامک یکی از قابلیت های بسیار مفید برای برنامه هایی است که با کاربران تعامل دارند. با استفاده از این امکان می توانید پیامک های تبلیغاتی، اخبار جدید، کد تایید هویت و غیره را به کاربران خود ارسال کرد. از این رو یادگیری استفاده از این قابلیت می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد.

نوشته سورس ارسال SMS در ASP.NET Core 2.1 اولین بار در سورس سرا - آموزش برنامه نویسی. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *