تفاوت الگوریتم پاندا و پنگوئن در طراحی سایت

تفاوت الگوریتم پاندا و پنگوئن در طراحی سایت همانطور که در بخش های قبل از الگوریتم های پاندا برای شما توضیح دادیم و ویژگی های هر کدام از آن ها را برای شما بیان کردیم در این بخش می خواهیم تفاوت میان این دو الگوریتم را برای شما بیان کنیم.

 

در کل الگوریتم به چه معناست؟

این الگوریتم ها بسیار پیچیده هستند چرا که می خواهند بهترین اطلاعات را در اختیار بازدید کننده گان و جستجو گران قرار دهند تا بازدید کننده رضایت کاملی را داشته باشد. الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن تمرکز خود را بر روی روش های شناسایی اسپم گذاشته بودند، ظیفه شناسایی محتوای نامناسب و کپی شده از طراحی سایت های دیگر، روش های متقلب در داخل طراحی وب سایت بر عهده گوگل پاندا می باشد وظیفه شناسایی لینکهای اسپم و طراحی سایت هایی که اقدام به این که برای بهبود رنکینگ خود اقدام به خرید لینک  کرده باشند را شناسایی کند را بر عهده گوگل پنگوئن می باشد. در هر دو صورت هر دو الگوریتم در حال مبارزه با سئوی سیاه می باشند.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

 

چه راه هایی ما را از این دو الگوریتم در امان نگه می دارد؟

  • مطالب به درد بخور و مفید بنویسید.
  • مطلب های قدیمی که اطلاعات آن ها قدیمی شده اند را در سایت خود حذف و به روز رسانی کنید.
  • بک لینک های قوی و خوبی را در طراحی سایت خود داشته باشید.
  • در رابطه با سئو و بهینه سازی طراحی سایت تهران ، تحقیق کنید و اطلاعات کسب کنید.
  • در مقاله های جدیدی که می نویسید از مطالب قدیمی لینک بگذارید.
  • این موضوع بسیار مهم می باشد که شما حتما باید برای بازدید کنندگان بنوییسید و هدفتان آن ها باشند نه گوگل
  • در طراحی سایت از شبکه های اجتماعی بیش تر استفاده کنید
  • داشتن شبکه های اجتماعی و فعالیت در آن ها بسیار مفید می باشند و امکان اشتراک گذاری برای مشتران طراحی سایت را مهیا کنید تا بیش تر در فضای اجتماعی شناخته شوید.

 

الگوریتم مرغ مگس خوار در طراحی سایت

بر خلاف این دو الگوریتم ، الگوریتم دیگری وجود دارد که به الگوریتم مرغ مگس خوار معروف است این الگوریتم افزونه ای برای تجزیه و تحلیل عباراتی است که کاربر برای جستجو وارد کرده ، مگسخوار افزونه ضد اسپم نمی باشد  گوگل با این کار می تواند نتایج بهتری را به کاربران نشان دهد و با استفاده از الگوریتم مرغ مگس خوار می تواند کمک به بهبود نتایج خود کند. در واقع این الگوریتم تاثیر مستقیمی در نتایج گوگل ندارد و صرفا عباراتی را که بازدید کننده به جستجوی آن پرداخته بررسی می کند و بر اساس خواسته های کاربر طراحی سایت سعی میکند بهترین نتیجه ها را نشان می دهد.

نوشته تفاوت الگوریتم پاندا و پنگوئن در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post تفاوت الگوریتم پاندا و پنگوئن در طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *