طراحی سایت زومیت

طراحی سایت زومیت امروزه کاربران از اینترنت تنها برای سرگرمی استفاده نمی کنند و به دنبال کسب داغ ترین اخبار روز هستند به همین دلیل است که طراحی سایت خبری یکی از پر بازدید ترین وب سایت ها به شمار می روند حال با گسترش علم و تکنولوژی و افزایش نقش فناوری در زندگی افراد جامعه مردم بیش از پیش به دنبال جمع آوری اخبار و اطلاعات مربوط به تکنولوژی هستند.

به این ترتیب طراحی وب سایت هایی همچون زومیت مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. البته گرایش چشمگیر کاربران به طراحی سایت مجله فناوری زومیت تنها به دلیل خبری بودن آن نیست بلکه فاکتور های دیگری مانند قوی بودن تیم ارائه دهنده اخبار تاثیر زیادی در جذب مخاطبان دارد.

 

طراحی نرم افزار

طراحی سایت

بررسی سئو سایت زومیت

سئو سایت زومیت را اگر بخواهیم طی دو سال اخیر بررسی کنیم می توانیم بگوییم پیشرفت خوبی نداشته و حتی در برخی موارد افت نیز داشته است. اگر با رتبه الکسا شروع کنیم طراحی سایت زومیت رتبه الکسا ۴۱ در ایران را دارا می باشد که این رتبه افت یک پله ای داشته است اما رتبه جهانی از ۲۲۷۴ به ۱۶۶۰ رسیده است که یکی از پیشرفت های طراحی سایت زومیت همین بوده است. در حال حاضر ۸۸ درصد از نرخ ترافیک طراحی سایت زومیت مربوط به ایران و مابقی از افغانستان و آمریکا می باشند. از نقاط ضعف طراحی سایت زومیت می توان به سرعت سایت اشاره کرد.

سرعت بارگذاری صفحات طراحی سایت زومیت ۱ ثانیه و ۸۰۲ صدم ثانیه است و حدودا ۵۰ درصد از سایت های مشابه سرعت بیشتری در لود صفحات دارند. متوسط زمان ماندگاری کاربران در طراحی سایت زومیت روزانه ۳٫۵۰ ثانیه است که این زمان طی دو سال پیش بیش از ۴ دقیقه بوده است. طراحی سایت زویت نرخ پرش نزدیک به ۵۰ درصدی را دارد که اصلا آمار مناسبی نیست.

 

بخش ها و امکانات طراحی سایت زومیت عبارتند از:

در قسمت هدر طراحی سایت تهران زومیت منوی دسترسی به بخش های مختلف سایت نمایش داده شده است همچنین در قسمت جستجو می توان با سرچ عبارت مورد نظر سریع تر به بخش مورد نظر دسترسی پیدا کرد. اگر به بخش فوتر نگاهی بیاندازیم فوتری غنی از اطلاعات مشاهده خواهید کرد که لینک مطالب پر بازدید ارائه شده اند علاوه بر این امکان عضویت در خبرنامه و همچنین آیکون های شبکه های اجتماعی فعال در قسمت فوتر قابل مشاهده هستند. تبلیغات متحرک و چشمک زن زیادی در میان محتوای صفحه اصلی مشاهده می شود که برای کاربران خوشایند نیست.

نوشته طراحی سایت زومیت اولین بار در پدیدار شد.

The post طراحی سایت زومیت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *