طراحی سایت کارگزاری آگاه

طراحی سایت کارگزاری آگاه در حال حاضر افراد جامعه با هر مبلغی که داشته باشند می توانند سرمایه گذاری کنند و سرمایه خود را چند برابر کنند. خوشبختانه برای آگاهی بیشتر افراد و آشنایی سرمایه گذاران طراحی سایت های مفیدی راه اندازی شده اند که با ارائه مقالات مرتبط با بورس، اوراق بهادار و کالا ها و انرژی سطح آگاهی کاربران در خصوص سرمایه گذاری در بالا می برند. طراحی سایت کارگزاری آگاه از جمله طراحی سایت های بسیار مفیدی است که در راستای سرمایه گذاری در بورس و اوراق بهادار به علاوه کالا و انرژی فعالیت دارد.

 

درباره طراحی سایت کارگزاری آگاه

طراحی سایت کارگزاری آگاه یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات کارگزای در بورس می باشد که بر اساس قوانین و مقررات وضع شده فعالیت دارد و تمام خط مشی ها در طراحی وب سایت کارگزاری بورس ذکر شده است.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت آگاه به طور دقیق دسته بندی شده است و شامل بخش های متعددی می شود که عبارتند از:

  • درباره طراحی سایت کارگزاری آگاه

در این قسمت تمامی خدمات، قوانین، مجوز ها و شعبات معرفی شده اند.

  • بخش اوراق بهادار طراحی سایت کارگزاری آگاه

در این قسمت از طراحی سایت آگاه خدمات معاملات اوراق بهادار توضیح داده شده و امکان ارتباط با واحد معاملات اوراق بهادار برای کاربران فراهم شده است.

  • بخش معاملات آتی در طراحی سایت کارگزاری آگاه

حدود ۱۰ سال است که معاملات آتی در بازار های بورس ایران انجام می شود. معاملات آتی به روی  سکه های بهار آزادی نیز فعالیت دارد که در طراحی سایت کارگزاری آگاه به طور کاامل جزییات آن شرح داده شده است.

  • خدمات مشاوره و تحلیل در طراحی سایت کارگزاری آگاه

خدمات مشاوره ای سرمایه گذاری حتی به صورت آنلاین و اختصاصی در طراحی سایت آگاه انجام می شود تا کاربران با دید باز انتخاب بهتری داشته باشند.

  • آموزش سرمایه گذاری در طراحی سایت آگاه

آموزش بورس اولین مهارت لازم برای قدرت گیری در بازار سرمایه گذاران است که در طراحی سایت تهران آگاه فیلم ها آموزشی به طور رایگان ارائه می شوند و دوره های آموزشی معرفی می گردند.

 

بررسی سئو سایت آگاه

طراحی سایت آگاه یکی از ۵۰ سایت برتر از نظر رتبه الکسا در ایران است که رتبه ۴۰ ایران را دارا می باشد. از جمله نقاط قوت این سایت متوسط زمان ماندگاری کاربران در است که حدود ۱۶٫۲۸ ثانیه تخمین زده شده است و همچنین نرخ پرش ۱۲ درصدی که نشان از جذب کاربران است. اما سرعت سایت را می توان از نقاظ ضعف آن دانست چرا که سرعت بارگزاری صفحات طراحی سایت آگاه متوسط بوده و تقریبا  ۶۰ درصد سایت های مشابه سرعت بیشتری دارند.

نوشته طراحی سایت کارگزاری آگاه اولین بار در پدیدار شد.

The post طراحی سایت کارگزاری آگاه appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *