استفاده از تکنیک های کاربردی در طراحی سایت

استفاده از تکنیک های کاربردی در طراحی سایت محبوبیت محتوای ویدیو اخیراً بسیار مشهود است باور کنید یا نه ، ویدیو سالها یکی از قدرتمندترین کانالهای ارتباطی بوده است و ادامه کار با آن دشوار در طراحی سایت است. برای به دست آوردن حداکثر تعامل با فیلم ، بازاریابان باید بدانند چه چیزی کار می کند و چه چیزی انجام نمی شود. در ادامه بخوانید تا روند ویدیو را کشف کنید که به سادگی نمی توانید در آماده سازی برای کمپین بعدی خود در طراحی سایت نادیده بگیرید. ایجاد محتوای مناسب در طراحی سایت آیا می دانید.

از فیلم های ایجاد شده توسط مشاغل در سراسر جهان دارای طول دو دقیقه هستند فیلم های کوتاه تر به معنای نرخ اتمام بالاتر هستند و فیلم هایی که کمتر از ثانیه هستند به احتمال زیاد از ابتدا تا انتها در طراحی سایت مشاهده می شوند. در حالی که در تلفن همراه ، تعداد کمی از مردم وقت دارند برای نشستن و تماشای یک فیلم طولانی ، و نه آنها نیز بخواهند. کاربران در جستجوی محتوای سرگرمی هستند که هضم آن آسان است. اگر ویدیویی را برای موبایل را در طراحی سایت بهینه سازی می کنید.

بررسی تاثیرات ایجاد محتوا در طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

استفاده از فیلم زنده در طراحی سایت

در یک مطالعه جدید ، مشخص شد که فیلم ها بیش از سایر اشکال محتوا با افراد درگیر هستند. با این حال  اینجا متوقف نمی شود. ویدیوی زنده از زمان انتشار بسیار محبوب شده است و قرار است از اهمیت بیشتری در طراحی وب سایت برخوردار شود. توجه مخاطبان را به شکلی درک خواهید کرد که مقالات طولانی به سادگی نمی توانند. بولداگ به تازگی یک سریال ویدئویی را آغاز کرده است و در طی چند ماه گذشته تحت فشار قرار گرفته است.

با در نظر گرفتن روندهای ویدیویی ما توانسته ایم محتوایی را ایجاد کنیم که کاملاً مناسب مخاطبان روزافزون ما در طراحی سایت باشد! از زمان عرضه آن در سال ، ویدئوی زنده توجه کاربران را در سرتاسر جهان جلب کرده است ، چیزی که کمی غیر از حد معمول برای تماشای آنها است. به ویژه ، در فیس بوک ، فیلم های زنده برابر بیشتر از محتوای از پیش ضبط شده مشاهده می شد و اثبات این که مردم می خواهند چیزها را در زمان واقعی و نه از بایگانی در طراحی سایت تماشا کنند.

 

نقش ویدئو در طراحی سایت

اینترنت اشیاء روش جستجو و هضم ما را تغییر می دهد با انتشار ابزارهایی هر ساله عادی می شود ، محتوا باید با برخی از هوشمندترین دستگاه های اطراف همگام شود. برای همیشه شیوه جستجوی چیزهای آنلاین را در طراحی سایت تغییر می دهد و باعث می شود اینترنت باهوش تر از گذشته شود. برای مثال جستجوی صوتی را انجام دهید. اپل یک بار به عنوان یک سکوی ساده گفتگو و پاسخ شروع شد و اکنون وقتی به یک راه حل سریع نیاز دارید .

جزئی از زندگی روزمره شده است ناگفته نماند که الکسا مکانیکی آمازون نیز با ارائه همان مکانیسم تماس و پاسخ ، محبوبیت خود را در طراحی سایت افزایش می دهد. کاربران دیگر نیازی به تایپ سؤالات آنلاین ندارند. این همه از طریق قدرت صدا است. با توجه به این نکته ، کاملاً واضح است که بازاریابان باید اطمینان حاصل کنند که محتوای آنها از نظر صوتی دوستانه است زیرا لات به زودی قصد دارد محتوای نوشتاری را در طراحی سایت تهران پشت سر بگذارد.

 

طراحی-سایت-تهران

طراحی سایت تهران

نقش استوری های اینستاگرام در طراحی سایت

داستان ها در ابتدا به عنوان ایده اسنپ چت منتشر شدند و در واقع قطعه های کوتاه از محتوای کاربر هستند که فقط برای مدت زمان مشخصی و معمولاً هر ثانیه در دسترس هستند. امروزه ، با توجه به اینکه فیس بوک و اینستاگرام نیز به این تفریح ​​پیوستند ، فرار بسیار سخت است. وقتی می توان فهمید که کدام پلتفرم برای استفاده از داستانها بهترین استفاده خواهد بود ، در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن جواب بسیار ساده است اگرچه بنیانگذار اصلی داستانها نیست .

اما اینستاگرام آنها را با هر دو دست درک کرده است و اکنون هر روز بیش از میلیون کاربر فعال دارد. این مسئله بیش از اسنپ چت است که حدود میلیون کاربر و در حال کاهش دارد. با اینکه یوتیوب به زودی نسخه داستانهای مخصوص به خود را منتشر کرد و نام آنها را حلقه ها گذاشت ، به نظر می رسد که این شکل ویدیو در طراحی سایت تازه آغاز شده است. توصیه می شود در اینستاگرام تمرین خود را شروع کنید خود را برای موج قرقره های یوتیوب را در طراحی سایت آماده کنید.

 

نسخه برداری در طراحی سایت

همانطور که شما شروع به یادگیری می کنید ، فیلم ها عالی هستند و صدا نیز همینطور است. با این حال ، درصد عظیم از فیلم ها در واقع با خاموش شدن صدا تماشا می شوند ، به این معنی که هنگام ایجاد فیلم باید یک نکته اصلی را در طراحی سایت در نظر بگیرید. با تولید ویدیوی زنده تا برابر جذابیت بیشتری نسبت به محتوای سنتی ، اکنون زمان شروع کاوش در شگفتی های آن در طراحی سایت است. فعال کردن نسخه برداری در ویدیوی شما به این معنی است.

که کاربران هنوز هم می توانند آنچه را بدون صدا می دانند درک کنند. نه تنها یک چیز از دست نخواهد رفت. این همچنین برای کسانی که اختلال شنوایی دارند در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت مناسب است. رونویسی به معنای دستیابی فیلم شما به هر مخاطبی در طراحی سایت است. هرچه تعداد بازدیدها بیشتر باشد ، بهتر فیلم های توضیح دهنده در طراحی سایت همه روش ها در حال انقراض نیستند ، و یکی از مواردی که کاملاً دست نخورده باقی مانده است ، فیلم های توضیح دهنده است.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

فیلم های درجه دار در طراحی سایت

هنوز هم برای ویدیوهای درجه هنوز روزهای اولیه است ، اما هیچ انکاری وجود ندارد که احساس کنند گامی به آینده ندارند. اگرچه در حال حاضر آنها از دید خیلی بالایی برخوردار نیستند ، اما نرخ کلیک از دریافت آنها به مراتب بیشتر از ویدیوی سنتی در طراحی سایت است. هنگامی که کسی به دستورالعمل یا مشاوره نیاز دارد ، شانس مراجعه به اینترنت در طراحی سایت بسیار زیاد است. فیلم های توضیح دهنده را می توان با روش های بسیار متنوعی ایجاد کرد .

و به تولید کننده کنترل کاملی در مورد اینکه چگونه می خواهد آنچه را که توضیح داده می شود ، را در طراحی سایت نشان می دهد. به این فیلم توضیح دهنده که توسط آژانس من بولداگ ساخته شده است ، مثلاً نگاهی بیندازید سئو سایت همانطور که مشاهده می کنید ، این ویدیو توضیح می دهد که چگونه اینفوگرافیک می تواند بر روی یک صداگذاری ساده و مونتاژ متخصصان تأثیر بگذارد تا فعالیتهای بازاریابی دیجیتال در طراحی سایت شما را تحت تأثیر قرار دهد.

 

برندسازی در طراحی سایت

و به این ترتیب ، به پدیده ای می رسیم که اغلب در مورد آن صحبت می شود ، اما حداقل به خوبی توصیف شده است: نام تجاری. برندسازی ، از نظر ماهیت ، انتزاعی و نمادین است ، بنابراین یادگیری چگونگی انجام این کار به روشی که اطلاعات مشخص را در طراحی سایت منتقل می کند بسیار دشوار است. حتی برخی از موفق ترین نویسندگان مختصر با این کار مبارزه می کنند. کوتاه اما در عین حال مستقیم به نکته! این باعث ایجاد علاقه می شود.

فیلم های درجه به طور قطع مناسب برای هر کمپین نیستند ، اما اگر به دنبال این هستید که بینندگان دنیایی را که قبلاً از آنها کاوش نکرده اند بینش ببخشند ، عالی هستند. اگر خلاقانه بودن چیزی است که نام تجاری شما در پی آن است ، ویدیوی درجه را در طراحی سایت امتحان کنید. مردم دوست دارند به طور طولانی در مورد مارک خود صحبت کنند. این قابل درک است برندسازی یک نهاد نمادین است که همه چیز مرتبط با تجارت را در طراحی سایت در تهران متحد می کند.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

نتیجه گیری

از زمان افزایش استفاده از موبایل ، بسیاری از سیستم عامل ها متوجه شده اند که برای متناسب با صفحه های کوچکتر باید محتوا تهیه شود. انتقال فیلم از منظره به مربع اخیراً اتفاق افتاده و نتایج بسیار خوبی را ارائه داده است. از زمان ویرایش رهنمودهای خلاق ، فیس بوک متوجه شده است که فیلم ها در اتمام کامل درصد در طراحی سایت افزایش یافته اند. هنگامی که یک فیلم بیشتر صفحه را به خود اختصاص می دهد ، به احتمال زیاد جلب توجه می کند. این کار واقعاً موردی است که در صورت اجرای یک کمپین جستجوی پولی و در نظر گرفتن بالاترین نرخ تبدیل ، در طراحی سایت در نظر بگیرید.

بنابراین ، آنجا بروید! اینها عامل مهم روندهای ویدیویی اخیر است که باید آنها را مورد توجه قرار داده و مورد توجه قرار دهید. با این نکات یک قدم جلوتر از بازی بمانید و مطمئناً یک کمپین ویدیویی در طراحی سایت ایجاد خواهید کرد که در میان بقیه قرار خواهد گرفت. از فیلمبرداری لذت ببرید! این به نوعی یک رنگ ، یک سبک ، مجموعه ای از ارزش ها ، زیبایی شناسی و یکسری موارد دیگر به ظاهر غیر مرتبط است که باید با هم در طراحی سایت بیمه کار کنند.

نوشته استفاده از تکنیک های کاربردی در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post استفاده از تکنیک های کاربردی در طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *