بازاریابی ویدیویی در طراحی سایت

بازاریابی ویدیویی در طراحی سایت تا سال تقریباً یک میلیون دقیقه ویدیو در هر ثانیه از اینترنت عبور خواهد کرد و از کل ترافیک طراحی سایت مصرف کننده به صورت ویدیویی خواهد بود جای تعجب نیست که محبوبیت ویدیو به لطف فناوری تلفن همراه و برنامه هایی که تحویل و مصرف آن را افزایش می دهند ، همراه با غول هایی مانند فیس بوک و گوگل به طور فعال آن را در طراحی سایت تحت فشار قرار می دهند. از همه مهمتر ، ترجیح تولید فیلم نسبت به سایر محتوا همچنان در حال رشد است.

طراحی سایت باعث می شود که این موضوع برای بازاریاب ها و مارک ها بسیار مهم باشد. آمارهای قابل توجهی برای پشتیبان گیری وجود دارد که یکی از بزرگترین آنها از سیسکو است و می گوید که تا سال تقریباً یک میلیون دقیقه ویدیو در هر ثانیه از اینترنت عبور می کند و درصد از کل ترافیک در طراحی سایت مصرف کننده خواهد بود. فیلم برای کمک به نگه داشتن این مهم ، بیایید نگاهی به روندهای مختلف در بازاریابی ویدیویی بین سال در طراحی سایت بیندازیم.

طراحی سایت تعمیرگاه

طراحی نرم افزار

طراحی سایت

نقش تبلیغات ویدیویی در طراحی سایت

گوگل این روند را در سال با انتشار تبلیغات سپر ثانیه یوتیوب آغاز کرد. این قالب جدید فقط برای کوتاه کردن فاصله توجه به طور کلی نیست بلکه به طور خاص برای متناسب با روند رو به رشد فیلم های موبایل و فیلم های کوتاه تر در طراحی سایت ایجاد می شود. این واقعیت نیز بود که بیشتر مردم فقط شمارش معکوس را در یک آگهی ویدیویی طولانی تماشا می کنند تا اینکه بتوانند دکمه جست و خیز را کلیک کنند.

و از آنجایی که ، فیلم های موبایل و فیلم های کوتاه از زمان عادی شده اند. اکنون یک منظره محتوا از پیمایش و پیمایش مداوم ، جلب توجه و به یاد ماندنی شدن نیاز به چند ثانیه در هر شبکه اجتماعی جهت طراحی وب سایت است ، خصوصاً در اینستاگرام در حال رشد و بسیار رقابتی. و اگر می خواهید امسال در رقابت کنید ، روند بازاریابی اینستاگرام را در سال در طراحی سایت انتظار داشته باشید. محتوای ویدیوی در طراحی سایت بله ممکن است به نظر برسد.

اهمیت محتوای ویدئویی در طراحی سایت

این می تواند از تیم داخلی یک شرکت باشد که یک محصول را دنبال می کند تا به روند ویدیویی محبوب آنباکسینگ با یک تأثیرگذار باز کند و برای اولین بار به عنوان بخشی از یک بررسی یا نمایشی ، محصول را در طراحی سایت تهران باز کند. این می تواند طرفداران پشت صحنه را یاد بگیرد تا درباره یک مارک مورد علاقه بیشتر بیاموزند یا یک فیلم کوتاه باشند که با انگیزه های سرگرم کننده یا هنری ساخته شده است و خلاقانه یک مارک را در داستان جهت طراحی سایت ادغام می کند.

نمونه جدیدی از میل چیمپ به نام فایندرز است که مجموعه ای از فیلم های دقیقه ای است که در یک شهر بین المللی متفاوت تنظیم شده است. این ارتباط با انواع کارآفرینان و کارگران از راه دور ، که از محصولات آن در طراحی سایت بهره مند هستند یا می توانند سود ببرند ، است. نگه داشتن آن در مورد طرف انسانی تجارت و فروش صریح محصول آنها چیزی نیست که فیلم ها را در طراحی سایت جالب می کند. طراحی سایت که خلاف روند فوق باشد.

طراحی-سایت-تهران

طراحی سایت تهران

استفاده از فیلم در طراحی سایت

آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید ، فیلم عمودی برای ماندن در اینجا است. یکی از نشانه های چشمک زن که نشانگر این موضوع است رشد عظیم استوری های اینستاگرام است ، با این ویژگی این برنامه از میلیون کاربر در ژوئن به میلیون در ژوئن سال افزایش یافته است ، بدون این که هیچ نشانه ای از کند شدن آن در طراحی سایت داشته باشد. اما تمایز بین تبلیغات ویدیویی و بازاریابی محتوای ویدیویی دنیای تفاوت را در طراحی سایت ایجاد می کند.

یک تبلیغ برای جلب توجه و تحویل پیام سریع طراحی شده است. به نظر می رسد بازاریابی محتوا برای مخاطبان هدف ، معمولاً از طریق آموزنده بودن ، سرگرمی یا هر دو ، در حالی که ارگانیک به پیام و محصول مارک تجاری پیوند می بخشد ، ارزشی برای مخاطبان در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن ارایه می کند. این مقدار به همین دلیل است که مردم مایلند ویدئویی را تماشا کنند کهپ دقیقه یا بیشتر باشد ، بسیار طولانی تر که اساساً این یک تجارت طولانی در طراحی سایت محسوب می شود.

نقش شبکه های اجتماعی در طراحی سایت

طی یک سال گذشته یا بیشتر ، این روند ممکن است برای بیشتر بازاریابان ، مارک ها و مصرف کنندگان آشکار به نظر برسد ، به همین دلیل در طراحی سایت مهم است که چکش خانه در سال باشد. فیسبوک بیش از میلیارد کاربر فعال روزانه دارد که اینستاگرام در اواسط سال به میلیارد کاربر روزانه می رسد. سوشیال مدیا نظرسنجی از بازاریاب ها انجام داد و متوجه شد اکثریت قصد دارند تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام خود را در سال در مقایسه با سایر سیستم عامل ها در طراحی سایت افزایش دهند.

این بدان معناست که فیس بوک و اینستاگرام دارای بیشترین پتانسیل و سئو سایت ، اما همچنین بیشترین رقابت در طراحی سایت هستند. فیس بوک و یوتیوب پس از محبوبیت اسنپ چت و در اختیار گرفتن اینستاگرام ، آن را نیز در سیستم عامل های خود گنجانده اند. در ماه ژوئن گذشته ، اینستاگرام را راه اندازی کرد ، و مقام اول محتوای ویدیویی با فرم عمودی و عمودی را در طراحی سایت نشان داد. در حالی که هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد ، قرار است ظرف دو سال به یک استاندارد جدید تبدیل شود. جدید برای این قالب نکته برای ایجاد فیلم عمودی در تلویزیون اینستاگرام را جهت طراحی سایت ببینید.

طراحی سایت

طراحی سایت

سئو طراحی سایت

اوت گذشته گوگل پیش نمایش های ویدیویی پخش خودکار را به نتایج جستجوی خود در دستگاه های اندروید اضافه کرد. این بدان معناست که وقتی افراد جستجو می کنند ، فیلم های مربوطه می توانند در حالی که پیش نمایش بازی می کنند ، در صدر نتایج جستجو قرار بگیرند و آنها را در طراحی سایت به چشم بیندازند. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که امسال این دستگاه به دستگاه های آی او اس وارد شود و انگیزه زیادی برای ساخت فیلم های سئو دوست داشتنی و یوتیوب را در طراحی سایت فراموش نکند.

با گزینه های بسیار زیادی در مورد مکان ، چگونگی و هنگامی که مردم فیلم ها را مشاهده می کنند ، مارک ها و بازاریابان مجبورند بیشترین ارزش را از تولید خود بگیرند. به عنوان مثال ، فیلمبرداری با یک فیلم بلند که به صورت افقی و عمودی در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت کار می کند یا امکان ویرایش مجدد یک فیلم افقی به صورت عمودی سپس این ویدئو را تولید کنید تا بتوانید برای تبلیغات سپر کوتاه و اینستاگرام داستان به کلیپ هایی با اندازه نیش بریزید ، که می تواند افراد را به سمت فیلم کامل در یوتیوب یا در طراحی سایت سوق دهد.

بازاریابی در طراحی سایت

بله ، شما آن را به ترتیب درست خوانده اید سوشیال مدیا همچنین دریافت که بازاریابان قصد دارند تولید ویدیو را در سایر انواع محتوا در سال بپیوندند. آنچه درمورد آنها نپرسیدند گفت محتوای ویدیویی در طراحی سایت خوب است یا خیر این بدان معنی است که بهترین فرصت برای هجوم همه کسانی که ویدیو را فشار می دهند ، سرمایه گذاری در کیفیت است. و از نظر کیفیت ، من لزوما منظور از کیفیت تولید نیست. یک ویدیو لازم نیست که زیبا باشد.

بستگی به مخاطب دارد و پیام را به درستی در طراحی سایت در تهران ارسال می کند. یک فیلم گران قیمت که بر روی یک مجموعه فیلمبرداری شده است و بازیگران ممکن است با یک مخاطب کمتر از یک فیلم ارزان تر که معتبرتر است ، با مخاطب طنین انداز شوند. مانند داشتن یک طرفدار تیم داخلی یا تأثیرگذار ، به سادگی تجربه خود را در طراحی سایت به اشتراک می گذارید یا از طریق دوربین جلوی گوشی خود به آنها دستورالعمل می دهید. آنها نه تنها کاربران را به وبلاگ شما می آورند ، بلکه آنها را دوباره و دوباره به کار خود در طراحی سایت ادامه می دهد منتظر چی هستید.

طراحی سایت

طراحی سایت

ایجاد محتوا مناسب در طراحی سایت

سرانجام ، یکی از آخرین روندهای لحظه ای نوشتن مطالب با فرم طولانی است. چند دلیل برای این وجود دارد. ابتدا کاربران را در صفحه خود طولانی تر خواهید کرد زیرا آنها معمولاً باید کل پست را بخوانند تا آنچه را که می یابند در طراحی سایت پیدا کنند. علاوه بر این ، محتوای طولانی فرم موتورهای جستجو را نشان می دهد که شما چیزهای خود را می شناسید. با این حال ، فقط محتوای طولانی و بدون جهت بنویسید. صرف نظر از طول ، نیاز به نوشتاری دارد.

سازماندهی و خواندن آسان دارد بنابراین دفعه بعد که برای نوشتن پستی بنشینید ، سعی کنید آن را از آن علامت کلمه در طراحی سایت بیمه دریافت کنید. دسترسی کاربران به وبلاگ شما همیشه آسان نیست. کافی است روی انتشار روی پست های خود کلیک کنید و منتظر بمانید تا کاربران بیایند. برای جذب خوانندگان و همچنین راهکاری برای هدایت کاربران به وبلاگ شما ، به مطالب بسیار خوبی در طراحی سایت نیاز دارید. این روندهای بالا وقتی به درستی انجام شوند مؤثر هستند.

نوشته بازاریابی ویدیویی در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post بازاریابی ویدیویی در طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *