تاثیر محتوای تکراری در طراحی سایت

تاثیر محتوای تکراری در طراحی سایت گوگل همواره برای نمایش بهترین نتایج و مطالب صفحات طراحی سایت ها را بررسی می کند و هنگامی که محتوای یکسان در طراحی سایت وجود داشته باشد یا دو آدرس وب سایت دارای محتوا مشابه باشند انتخاب بهترین گزینه برای گوگل دشوار می شود چرا نمی توانید طراحی سایتی که مطالب را کپی برداری کرده است پیدا کند و این امر گاها سبب می شود محتوا با کیفیت تر نا دیده گرفته شود.

محتوای تکراری گاهی اوقات در خود طراحی سایت است که به این معناست که دو صفحه با URL متفاوت دارای محتوای یکسان هستند اما گاهی اوقات شرکت های گوناگون برای ارائه مطالب جدید از محتوای سایر طراحی سایت ها کپی می کنند و از آن جا که گوگل نمی تواند تشخیص دهد کدام مطلب با کیفیت تر است و سایت اصلی را از سایت کپی کرده تشخیص نمی دهد ترجیح می دهد هیچکدام را نمایش ندهد.

 

آیا استفاده از محتوای تکراری در طراحی سایت موجب پنالتی می شود؟

سوالی که ذهن بسیاری از مدیران سایت ها را به خود مشغول کرده است این است که آیا گوگل طراحی وب سایت هایی که مطالب تکراری و یا کپی شده انتشار می دهند را مورد جریمه قرار می دهد یا خیر؟ پاسخ این است که در واقع جریمه ای برای این روند در کار نیست اما گوگل در صورت مشاهده مکرر صفحات تکراری و یا مطالب کپی شده رتبه طراحی سایت  را کاهش می دهد و در نمایش برتر گوگل نمایش نمی دهد. متخصصان تجارت طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

مشکلات محتوای تکراری در طراحی سایت

اولین مشکل که برای خود طراحی سایت تهران رخ می دهد افت رتبه است چرا که محتوای تکراری از نظر موتور های جستجو گر بی ارزش است به این ترتیب نتیجه منفی در سئو سایت دارد و مشکل دیگر سردرگمی موتور های جستجوگر برای رتبه بندی و نمایش مطالب است. که البته گاهی استفاده از مطالب تکراری عمدی نیست اما تفاوتی در نتیجه و تاثیر آن ندارد.

اگر قصد انتشار محتوای کپی شده از سایر سایت ها را دارید برای جلوگیری از افت رتبه حتما اصول و حق کپی رایت را رعایت کنید. لازم به ذکر است که محتوایی که به صورت نقل قول و با ذکر منبع ارائه می شوند کپی شده به حساب نمی آیند و علاوه بر این گوگل قدرت تشخیص تصاویر تکراری یا کپی شده را ندارد اما بهتر است اگر تصویر و یا اینفوگرافیکی را از طراحی سایت دیگری کپی کرده اید حتما منبع آن را ذکر کنید تا وب سایت معتبر تر و موفقی را داشته باشید.

 

 

نوشته تاثیر محتوای تکراری در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post تاثیر محتوای تکراری در طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *