اصول طراحی سایت ریسپانسیو

اصول طراحی سایت ریسپانسیو واقعا سال بوده است که در آن بسیاری از شرکت ها در نهایت طراحی سایت پاسخگو را پذیرفتند. طراحی سایت ریسپانسیو داشته باشید طراحی سریع در حال تکامل است و سهم بسیاری از روند های بسیاری را دارد که می آیند و می روند. اما بر خلاف بسیاری دیگر، طراحی سایت ریسپانسیو فقط یک روند گذرا نیست. گوشی های هوشمند، قرص و اتصال سریعتر داده ها، تغییر نحوه دسترسی افراد به وب را تغییر می دهد. همانطور که وبسایت یا وب اپ شما در دستگاه های مختلف است.

سیستم عاملها و مرورگرها مشاهده می شود، ارائه یک تجربه خوب همراه با محتوای عالی حتی در طراحی سایت مهمتر می شود. قبل از طراحی پاسخگو به صحنه آمد، شرکت ها چندین نسخه از طراحی سایت های خود را برای کاربران تلفن همراه ایجاد کرد. ایجاد و نگهداری یک طراحی سایت متفاوت برای هر دستگاه عملی نیست و این زمانی است که روش طراحی پاسخگو موجب صرفه جویی در روز می شود.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

چارچوب طراحی سایت ریسپانسیو

هر توسعه دهنده وب در برخی موارد مجموعه ای از فایل های سی اس اس پایه را برای چندین پروژه مجددا استفاده می کند. استانداردهای طراحی سایت و مرورگرها به طور مداوم در حال تکامل هستند و حفظ یک چارچوب سفارشی به خودی خود یک کار است. چارچوب سی اس اس یک نقطه شروع عالی بدون نیاز به کشف دوباره چرخ است. در دسترس بودن برای مصرف کننده عمومی، این به طور مداوم به روز می شود.

در طراحی سایت به دنبال بهترین شیوه ها این چارچوب نه تنها مجموعه مقررات پیش فرض برای صفحه نمایش محتوا را فراهم می کند، بلکه محتوای را براساس اندازه صفحه نمایش نیز در طراحی سایت پاسخگو می سازد. نحوه انتخاب چارچوب طراحی سایت اگر نه بیشتر، پس از آن ممکن است حداقل یکصد چارچوب سی اس اس واکنش پذیر در طراحی سایت موجود باشد. روش کلی که بیشتر این چارچوب ها کار می کنند یکسان است.

 

نامگذاری طراحی سایت

هرچند که هر یک از مجموعه های مختلف قرارداد نامگذاری، ساختار فایل و قوانین در طراحی سایت پیروی می کند. درک آنها کلید موفقیت انتخاب و استفاده از آنها است. قبل از انتخاب یک چارچوب برای پروژه خود، من به شدت توصیه می کنم آنها را برای پروژه های ساختگی تست کنید، زیرا تغییر چارچوب برای یک طراحی سایت تکمیل شده زمان زیادی خواهد داشت. برخی از ساده به اندازه کافی برای درک و استفاده از ظرف چند دقیقه، اما برخی مانند توییتر بوت استرپ می باشد.

زمان بیشتری در طراحی سایت برای یادگیری می گیرد هیچ قانون سخت و سریعی برای انتخاب بهترین چارچوب وجود ندارد و در نهایت به چارچوب ریسپانسیو سی اس اس شما با آن راحت تر خواهید بود. هر چارچوب می تواند مزایا و معایب خود را داشته باشد و  چارچوب ممکن است بهترین راه حل برای هر پروژه طراحی سایت واحد باشد. انتخاب قالب مناسب جهت طراحی سایت چندین چیز که می توانید در هنگام انتخاب یک قاب را در طراحی وب سایت در نظر بگیرید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

منحنی یادگیری در طراحی سایت

مهمترین جنبه در طراحی سایت انتخاب یک چارچوب ریسپانسیو سی اس اس، یافتن یکی از آنهایی است که راحت هستید. یک چارچوب اساسی سریع ترین برای یادگیری و استفاده است، اما کمبود امکانات کار اضافی برای طراحی سایت های بزرگتر است. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی می باشد.

سریعتر از همیشه قبل از اکنون سعی کنید به صورت رایگان! بررسی ویژگی های طراحی سایت ویژگی های بیشتر در یک چارچوب می تواند بر عملکرد آن تأثیر بگذارد. یک طراحی سایت معمولی ممكن است نیازی به هر ویژگی خاصی نداشته باشد از این رو بهتر است از چارچوب های مختلف بر اساس الزامات هر طراحی سایت استفاده شود. سازگاری در طراحی سایت چارچوب برای صرفه جویی در وقت استفاده می شود از این رو داشتن یک چارچوب که در مرورگرهای قدیمی سازگار است.

 

طراحی سایت سفارشی

همانطور که در بالا ذکر شد، بسیاری از ویژگی های عملکرد را تحت تاثیر قرار می دهد. از این رو در طراحی سایت قادر به انتخاب تنها اجزای خاصی از یک چارچوب به ما کنترل بیشتری می دهد. توییتر بوت استرپ یکی از ویژگی های غنی سی اس اس است که در دسترس است، اما همچنین یک گزینه سفارشی سازی عالی را می دهد تا قادر به انتخاب تنها ویژگی های مورد نیاز در طراحی سایت باشد. توسعه را در طراحی سایت حتی ساده تر می کند.

پشتیبانی طراحی سایت یکی دیگر از جنبه های مهم در نظر گرفتن چگونگی حفظ چارچوب است. همان طور که بسیاری از چارچوب ها توسط توسعه دهندگان طراحی سایت به صورت خود ایجاد می شوند، اگر به هر دلیلی مشغول یا از دست دادن علاقه شما باشند، ممکن است لازم باشد که خودتان را بهبود ببخشید یا سوئیچ دیگری کنید. این بدون تردید برای هر محصول آزاد در خارج وجود دارد، اما با این وجود یک جنبه مهم در طراحی سایت در نظر گرفتن است.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

جامعه آنلاین در طراحی سایت

در نهایت، به منظور استفاده حداکثر از چارچوب انتخابی شما، جامعه و منابع موجود برای چارچوب، در طراحی سایت بسیار مهم خواهد بود. به عنوان مثال برای توییتر بوت استرپ، شما مقالات بسیاری در مورد چگونگی استفاده از آن و همچنین ابزار وب و قالب طراحی سایت آماده می کنید بررسی اسکلت طراحی سایت اسکلت چارچوب سی اس اس نازک با یک شبکه سبک وزن آشنا است که با ظرافت های متنوعی از قبیل پایین بودن وضوح پایین در طراحی سایت می باشد.

این یک بسته کوچک با تعداد کمی از فایل ها با ظاهر اساسی برای فرم ها و سایر عناصر در طراحی سایت در تهران می آید. ارائه می دهد اولین رویکرد تلفن همراه و نقطه توقف آن را با یک ظاهر سبک اساسی برای عناصر یو آی عمومی و همچنین شامل سبک از چارچوب دیگری بوت استرپ سی اس اس برای طرح پاسخگو از یک طراحی ظاهری دیگر جدا شده است و به راحتی اجازه می دهد ما فقط از آنچه نیاز داریم در طراحی سایت استفاده کنیم.

 

وایرفی در طراحی سایت

وایرفی با هدف ساخت سریع فریم های تعاملی ایجاد شد. با این حال می توان آن را نیز به عنوان یک چارچوب پایه برای پروژه های طراحی سایت شما مورد استفاده قرار داد. ویژگی های آن مشابه سایر چارچوب ریسپانسیو سی اس اس مانند بنیاد، بوت استرپ و غیره است، اما با حداقل ظاهر در طراحی سایت ایجاد شده است. در طراحی سایت براساس چارچوب شبکه مشهور و به طور گسترده ای استفاده شده است.

یک ظاهر طراحی شده و جاوا اسکریپت برای ویژگی های عناصر رابط کاربری اضافی مانند برگه ها، منو، فرم و غیره در طراحی سایت ارائه می دهد. همچنین در طراحی سایت چارچوب آن نیز یک راه برای سفارشی کردن بسته بر اساس نوع شبکه مورد نیاز بنیاد در طراحی سایت بنیاد همراه با بوت استرپ یکی از ویژگی های غنی در طراحی سایت ریسپانسیو است و به عنوان یکی از پیشرفته ترین چارچوب های بازپرداخت فضای باز در آن وجود دارد.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

بوت استرپ در طراحی سایت

بوت استرپ توسط توییتر یکی از گسترده ترین و معروفترین سیستم های ریسپانسیو است که در آن وجود دارد. ایجاد شده توسط افرادی که در توییتر مشغول به کار بودند، آن را ارائه می دهد همه چیز است که حتی یک برنامه طراحی سایت بزرگ ممکن است نیاز باشد. بوت استرپ یکی از بهترین مستندات است. با توجه به حجم جامعه در اطراف این، شما می توانید بسیاری از مواد مرجع و همچنین قالب طراحی سایت آماده ساخته شده است.

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد این موضوع است، که به ما اجازه می دهد تنها ویژگی هایی را انتخاب کنیم که ما نیاز داریم که بتوانیم فقط آنچه را که برای یک پروژه طراحی سایت نیاز داریم انتخاب کنیم. برخلاف بسیاری از چارچوب های سی اس اس دیگر گرید سی اس اس به عنوان نام در طراحی سایت نشان می دهد که با یک شبکه پیش فرض از پیکسل شروع می شود و سپس با شکوه به قطعنامه های کوچکتر در طراحی سایت کاهش می یابد.

 

چارچوب طراحی سایت

اگر چه هیچ چارچوبی کامل نیست، می توانید تصمیم بگیرید که آیا فقط نیاز به پاسخ دادن به طراحی سایت خود دارید یا می خواهید یک مجموعه کامل از ظاهر و ویژگی های پیش فرض و ویژگی های آن همراه با آن باشد. اسکلت انتخاب من برای هر پروژه طراحی سایت است و توییتر بوت استرپ یکی از ارزش گذراندن زمان است، اما اگر شما فقط می خواهم چیزی کم است و یا شما قصد دارید برای ساخت چیزی به تنهایی خود را پس از آزمایش با شبکه نرم افزاری است.

گرید و دیگران توییتر بوت استرپ و زورب دارای بزرگترین منحنی یادگیری است، اما آنها همچنین ویژگی های کافی برای هرگز نیازی به هر چیز دیگری پس از شروع به استفاده از آنها در طراحی سایت ارائه نمی دهد. طراحی سایت پاسخگو اجازه می دهد تا شما را به ارائه تجربه بهتر برای بازدید کننده طراحی سایت خود، صرف نظر از دستگاه مورد استفاده خود. بنابراین اگر شما قبلا از روش طراحی پاسخگو استفاده نکرده اید، خیلی دیر شده است.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

نتیجه گیری

این که آیا شما طراحی سایت موجود را پاسخگو یا برنامه ریزی برای پاسخگویی به پروژه طراحی سایت بعدی خود، هر یک از چارچوب فوق، صرفه جویی در ساعت خود را ذخیره کنید و به شما یک پلت فرم جامد برای ساختن بنا به گفته آن ها یک سازمان دیجیتال، بنیاد همچنین یکی از چارچوب های پاسخدهنده به طور مداوم به روز شده است. با توجه به تعداد عناصر و ظاهر مختلف موجود در بنیاد، بسیار آسان است برای ایجاد نمونه های سریع برای هر پروژه طراحی سایت است. طراحی سایت سفارشی داشته باشید از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

 

نوشته اصول طراحی سایت ریسپانسیو اولین بار در پدیدار شد.

The post اصول طراحی سایت ریسپانسیو appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *