بررسی بهترین طراحی سایت ها

بررسی بهترین طراحی سایت ها بنیاد یکی از شگفت انگیزترین چارچوب پاسخگو در وب است و همچنین بسیار محبوب است. هزاران طراحی سایت در بنیاد ساخته شده اند و توسعه دهندگان نمی توانند بیشتر از کارشان افتخار کنند. این چارچوب همچنین به اولین رویکرد تلفن همراه اجازه می دهد، به این معنی که شما می توانید طراحی سایت خود را هنگامی که کوچک است، ساخته، و سپس، با افزایش اندازه صفحه نمایش، شما قادر به اضافه کردن بیشتر و بیشتر به آن هستید.

این شبکه انعطاف پذیر است و به همین دلیل اجازه می دهد تا شما را به ایجاد نمونه های سریع، که می تواند در همه انواع دستگاه پیش نمایش در طراحی سایت باشد. زورب، شرکتی که این چارچوب را توسعه داد، آن را پیشرفته ترین چارچوب جلویی در جهان می داند. در حال حاضر من در طراحی سایت به مدت زمان بسیار زیادی بوده ام و باید بگویم که توضیحاتشان دور از حقیقت نیست. اهمیت سئوی تصاویر در طراحی سایت که از جمله جدیدترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

خالص در طراحی سایت

ما با یکی دیگر از منابع پاسخگو ادامه می دهیم، فقط این بار با چندین ماژول پاسخگو در طراحی سایت گنجانده شده است. خالص بسیار ساده است، اما طراحان و طراحان بسیاری از ماژول ها مانند منوها، دکمه ها، قالب بندی متن و جداول را ارائه می دهد که می توانند به صورت رایگان در طراحی سایت استفاده شوند. خالص محبوب ترین پروژه در جهان نیست، اما دانلود این ماژول ها قطعا روند طراحی سایت طرح های پاسخگو را سریع تر خواهد کرد.

شما می توانید از بسیاری از این منابع در ترکیب با بنیاد استفاده کنید، بنابراین شما قادر به ساخت نمونه های کار بسیار سریع تر از همیشه در طراحی سایت خواهید بود. اگر حداقل یکبار در آمازون بوده اید بگذارید آن را ببینیم، چه کسی نبوده است احتمالا شما هم اکنون از ناوبر ثانویه کشویی خنثی که آنها برای مرور در دسته های خود در طراحی سایت استفاده می کنید آگاه هستند.

 

هدف منو جی کوئری در طراحی سایت

این پلاگین جی کوئری به شما این امکان را می دهد که دقیقا یک مفهوم را در طراحی سایت های خود بکار ببرید. آنچه در آن است، واقعا ساده است این اساسا یک منوی کشویی بر اساس پلاگین جی کوئری است که باعث وقوع حوادث زمانی می شود که کاربران با اشاره گر در آیتم های منوی خاص هدف در طراحی سایت قرار می دهند. من حتی نمی خواهم شروع به فکر کردن درباره چند پروژه ای که می توانستم این ناوبری کشویی را در طراحی سایت اجرا کنم.

همانطور که کاملا مطمئن هستم قبل از رسیدن نتیجه به خواب می روم اسکلت طراحی سایت برخی از شما ممکن است از قبل از اسکلت شنیده باشید. این اساسا یک چارچوب پاسخگو است که همانند دیگران انجام می شود، در حالی که بسیار ساده برای استفاده، سفارشی کردن و سبک بودن در طراحی وب سایت است. این چارچوب به تلفن همراه پاسخگو است و مهم است بدانیم که این یک چارچوب رابط کاربری نیست. تا هر دو تخت یو آی نسخه های پشتیبانی شده از را در طراحی سایت دانلود کنند.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

بوت استرپ در طراحی سایت

این چارچوب بعدی همچنین می تواند در پروژه های مختلف مفید باشد. مدال باعث می شود که فرم های ورودی و مقیاس آنها هر زمان که اندازه صفحه نمایش در طراحی سایت کمتر است. در پیش نمایش زیر میتوانید دو ستون فیلدهای ورودی را مشاهده کنید. اگر اندازه صفحه نمایش کوچکتر بود، تمام زمینه های ورودی به یکدیگر در طراحی سایت متصل می شدند. این فقط یک کیت است که پایه های اصلی را به عنوان یک پایه که شما می توانید با سبک خود ادامه دهید.

در طراحی سایت فراهم می کند. اسکلت در بسیاری از مرورگرها، از جمله برخی از نسخه های قدیمی اینترنت اکسپلورر مانند مورد آزمایش و پشتیبانی در طراحی سایت قرار می گیرد. یک تاریخ را جهت طراحی سایت انتخاب کنید ما چارچوبهای واکنشی زیادی داشتیم، اما چیزی که من در حال حاضر آن را نشان می دهم چیزی کاملا جدید است. در حالی که با پرس و جوهای رسانه ای خودتان کار می کنید چیزی است که بسیاری می توانند در طراحی سایت انجام دهند.

 

پلاگین بزرگ در طراحی سایت

این یک سبد پاسخگو است که کاملا با تصاویر در اندازه های صفحه نمایش کوچک کار می کند. یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد آن این است که نه تنها ریز عکسها در طراحی سایت تغییر خواهد شد، بلکه پیش نمایش تصویر هنگام کلیک بر روی تصویر، همانطور که در تصویر زیر مشاهده خواهید کرد. در حالی که بسیاری از پلاگین ها تصویر کوچک تصویر را تغییر می دهند، برخی از آنها در تغییر اندازه پیش نمایش آنها بسیار ضعیف هستند.

بنابراین من معتقدم که این یکی از بهترین نمونه هایی است که در طراحی سایت وجود دارد. چیزی که من اکنون به شما نشان می دهم، شگفت انگیز است در صورت وضعیتی که کاربران شما نیاز به انتخاب یک تاریخ دارند، این افزونه شگفت انگیز خواهد بود. این گیرنده ورودی تاریخ سبک وزن جی کوئری کاملا پاسخگو است، بنابراین شما قادر خواهید بود تاریخ را در تلفن همراه، رایانه های لوحی و دسکتاپ در طراحی سایت انتخاب کنید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

گومبی در طراحی سایت

یکی دیگر از چارچوب پاسخگو است، این بار بر روی ساس ساخته شده است، و به عنوان یک پروژه طراحی سایت منبع باز است. این بسیار متفاوت از برخی از چارچوب های پاسخگو نیست، اما شما ممکن است این را ترجیح می دهید اگر طرفدار ساس هستید. اگر شما هرگز از آن نشنیده اید، ساس یک نام زبان شیوه عالی مبتنی بر سی اس اس در طراحی سایت است. این مثال بعدی نیز یک چارچوب پاسخگویی تصویر گالری در طراحی سایت است.

این چیزی است که شما ممکن است بخواهید نگاهی بیندازید، آن را عالی کار می کند و اگر از آن استفاده کنید، مطمئن هستم که دیگر در طراحی سایت به سی اس اس ساده نخواهید رفت. سوزی در طراحی سایت مثال بعدی ما یکی دیگر از چارچوب پاسخگو است، این بار بر روی سیستم شبکه ساده سی اس اس در طراحی سایت ساخته شده است. ویژگی خوب این چارچوب این است که طراحی سایت شما یکسان نیست، فقط در اندازه های مختلف من در مورد این موضوع را دوست دارم.

 

گالری تصویر در طراحی سایت

اما من آن را در اینجا نمایش می دهم زیرا همچنین برای ویدیو، نه فقط برای گرافیک کار می کند. من فکر می کنم این کاملا خنک است و من می بینم که تغییر اندازه پنجره پیش نمایش ویدیو، بدون هیچ گونه تاخیری، در طراحی سایت درست می شود این به این معنی است که افزونه واقعا سریع برای بارگیری روی تلفن همراه، حتی اگر حاوی ویدیو باشد که معمولا بسیار سنگین است این باید نقطه فروش این پلاگین باشد و اگر با ویدیو کار کنید.

دوبار قبل از رفتن به مثال بعدی بدون نگاه کردن به این، در طراحی سایت دوبار فکر کنید. که این چارچوب فقط ریاضیات را انجام می دهد و شبکه را ایجاد می کند، بنابراین شما می توانید طراحی سایت خود را به همان اندازه که می خواهید، در ابعاد مختلف ایجاد کنید. پلاگین با برخی از اسناد همراه است، بنابراین شما می توانید از آن استفاده کنید، چون منحنی یادگیری بسیار سریع در طراحی سایت است. تصمیم گرفتیم نسخه قدیمی بوت استرپ را نیز در طراحی سایت پشتیبانی کنیم. بنابراین، مشتریان ما قادر خواهند بود.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت جذاب

چارسیما یک نمونه از یک نوع در ویترین امروز است که دارای یک قالب مدیریت عالی اچ تی ام ال در طراحی سایت است که به تلفن همراه پاسخگو است. در حال حاضر شما احتمالا بسیاری از تم های اچ تی ام ال که پاسخگو هستند دیده می شود، اما تعداد زیادی وجود دارد که می تواند به عنوان پنل مدیریت یا داشبورد در طراحی سایت استفاده می شود. با این حال، این مثال، یکی از بهترین کارهایی است که در طراحی سایت تهران این رده در اینترنت دیده ام بنابراین اطمینان حاصل کنید که به آن نگاه کنید.

با استفاده از آن ما ویترین خود را برای امروز به پایان میرسانیم و امیدواریم که چارچوب پاسخگوهای رایگان که ما در بالا نشان دادیم، چیزی است که شما میخواهید نگاهی بیندازید یا در حال حاضر برای این موضوع. ما معتقدیم که منابع بالا کیفیت بالایی دارند، بنابراین ما فکر می کنیم که مهم است که به نویسندگان اعتبار بدهیم، اگر از کار در طراحی سایت خود استفاده می کنید. و بایگانی حاوی نسخه جدید را دانلود کنید. همانطور که بوت استرپ به طور قابل توجهی اصلاح شده است.

 

مهمترین تغییرات در طراحی سایت

پشتیبانی از بوت استرپ جدید آیکون رنگارنگ قالب آیکون جدید کنترل های فرم مبتنی بر متن در حال حاضر در طراحی سایت گسترده هستند فرمهای جستجو حذف شده اند شبکه اختصاصی بوت استارپ انعطاف پذیر تر برای اختصاص عناصر فرم با استفاده از کلاس ها در طراحی سایت استفاده می شود عناصر اضافه کردن به روز شده اند، کد به یک فایل جداگانه در طراحی سایت منتقل شده است؛ ظاهر جداول در دستگاه های تلفن همراه اصلاح شده است.

ما تصمیم به متوقف کردن استفاده از پلاگ در طراحی سایت فونت لاتو در حال حاضر به صورت محلی قرار می گیرد، که این مسئله را با بارگذاری محتوا از طریق پروتکل های اچ تی پی اس مختلف حل خواهد کرد و امکان کار در محلی با یو آی تخت را در طراحی سایت فراهم می کند. آیکون ها در طراحی سایت همه افرادی که نرم افزار یو آی را خریداری کرده اند به روز رسانی رایگان را جهت طراحی سایت دریافت می کنند. برای دانلود یک بروز رسانی، وارد حساب کاربری خود شوید.

نوشته بررسی بهترین طراحی سایت ها اولین بار در پدیدار شد.

The post بررسی بهترین طراحی سایت ها appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *