راهی برای اول بودن طراحی سایت

راهی برای اول بودن طراحی سایت حتما برای شما هم پیش آمده که برای پیدا کردن مطلب یا کالا و خدماتی به جستجو در اینترنت پرداخته باشید و در قسمت نتایج تا با سایت ها بیشماری مواجه می شوید و در این لحظه انتخاب شما برترین لینک ها است. در واقع وب سایت هایی که لینکشان در نتایج برتر گوگل نمایش داده می شوند نرخ ترافیک بیشتری را جذب می کنند چرا این طور تصور می شود مطالب مفید تر و مرتبط تری را ارائه می دهند. به همین دلیل است مدیران سایت ها اول بودن طراحی سایت را در اولویت هایشان قرار می دهند.

موفق بودن طراحی سایت و ارتقا شغلی خود را در گرو کسب رتبه های برتر گوگل می دانند. برای رسیدن طراحی سایت به رتبه های برتر گوگل می بایست با الگوریتم های گوگل آشنا باشید و همواره اطلاعات خود را با تغییرات گوگل به روز کنید. گوگل الگوریتم ها و قواعد و اصولی را تنظیم می کند تا طراحی سایت هایی که با توجه به این استاندارد ها بهینه سازی شده و بهترین نتایج برای نمایش به کاربران هستند در رتبه های برتر قرار گیرند.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

مواردی که رتبه ی طراحی سایت را افزایش می دهد عبارتند از:

  • نام دامنه طراحی سایت

انتخاب نام دامنه مناسب و مرتبط با عبارت کلیدی اصلی طراحی وب سایت کمک زیادی در جهت برندینگ نیز دارد به یاد داشته باشید که بهتر است نام دامنه طراحی سایت معنا دار باشد.

 

  • محتوای طراحی سایت

همیشه گفته شده که محتوا پادشاه است و محتوایی کاربر پسند است که منحصر به فرد، معتبر و مطابق با اطلاعات به روز باشد. استفاده از مطالب کپی شده و تکراری و همچنین محتوای بی معنی و غیر مرتبط با عنوان موجب افزایش نرخ خروج کاربران و همچنین افت رتبه طراحی سایت می شود.

 

  • هاست طراحی سایت

سرعت بالا طراحی سایت از اصول سئو و بهینه سازی سایت به شمار می رود و موجب افزایش رتبه طراحی سایت می شود به این ترتیب انتخاب هاست با سرع بالا و عدم وجود قطعی بسیار حائز اهمیت است.

 

  • برنامه نویسی طراحی سایت

از دیگر موارد سئو و بهینه سازی طراحی سایت برنامه نویسی اصولی و استاندارد می باشد که در صورت رعایت نکردن این اصول افت رتبه طراحی سایت را به دنبال دارد.

 

  • فعالیت در شبکه های اجتماعی

انتشار مطالب و محتوای وب سایت در سایر شبکه های اجتماعی پر بازدید و امکان به اشتراک گذاری مطالب موجب افزایش رتبه ی طراحی سایت در موتور های جستجو می شود.

 

نتیجه گیری

طراحی سایت تهران با رعایت تمامی اصول و استاندارد های گوگل در تلاش است تا وب سایت شما هر روزه ترافیک بیشتری را به خود جذب کند و تغییرات الگوریتم های گوگل موجب افت رتبه طراحی سایت تهران نشود. بررسی بهترین طراحی سایت ها که از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

نوشته راهی برای اول بودن طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post راهی برای اول بودن طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *