اصول طراحی سایت رستورانی

اصول طراحی سایت رستورانی ، امروزه یکی از تفریحات رایج عموم مردم رفتن به رستوران و کافی شاپ می باشد برای همین انتخاب یک رستوران و کافی شاپ که می خواهند وقت خود را در آن صرف کنند بسیار حائز اهمیت می باشد اولین راهی که به ذهن مردم می رشد برای جستجوی رستوران و کافی شاپ ، از طریق اینترنت می باشد صاحبان رستوران و کافی شاپ با طراحی سایت های خوب و حرفه ای و جذاب باعث می شوند تا بازدید کنندگان را جذب رستوران کافی شاپ خود کنند.

 

درج تصاویر جذاب در طراحی سایت رستورانی

رستوران ها باید تصاویر زیادی از انواع غذاهایشان و محیط رستوران گذاشته تا مشتریان با دیدن این تصاویر انتخاب خود را انجام دهند. در طراحی سایت های رستوران می توان به دو حالت روی طراحی وب سایت کار کرد حالت اول فقط معرفی رستوران حالت دوم سفارش غذا از طریق اینترنت نقش طراحی سایت در کسب و کارها که از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

برای طراحی سایت رستوران باید به نکاتی توجه کرد که عبارتند از:

 

  • استفاده از تصاویر در طراحی سایت

شما هر چقدر هم بخواهید از غذاهایتان و محیط رستورانتان تعریف کنید تاثیر به سزایی نخواهد داشت اما با گذاشتن تصاویر حرفه ای بسیار می تواند روی بازدید کنندگان تاثیر بگذارد حتما در بخش منوی غذاهایتان به همراه تصاویر غذاها منو را معرفی کنید.

 

  • امکان گذاشتن بخشی به عنوان نظرسنجی در طراحی سایت

داشتن همچین بخشی برای اینکه مشتریان انتفادات و پیشنهادات خود را ارائه دهند بسیار حائز اهمیت می باشد هم اعتماد سایر بازدید کنندگان افزایش میابد هم باعث می شود تا شما با متوجه شدن نظرات مشتریان بیشتر در راستای صنف کاریتان پیشرفت کنید.

 

  • امکان رزرو آنلاین

داشتن بخش رزرو آنلاین در طراحی سایت تهران بسیار دارای حائز اهمیت می باشد چرا که مشتریان برای روز های خاص خود امکان حضوری آمدن و رزرو کردن را ندارند برای همین طراحی بخش ، رزرو آنلاین بسیار می تواند تاثیرگذار باشد.

 

  • عدم استفاده از موزیک در طراحی سایت

استفاده از موزیک در طراحی سایت روش مناسبی نمی باشد چراکه بازدید کنندگان وقتی وارد طراحی سایت شما می شوند شاید امکان آن را نداشته باشند که موسیقی گوش دهند و اگر موسیقی در طراحی سایتتان باشد بازدید کننده از سایت شما خارج می شوند و خود باعث نمره منفی می باشد.

 

  • اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی

در طراحی سایت سعی کنید قسمتی را برای اشتراک گذاری داشته باشند تا با زدن دکمه ای آن را به اشتراک بگذارند قرار دادن این دکمه در جلوی دید و جای مناسب بسیار مهم می باشد. همچنین رستوران ها باید در بعضی مناسبت های خاص تخفیف های را ارائه دهند و آن را اطلاع رسانی کنند.

 

نوشته اصول طراحی سایت رستورانی اولین بار در پدیدار شد.

The post اصول طراحی سایت رستورانی appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *