مزایا و معایب جاوا اسکریپت در طراحی سایت

مزایا و معایب جاوا اسکریپت در طراحی سایت جاوا اسکریپت به مراتب بهتر از زبان طراحی شده است و تعدادی از ویژگی ها و خصوصیات را در طراحی سایت دارد که باعث ساخت برنامه های کاربردی در مقیاس بزرگ می شود. آسان است تعریف یک متغیر در یک فضای نامی جهانی در جاوا اسکریپت عملگر برابری نوع قوانین اجباری گیج کننده و خطا است این کلمه کلیدی می تواند به یک شی متفاوت در هنگام استفاده در داخل یک تابع در طراحی سایت بستگی دارد

به نحوی که تابع مورد استفاده قرار می گیرد اینها تنها چند نمونه از رفتارهای جاوا اسکریپت استاندارد است که میتواند در طراحی سایت کد اشتباه و اشتباه باشد. نکته کتاب داگلاس کراکفورد جاوا اسکریپت بخش های خوب شگفت انگیزی باریک است، اما در طول صفحه، آن را نه تنها خوب، بلکه بد و بدترین ویژگی هایی که توسعه دهندگان باید هنگام نوشتن در جاوا اسکریپت آگاه باشند، را در طراحی سایت برجسته می کند.

 

طراحی نرم افزار

طراحی سایت

نقش جاوا اسکریپت در طراحی سایت

علاوه بر این، جاوا اسکریپت که یک زبان شی گرا است، از یک واسط مبتنی بر کلاس پشتیبانی نمی کند و از یک نمونه اولیه در طراحی سایت استفاده می کند. اگر چه وراثت اولیه نمونه مطمئنا چیز بدی در خود نیست، به توسعه دهندگان ناشی از یک پس زمینه زبان مبتنی بر کلاس مانند کمتر آشنا است. این باعث می شود تا مشکل شما برای کشف نحوه سازماندهی سلسله مراتبی یا پنهان کردن بعضی از اعضای شیء مانند زمینه ها و روش های خصوصی در طراحی سایت حل شود.

گفتنی است، زمانی که به یک برنامه وب می آید، جاوااسکریپت توسعه ی مشتری تنها گزینه ای است. این تنها زبان طرفدار کلاینت است که همه مرورگرها آن را در طراحی سایت پشتیبانی می کنند. با توجه به افزایش تمرکز بر برنامه های کاربردی وب به عنوان یک مدل توزیع که بسیار نزدیک به وعده نوشتن یک بار، اجرا در همه جا است، اندازه و پیچیدگی برنامه های کاربردی وب مدرن، توانایی جاوا اسکریپت را به مراتب بیشتر در طراحی سایت از بین می برد.

 

 

اهمیت مرورگرها در طراحی سایت

این مرور بر روی تایپ اسکریپت تمرکز می کند و تلاش می کند تا آنچه را که می تواند برای کمک به توسعه برنامه های کاربردی در طراحی سایت در وب ارائه دهد، ارزیابی کند. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان!

بعید به نظر می رسد که جاوا اسکریپت حداقل در آینده ای نزدیک با یک زبان مناسب تر جایگزین شود؛ زیرا این امر می تواند چالش بزرگی برای متقاعد کردن همه فروشندگان مرورگر برای پذیرش یک زبان جدید در طراحی سایت در سطح جهانی باشد. تایپ اسکریپت توصیف شده به عنوان یک سوپرست مجموعه ی جاوا اسکریپت است که با استفاده از تایپ اختیاری استاتیک و برنامه های مبتنی بر شی گرا مبتنی بر کلاس در طراحی وب سایت مطابقت دارد با پیشنهاد استاندارد.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

 

بررسی سیستم ها در طراحی سایت

با معرفی یک سیستم نوع اختیاری، تایپ اسکریپت تلاش می کند تا مزایای زبان های استاتیک تایپ شده را به دنیای پویای جاوا اسکریپت در طراحی سایت برساند. این مزایا عبارتند از ساده تر برای نوشتن کد درست و قابل پیش بینی، از بین بردن اشتباهات رایج مانند ادله یا پیش فرض های اشتباه در مورد یک نوع ارزش. این اشتباهات در زمان کامپایل توسط یک چک کننده نوع در طراحی سایت در نظر گرفته می شود، در مقایسه با زبان های پویا است.

معمولا نیاز به نوشتن تست های واحد برای پوشش دادن این موارد دارند. این بدان معنا نیست که برنامه ای که در تایپ اسکریپت در طراحی سایت نوشته شده است، نیازی به آزمایش واحد ندارد. فقط به این معنی است که کمتر از آنها نیاز دارد. این کامپایل شده به یک جاوا اسکریپت اصطلاحا ساخته شده و هیچ نوع کتابخانه زمان اجرا برای پشتیبانی از آن در طراحی سایت نیازی ندارد. این شرح شامل دو هدف اول طراحی تایپ اسکریپت است.

 

تایپ اسکریپت در طراحی سایت

با دانستن در مورد نوع آی دی ای می تواند بسیار مفید باشد، ارائه ویژگی هایی مانند تکمیل خودکار. این باعث می شود که ای پی آی ها بیشتر در طراحی سایت قابل کشف باشند، آزادی یک توسعه دهنده را از ضرورت چک کردن با مرجع در همه زمان ها و یا دانستن تمام جزئیات ای پی آی توسط قلب. این اغلب در طراحی سایت موجب افزایش قابل ملاحظه بهره وری می شود. که در طراحی سایت عبارتند از برای شناسایی سازه ها که احتمالا اشتباه هستند.

به صورت استاتیک در طراحی سایت شناسایی می شوند برای ارائه یک مکانیزم ساختاری برای قطعات بزرگتر کد آی دی ای در طراحی سایت این باعث می شود که رفکتورینگ کد اتوماتیک و ایمن مانند تغییر نام یک تابع یا متغیر در طراحی سایت انجام شود. پشتیبانی از چنین ابزارهایی، همراه با توانایی حرکت به کد به راحتی با ویژگی هایی مانند رفتن به تعریف و یافتن همه منابع باعث می شود که توسعه دهندگان با یک کدبندی بزرگ کار کنند و آن را در طراحی سایت در وضعیت قابل نگهداری نگه دارند.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

نحوه بازپرداخت در طراحی سایت

سیستم نوعی که تایپ اسکریپت معرفی می کند به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا اکثر الگوهای جاوا به طور گسترده ای در طراحی سایت مورد استفاده قرار گیرد. یکی از بزرگترین فاکتورهایی که این نوع سیستم را از آنهایی که در جریان اصلی برجسته هستند، زبانهای به شدت تایپ شده مانند جاوا یا است که آن را ساب تایپینگ ساختاری، که همچنین به عنوان تایپ کردن اردک در طراحی سایت شناخته می شود، به کار می برد. جزئیات بیشتر در مورد این موضوع در اینجا موجود است .

سایر ویژگی های قابل توجه شامل پشتیبانی از نوع استنباط و عمومی در طراحی سایت است. وقتی به مکانیسم های ساختاری می آید، مفاهیم برنامه نویسی شی گرا مبتنی بر کلاس را در طراحی سایت معرفی می کند. این باعث می شود که ساختار کد به کلاس ها نسبتا ساده باشد، سلسله مراتب کلاس ها را ایجاد کرده و دامنه و دیدگاه روش ها و داده ها را در سراسر سیستم در طراحی سایت مدیریت کند. کلاسهای تایپ اسکریپت می توانند فیلدهای و روش های خصوصی داشته باشند.

 

رابط کاربری در طراحی سایت

دید عمومی خصوصی عمومی توسط کامپایلر در زمان کامپایل در طراحی سایت اجرا می شود با این حال، در کد جاوا اسکریپت کامال، اعضای خصوصی به صورت عمومی قابل دسترسی هستند. این امکان وجود دارد که روشها و متغیرها را در جاوا اسکریپت کاملا مخفی کنید و آنها را داخل یک تابع سازنده قرار دهید و آنها را از طریق بستن به کلاسهای داخلی در طراحی سایت دسترسی پیدا کنید. اما بسته شدن بیش از حد مجاز، حافظه بیشتر را جذب می کند و از دیدگاه عملکرد توصیه نمی شود.

به همین دلیل است که تیم تایپ اسکریپت فقط برای بررسی نوع سیستم سطح سیستم در طراحی سایت انتخاب شده است. تایپ اسکریپت همچنین از مفهوم ماژول ها، داخلی و خارجی در طراحی سایت استفاده می کند. در جاوا اسکریپت هر متغیر یا تابع که در یک تابع تعریف نشده است به طور خودکار در یک دامنه جهانی شی پنجره در مرورگرها ایجاد می شود متغیرهایی که بدون کلمه کلیدی وار در طراحی سایت تعریف شده اند نیز در سطح جهان ایجاد می شوند.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

ماژول ها در طراحی سایت

آلودگی به فضای نامی جهانی ممکن است منافع نامگذاری را ایجاد کند که در آن یک متغیر یا تابع در دامنه جهانی می تواند یک نام موجود با همان نام را لغو کند و از این رو مسائل واقعا در طراحی سایت مشکل پیدا کند. این امر به آسانی در طراحی سایت انجام می شود به اشتباه با هر پایه کد غیر سهبعدی و یا تیم هایی با توسعه دهندگان متعدد ماژول های داخلی تایپ ساکریپت شبیه به فضاهای نامی هستند مثل موارد موجود در و اجازه می دهد.

تا علامت متغیرها، توابع، کلاس را از محدوده جهانی در طراحی سایت تعریف کنیم. اعلامیه ماژول داخلی می تواند به چندین فایل تقسیم شود. این یک تیم توسعه را تشویق می کند تا یک پروژۀ به خوبی ساختار یافته با پرونده های یکپارچه کوچک در طراحی سایت داشته باشد. تایپ اسکریپت همچنین از ماژول ها برای اعلام استفاده می کند که کتابخانه های شخص ثالث در معرض آن در طراحی سایت تهران هستند. این کار از طریق ماژول های محیط داخلی یا خارجی انجام می شود.

 

استفاده از تایپت اسکریپت در طراحی سایت

اما هیچ پیاده سازی به این ترتیب امکان فراهم نمودن سطح مشابه پشتیبانی از آی دی ای برای کد موجود در جاوااسکریت خالص مانند همانطور که در تایپ اسکریپت در طراحی سایت نوشته شده است. چنین اعلام های محیطی در فایل های در طراحی سایت ذخیره می شود. یک مخزن به طور مداوم در حال رشد از تعاریف ماژول محیط برای کتابخانه های جاوا اسکریپت محبوب در طراحی سایت وجود دارد. که تنها شامل اعلامیه ها و رابط ها هستند آشنایی با طراحی سایت چند زبانه که از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

نوشته مزایا و معایب جاوا اسکریپت در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post مزایا و معایب جاوا اسکریپت در طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *