توجه به اسکریپت های طراحی سایت

طراحی سایت  طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران

توجه به اسکریپت های طراحی سایت فتوشاپ یک روش عالی برای اداره و ایجاد عکس است و برای طراحان یک ابزار ارزشمند است اما چند بار برخی از ما دوست داریم که این نرم افزار را حتی کارآمدتر کنیم و در واقع می توانیم به لطف فیلترها و عملکردها که فتوشاپ در طراحی سایت پشتیبانی می کند. در عین حال، اگر چه بسیاری از آنها از آنها اطلاع ندارند، فتوشاپ همچنین پشتیبانی از سایر ابزارهای سفارشی به نام اسکریپتها را در طراحی سایت ارائه می دهد. آنها شبیه به اقدامات هستند.

اما آنها اجازه می دهد تا کاربران را در تصمیم گیری های مشروط در طول پردازش، به جای فقط تکرار یک سری از مراحل مانند اقدامات انجام دهد. کاربران می توانند با استفاده از اسکریپت ها بیشتر از استفاده از عملکردها دست یابند، زیرا قبلا دسترسی به کل مجموعه ای از قابلیت فتوشاپ را در طراحی سایت دارند. شما ممکن است از آن آگاه نباشید، اما ممکن است قبلا از اسکریپت خاصی استفاده کنید، مانند این که کاربر اجازه می دهد.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

ژنراتور الگو در طراحی سایت

بسیاری از ما اغلب هنگام شروع یک پروژه طراحی سایت جدید، مجددا از همان مجموعه اقدامات استفاده می کنیم. برای مثال، ایجاد یک شبکه در فتوشاپ باید بسیار ساده باشد و شبکه ها امروزه محبوب هستند که باید یک ویژگی استاندارد باشند؛ اما آنها نیستند بنابراین، این اسکریپت هنگام ایجاد اسناد جدید به شما کمک می کند تا به طور خودکار شبکه ها را در طراحی سایت ایجاد کنید. این بسیار ساده است که با اضافه کرد. محتوانویسی در طراحی سایت که جدید ترین و بروز ترین مقاله وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

کلمات کلیدی خاص در انتهای نام اسناد و ویلا، آنها در طراحی سایت وجود دارد! کل یک پوشه پر از تصاویر را از یک فرمت به یک دیگر در طراحی سایت تبدیل کند، تصاویر را تغییر داده و متادیتا را اضافه کند. قدرت اسکریپت شگفت انگیز است و با مقاله امروز ما نگاهی به برخی نمونه های عالی از اسکریپت ها می کنیم که می تواند شما را در طراحی سایت کارآمد تر کند. چند بار شما را در موقعیتی قرار دادیم که نیاز به دانستن فاصله دقیق بین دو عنصر در پیکسل دارید

 

طراحی سایت

طراحی سایت

ابزار اندازه گیری پیکسل در طراحی سایت

اما با فتوشاپ غیر ممکن است خوب، آن زمانها در طراحی سایت تمام شده است. با استفاده از این اسکریپت که می توانید به صورت رایگان دانلود کنید، فتوشاپ خطوط، فلش ها و برچسب ها را برای اندازه گیری ابعاد صفحه نمایش در طراحی سایت تولید می کند تغییر گروه در طراحی سایت با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید!

شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! اگر شما درست مثل من هستید، یا با ناراحتی از او سی دی و یا جزئیات هاتینگ به جای آنها نیست، این اسکریپت کمک خواهد کرد که شما در عشق در فتوشاپ جهت طراحی سایت. تغییر نام دادن چندین لایه در یک زمان غیر ممکن است، مگر اینکه شما یک اسکریپت داشته باشید و این دقیقا همان چیزی است.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

رنگ ها در طراحی سایت

تغییر رنگ و روشنایی بسیار مهم است زیرا بسیاری از این موارد می توانند به یک فرایند طولانی تبدیل شوند که به نظر می رسد مانند پایان دادن به آن نیست. این اسکریپت به کاربران فتوشاپ کمک می کند تا با استفاده از این عناصر در طراحی سایت سریعتر عمل کنند و به آنها اجازه می دهد کلید های خاصی را تنظیم کنند که روشنایی رنگ پیش زمینه را در طراحی سایت تغییر دهد. که این کار را انجام می دهد این ممکن است برای همه مفید باشد.

اما برای بعضی ها، تغییر نام لایه در همان زمان حداقل چند دقیقه از کار در طراحی سایت خسته کننده است. بسته بندی در طراحی سایت در بسیاری از موارد شما طراحی می کنید و می خواهید آنها را به عنوان آنها را از یک کامپیوتر واقعی در طراحی سایت مرور کنید، در یک مرورگر واقعی. این اسکریپت به شما این امکان را می دهد که دقیقا همان کاری را انجام دهید. با اجرای آن، بومهای شما به طور خودکار به مرورگرهای مرورگر سافاری متصل می شوند.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

تغییر اندازه در طراحی سایت

تغییر اندازه مرز یک کار دشواری در فتوشاپ است و مگر اینکه شما یکی از اسکریپت هایی مثل این را بدست آورید، که به شما اجازه می دهد به طور مستقل هر گوشه یک مستطیل را ظرف چند ثانیه در طراحی سایت ویرایش کنید. با استفاده از این اسکریپت شما همچنین قادر به ویرایش چندین لایه در یک بار و مشاهده اندازه پیکسل از شعاع یک مستطیل گرد موجود است، که بسیار در طراحی سایت دشوار است با فتوشاپ در بالای پنجره پنجره نیز صاف، مدرن و زیبا در طراحی سایت است.

ژنراتور هنر در طراحی سایت اغلب ما خودمان را مجبور به نشان دادن یک برنامه مدل آیفون می کنیم، اما ما همیشه باید به گوگل برویم و تصویری از دستگاه واقعی پیدا کنیم، آن را وارد فتوشاپ کنیم، آن را تنظیم کنیم، و فقط می توانید مدل خود را در آن اضافه کنید آی تی. اگر شما این اسکریپت را در طراحی سایت دریافت می کنید، ظرف چند ثانیه می توانید تعداد زیادی دستگاه تولید کنید. ما فقط از دستگاه های اپل صحبت نمی کنیم،

 

طراحی سایت

طراحی سایت

ژنراتور هنر در طراحی سایت

بلکه سامسونگ، گوگل، اچ تی سی و حتی قرص ها نیز در طراحی سایت هستتقسیم بندی لایه ها در طراحی سایت این اسکریپت ساده کوچک است، اما شما متوجه خواهید شد که چقدر در واقع می تواند کمک کند زمانی که شما نیاز به جدا کردن گروه از پیکسل به لایه های خود. این اسکریپت دقیقا همان سرعت و کارایی را در طراحی سایت انجام می دهد گسترش اشیاء در طراحی سایت کار با اشیاء های هوشمند در فتوشاپ چیز تازه ای نیست.

من باید بگویم که من حتی نمی دانم چگونه کار می کنند، چرا که من هرگز به آنها در طراحی سایت نیاز نداشتم. اما برای افرادی که از آنها استفاده می کنند، گسترش این شیء هوشمند به نظر می رسد یک کار بزرگ است و این اسکریپت به نظر می رسد این کار را برای همه آنها به سرعت و بدون پرسیدن سوالات بسیار زیادی در طراحی سایت انجام دهد. شما باید بدانید که این اسکریپت تنها با اسمارت ایجاد شده در فتوشاپ و نه در اینوستریتر در طراحی سایت کار می کند.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

نحوه ایجاد تغییرات در طراحی سایت

این آخرین اسکریپت یک روش عالی برای دیدن تغییرات بی اند دبلیو به نظر می رسد بهترین کاربرد در تصویر در طراحی سایت شما است. این اسکریپت با استفاده از بیست روش مختلف تصاویر را به تبدیل می کند. در بالای آن، شما می توانید روش های خود را اضافه کنید تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که بهترین تغییرات در میان موارد استاندارد است. با استفاده از تمامی مثال های بالا، لیستی از اسکریپت های فتوشاپ رایگان را که تعدادی از آنها در برخی مواقع به آنها در طراحی سایت مفید خواهد بود.

دور بریزید به خاطر داشته باشید که این اسکریپت ها می تواند به اتوماسیون کمک کند و باعث می شود که شما کارآیی بیشتری داشته باشید، زیرا آنها زمان زیادی را در طراحی سایت صرف کار خود با فرآیندهای بی فایده می کنند. من اغلب می خواستم لایه های جداگانه را از فایل های پی اس دی من به تصاویر منتقل کنم، اما این فرآیند اغلب زمان بسیار دردناک است و تنها با کمک فتوشاپ در طراحی سایت انجام می شود.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

بررسی ویژگی های افکت ها در طراحی سایت

نرم افزار ادوب توسط متخصصان فیلم برای ایجاد گرافیک حرکتی و جلوه های بصری سینمایی در طراحی سایت استفاده می شود. عناوین ویدئو با استفاده از افکت ها برای اهداف انیمیشن و ایجاد انیمیشن متن پویا با استفاده از ابزارهای تایپوگرافی، استفاده از اثرات ناپایداری برای ویدیو با استفاده از روش های مختلف رنگ آمیزی و تنظیم، جداسازی اشیا از پس زمینه با استفاده از تکنولوژی و اصلاح لرزش دوربین با استفاده از ابزار برش و ویژگی های تثبیت لبه در طراحی سایت می باشد.

علاوه بر توانایی ویرایش، پس از اثرات نیز ادغام با چند برنامه های کاربردی ادوب مانند فتوشاپ برای انیمیشن لایه های دی تری، برتر نرم افزار با اثرات مشترک و پشتیبانی از کپی و چسباندن، و فلش حرفه ای برای ایجاد توالی های انیمیشن در طراحی سایت است. یک نسخه جدید در حال حاضر برای اعضای در دسترس است. این افکت ها است که دارای چند ویژگی فوق العاده جدید در طراحی سایت است که ما در این بررسی صحبت خواهیم کرد.

 

سیستم عامل های طراحی سایت

اولین چیزی که می خواهم بگویم این واقعیت است که افکت ها بر روی سیستم عامل های بیتی در طراحی سایت کار نخواهد کرد. مزایای عملکرد سیستم های بیتی بهترین راه برای مقابله با چالش های فنی مورد نیاز در هنگام کار با مواد ویدئویی، به ویژه با محتوای اچ دی و رزولوشن بالاتر در طراحی سایت می باشد. با استفاده از این اسکریپت شما می توانید یک لایه را انتخاب کنید، اسکریپت را اجرا کنید و سپس آن لایه فورا ذخیره می شود و تمام دیگر پنهان می شود. آن را به سرعت کار می کند و کار طراحی سایت خود را به سبک است.

 

نوشته توجه به اسکریپت های طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post توجه به اسکریپت های طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *