بهترین آموزشگاه طراحی سایت

با فراگیر شدن استفاده از شبکه اینترنت و پیشرفت در تکنولوژی و نیاز به افراد با تجربه و متخصص در زمینه طراحی سایت با توجه به نیاز روز، بیشتر شرکت های زیادی به دنبال فردی با دانش طراحی وب سایت هستند، تا وب سایت آنها را طراحی کرده و پشتیبانی آنرا بر عهده گیرد.

طراحی وب سایت در واقع همان مهارت  ساخت و راه اندازی صفحات وب می باشد. برای طراحی یک وب سایت نیازی به داشتن تخصص یا مدرک کامپیوتر نیست کمی علاقه و اراده کافیست. 

همچنین با توجه به روز افزون شدن استفاده از وبسایت ها و فروشگاه های اینترنتی آموزشگاه های بسیاری جهت آموزش طراحی وبسایت درحال فعالیت می باشند، که برگذارکننده دوره های آموزشی مبتدی و تخصصی  می باشند.

با توجه به ظرفیتیکه در حوزه وب وجود دارد، آموزش طراحی سایت متقاضیان زیادی دارد، که به دنبال بهترین آموزشگاه طراحی سایت می گردند، انتخاب یک آموزشگاه مناسب از بین اینهمه تبلیغات کار دشواری می باشد.

همه افراد علاقمند به آموزش طراحی وب دوست دارند که در بهترین و کامل ترین دوره های آموزشی شرکت کنند، چرا که زمان و هزینه خود را صرف این کار می کنند، انتظار دارند در کمترین زمان بیشترین بهره را ببرند. پس مهم است تنها در دوره های آموزشگاه های معتبر شرکت کنیم.

دوره های کامل طراحی وب سایت توسط متخصصین و طراحان حرفه ای دارکوب بر اساس نیازهای کاربران و بازار کار تهیه و تدوین شده است.

آنچه که در آموزش موثر است، آموزشی است که بر پایه واصول انجام پذیرد. یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب یک آموزشگاه طراحی سایت انتخاب آموزشگاهی است که خود در زمینه طراحی سایت و سئو سایت بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد و نیز در این زمینه فعالیت داشته باشد. چرا که می تواند همسو با آموزش سایت تجربیات خود را در این زمینه به کارآموزان انتقال دهد. در واقع یک مؤسسه آموزشی طراحی سایت باید بتواند از بهترین های حوزه خود باشد که این مورد را با یک جستجو در صفحه اول نتایج گوگل با کلمات مرتبط می توان تشخیص داد.

شرکت طراحی سایت دارکوب توانسته در کلمات رقابتی (طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو سایت و ..) در رتبه اول نتایج و صفحه اول گوگل قرار داشته باشد.

برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای نیاز به  آموختن مهارت های متعددی است که آموزشگاه طراحی سایت دارکوب برای شما در نظر گرفته است.

دوره های که آموزشگاه دارکوب برای شما در نظر گرفته شامل موارد زیر می باشد:

  • دوره آموزش CSS و HTML

طی گذراندن دوره آموزشی html  با طیف وسیعی از کد های مهم و ضروری HTML آشنا خواهید شد و همچنین نحوه کد نویسی با HTML و CSS را فرا خواهید گرفت.

  • دوره آموزش وردپرس مقدماتی و پیشرفته

با گذراندن کلاس های آموزش مقدماتی و پیشرفته وردپرس ضمن آشنایی کامل کارآموزان با منو ها و پنل تنظیمات وردپرس، و همچنین روش کار با افزونه های وردپرس و بهترین افزونه ها  با جدید ترین روش ها و شیوه های طراحی صفحات وب به شکل بهینه و همچنین ظاهری مدرن و زیبا آشنا خواهید شد.

همچنین قادر به طراحی و ساخت انواع سایت های فروشگاهی،  شخصی، شرکتی و… بطور حرفه ای خواهید شد.

  • دوره آموزش JavaScript & jQuery & Ajax

با شرکت در این دوره با مفاهیم HTML و CSS آشنا می شوید، امروزه JavaScript یکی از زبان های برنامه نویسی پرطرفدار به منظور طراحی زیبا و حرفه ای صفحات وب می باشد. طی دوره آموزش جاوا اسکریپت از ۰ تا ۱۰۰ اسکریپت نویسی را فراخواهید گرفت و می توانید به صفحاتی که طراحی کرده اید با افکت های زیبا و متحرک روح تازه ای ببخشید.

  • دوره آموزش PHP و Mysql

ساختار زبانPHP  بسیار شبیه  به زبان برنامه نویسی c و c++ می باشد، با شرکت در این دوره آموزشی می توانیم یک سایت استاتیک با افزودن قابلیت هایی همچون ثبت نام در سایت، ورود به بخش کاربری، ارتباط با دیتابیس و غیره طراحی نماییم. همچنین در زبان php امکان استفاده از انواع دیتابیس ها از جمله  MYSQL ، SQL SERVER  فراهم شده است.

  • دوره آموزش طراحی سایت ریسپانسیو

در این دوره شما با روش طراحی سایت ریسپانسیو، روشی که سایت یا صفحات وب نسبت به دستگاه کاربر چون گوشی تلفن هوشمند،آی پد ، لب تاپ ، انواع مانیتور کامپیوتر خانگی و تلویزیون ها واکنش نشان داده و خود را بر مبنای اندازه صفحه و اسکرین نمایش می دهند آشنا می شوید.

  • دوره آموزش طراحی قالب وردپرس

برای طراحی پوسته و تم وردپرس و به طور کلی برنامه نویسی وردپرس ، شما به موارد مختلفی باید مسلط باشید که در این دوره ، تمامی موارد مورد نیاز جهت طراحی یک قالب وردپرسی رو فراخواهید گرفت.

  • آموزش طراحی قالب جوملا

برای طراحی پوسته و تم جوملا و به طور کلی برنامه نویسی جوملا ، شما به موارد مختلفی باید مسلط باشید که در این دوره ، تمامی موارد مورد نیاز جهت طراحی یک قالب جوملا رو فراخواهید گرفت.

  • آموزش سئو و بهینه سازی سایت

در این دوره شما می‌توانید تمام مفاهیم و تکنیک های سئو را یاد بگیرید و رتبه وب سایت خود در نتایج جستجو را به صورت اصولی افزایش دهید. همواره مباحث روز سئو را با شما مطرح خواهیم کرد تا مطمئن باشیم سایت شما با آخرین استانداردها و اصول سئو همخوانی داشته باشد.

آموزشگاه طراحی سایت دارکوب با برگذاری کلاس های طراحی سایت، همواره با انتخاب بهترین اساتید در حوزه طراحی و تولید سایت در محیطی آرام و حرفه ای و اعطای مدرک معتبر داخلی و مدرک فنی حرفه ای طراحی سایت در خدمت شما هموطنان می باشد.

The post بهترین آموزشگاه طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *