مشکلات امنیتی وردپرس در سال ۲۰۱۸

مشکلات امنیت وردپرس در سال ۲۰۱۸

وردپرس یکی از پر کاربردترین سیستم های مدیریت محتوا (CMS) در سال های اخیر می باشد. کار کردن با طراحی وب سایت هایی که با سیستم وردپرس ایجاد شده اند، راحت تر بوده و سیستمی یکپارچه را در اختیار کاربر قرار می دهد. به همین دلیل امنیت وردپرس از اهمیت بالایی برخوردار است.

با این حال وردپرس نیز مانند تمامی سیستم های دیگر، آسیب پذیر است و ممکن است در برابر برخی از حملات به طور کامل امن نباشد.

در این مقاله راجع به مشکلات امنیتی رایج وردپرس بحث خواهیم کرد.

چرا امنیت وردپرس مهم است؟

امنیت وب سایت بسیار مهم است زیرا اگر وب سایت شما امنیت نداشته باشد، مشکلات زیادی برای شما به وجود خواهد آمد. وردپرس حدود ۳۱٫۱% از وب سایت های دنیا را تأمین می کند

در تمام دنیا روزانه حدود ۵۰ هزار وب سایت، هک می شوند، وب سایت های وردپرسی نیز یکی از اهداف هکرها برای هک می باشد.

امنیت وردپرس

در اینجا سه دلیل برای اهمیت امنیت وردپرس وجود دارد:

۱- طبق گفته های WordFence هکرها بسیار زیاد به وب سایت های وردپرسی حمله می کنند، تعداد این حملات برابر با ۹۰۹۷۸ در دقیقه می باشد. بنابراین نصب مکانیزم های امنیتی برای وب سایت شما بسیار مهم است.

۲- اگر شما وب سایت فروشگاهی دارید و تجارت الکترونیک راه اندازی کرده اید، بایستی اهمیت زیادی به امنیت وب سایت دهید، به این دلیل که مشتریان اگر ببینند وب سایت شما امن نیست، راجع به آن به شک و تردید خواهند افتاد.

این مورد سبب کاهش ترافیک وب سایت شما و در نتیجه کاهش مشتریان و همچنین رکود کسب و کارتان خواهد شد.

۳- در مرورگر گوگل کروم، وب سایت هایی که امنیت پائینی دارند، دارای رتبه بندی مطلوبی نیستند. این موضوع روی سئوی وب سایت شما و در نتیجه مشتریان تأثیر گذار خواهد بود.

پس بنا به دلایل ذکر شده بسیار مهم است که امنیت وب سایت وردپرسی خود تأمین کنید. برای انجام این کار می توانید از شرکت های طراحی سایت مشاوره و کمک بگیرید.

نوشته مشکلات امنیتی وردپرس در سال ۲۰۱۸ اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *