طراحی سایت در یزد

طراحی سایت در یزد

هموطنان گرامی در کل استان ها و شهرهای کشور می توانند سفارشات مربوط به طراحی سایت را در شرکت های طراحی وب سایت تهران ثبت کنند.

شرکت طراحی سایت در تهران اگر از تیمی حرفه ای برای انجام سفارشات خود کمک بگیرد، می تواند به راحتی وب سایت هایی فوق العاده برای هموطنان عزیز در سراسر شهرهای ایران طراحی نماید. بدون اینکه کاربر نیازی به حضور فیزیکی در شرکت داشته باشد.

در طراحی وب سایت نکات زیادی حائز اهمیت هستند که باید حتما آن ها را در نظر گرفت. یکی از این موارد انتخاب رنگ بندی مناسب برای وب سایت می باشد.

طراحی سایت

اهمیت رنگ بندی در طراحی سایت

رنگ ها به طور کلی در دوسته رنگ های سرد و رنگ های گرم قرار می گیرند. قرمز، زرد، نارنجی و ترکیب آن ها در دسته رنگ های گرم قرار گرفته و آبی، بنفش و سبز در گروه رنگ های سرد دسته بندی می شوند.

برای ایجاد یک ترکیب رنگی مناسب، بهتر است از رنگ های سرد و گرم به گونه ای استفاده شود که ترکیب زیبا و جذابی را ایجاد کند.

اولین چیزی که کاربر پس از ورود به یک وب سایت متوجه آن می شود، رنگ بندی وب سایت می باشد. ترکیب رنگ سایت روی دید و نظر مشتری تأثیر زیادی دارد.

در صورتی که در طراحی وب سایت از رنگ های ناهماهنگ و نامناسب استفاده شود، دید کاربر راجع به آن منفی شده و حتی ممکن است قبل از بازدید از قسمت مورد نظرش، از وب سایت خارج شود. و این به معنی از دست دادن یک مشتری بالقوه!

ترکیب رنگ ها اگر به خوبی انجام گیرد، می تواند یک کاربر را به وب سایت جذب کرده و تمایل به ماندن در سایت را افزایش دهد. و یا اینکه کاربر را از وب سایت فراری دهد.

سعی کنید برای انتخاب رنگ سازمانی وب سایت خود با یک کارشناس گرافیک مشورت کرده و از او بخواهید ترکیبی زیبا و کاربر پسند را به شما معرفی کند.

نوشته طراحی سایت در یزد اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *