طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری در عصر امروز که عصر ارتباطات و اطلاعات است از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. وب سایت های خبری زیادی هستند که بازدید کنندگان زیادی داشته و روزانه افراد بسیاری از طریق آن ها، اخبار را پیگیری می کنند.

وب سایت های خبری باید به گونه ای باشند که روزانه آپدیت شده و اخبار جدید روی آن ها قرار بگیرد. البته باید سعی کرد که به هیچ عنوان مطالب و اطلاعاتی که روی سایت می آیند، تکراری و کپی نباشند.

ویژگی های طراحی سایت خبری

طراحی وب سایت های خبری معمولاً به گونه ای است که چند ستون از اطلاعات وجود دارد. که یک یا دو ستون از آن ها به تبلیغات اختصاص داده شده است.

وب سایت های خبری که بیشتر از تصاویر و ویدئوها برای خبرهای خود استفاده می کنند، بیشتر می توانند کاربران را به سمت خود جلب کنند.

طراحی سایت

به همین دلیل بهتر است وب سایت های خبری که به تازگی راه اندازی شده اند برای اخباری که قصد دارند روی وب سایت خود قرار دهند، از تصاویری واقعی و مطمئن و یا ویدئوهایی مستند استفاده کنند.

به هیچ عنوان نباید از متن های تکراری و کپی شده برای وب سایت استفاده کرد به این دلیل که اثر منفی روی سئو و رتبه وب سایت می گذارد.

در واقع برای وب سایت های خبری سئو از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر وب سایتی نتواند سئو و رتبه خوبی کسب کند، در نتایج جستجوها نیز نمایش داده نمی شود.

ورود هر کاربر برای وب سایت یک مزیت محسوب می شود، و اگر تعداد این کاربران بیشتر شود و سیر آن صعودی باشد، می تواند تأثیر زیادی روی رتبه آن داشته باشد.

و هر چقدر این تعداد بالاتر رود، وب سایت پیشرفت بیشتری کرده و می تواند شروع به گرفتن تبلیغات برای وب سایت خود کند. قرار دادن همین تبلیغات روی وب سایت می تواند درآمد زیادی را نصیب مدیر وب سایت کند.

ممکن است اوایل حتی تبلیغات به صورت رایگان یا بسیار ارزان قیمت در وب سایت گذاشته شوند، اما به مرور و با افزایش کابران دائمی وب سایت، این قیمت ها افزایش می یابد.

نوشته طراحی سایت خبری اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *