سئو و بهینه سازی سایت

سئو چیست؟

سئو یا SEO site که مخفف عبارت ( Search Engine Optimization ) به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد و به عملیات بالا آوردن وب سایت در موتورهای جستجو گفته می شود. بودن در صفحه اول گوگل به شرکت ها و سازمان ها امکان جذب مشتریان بیشتری را از طریق اینترنت می دهد.

رتبه وب سایت در موتورهای جستجو تاثیر بسیاری در کسب و کار شرکت ها دارد برای مثال شما کار طراحی سایت را به اتمام رساندید اما هنوز به آن اندازه ای که انتظار دارید بازدید کننده ندارید . مشکل اینجاست که شما روی یکی از راه های خیلی مهم افزایش بازدید طراحی وب سایت کار نکرده اید . یعنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو یا همان سئو سایت .

seo site

آنالیز seo سایت

سئو خریدن لینک های اسپانسر شده و شماره یک در adwords  و طراحی سایت در گوگل نیست .
خرید این گونه تبلیغات مربوط به SEM یا Search Engine Marketing می باشد که به معنای سیستم بازاریابی موتور های جستجو می باشد و شما برای نمایش در نتایج جستجو های گوگل هزینه پرداخت می کنید که پرداخت هزینه شما ممکن است با نمایش تبلیغ شما و یا انجام کلیک توسط کاربر باشد.

آنالیز seo سایت

سئو وب سایت

یکی از مهم‌ترین روش‌های جذب مخاطبان به سایت، تولید محتوای جذاب و مطابق اصول سئو وب می باشد. بازاریابی محتوایی( Content Marketing ) ابزاری است که سال‌ها و ماه‌ها با کمترین هزینه، مخاطبان و مشتریان جدید برای شما به همراه خواهد آورد.

تولید محتوای سایت با کیفیت و با اصول فنی و لازم برای دریافت رتبه‌ی بالاتر توسط گوگل، علاوه بر تخصص فنی، به دانش و تجربه‌ی سئو نیازمند است.

نکات مهم در سئو سایت

سرعت سایت خود را تا میتوانید بالا ببرید و نباید زمان بارگذاری سایت شما از ۳ ثانیه بیشتر باشد زیرا باعث خسته شدن کاربر میشود و کاربر صفحه را ترک خواهد کرد
از تصاویر زیادی استفاده کنید یکی از راه هایی که میتوان توجه بازدید کنندگان را به سایت خود جلب کرد، استفاده از تصویر است.
تلاش کنید کاربران را در صفحه ی خود نگه دارید این کار به سئو سایت شما بسیار کمک خواهد کرد
از محتوای طولانی استفاده کنید تا رتبه سایت بالا برود ولی محتوا پاراگراف ها کوتاه باشد زیرا این مطالب به صورت آنلاین توسط کاربران خوانده میشود و مطالب طولانی و کتابی باعث خسته شدن کاربر میشود.
به لینک های داخل محتوا توجه زیادی کنید زیرا برای گوگل بسیار مهمند.

سئو سایت

ابزارهای آنالیز سایت

Nibbler   ,    Website Grader  ,   Lipperhey  ,  Ahrefs  ,    Woorank   ,  Bing Seo Analyzer   ,    The Web Checker  ,   Meta Tag Analyzer   ,   SEO SiteCheckup

این ابزار های آنالیز سایت مواردی مانند سرعت سایت ، ریسپانسیو بودن برای موبایل، امنیت سایت و شبکه های اجتماعی را به ما نشان میدهد همچنین با تحلیل کلمات کلیدی و بک لینک به بهبود سایت بسیار کمک خواهند کرد

ابزارهای آنالیز سایت

نوشته سئو و بهینه سازی سایت اولین بار در طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن|اندروید|جاوا|ios|android. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *