ریحون، تنها منویی که نیاز دارید!

ریحون آگهی رپورتاژ , ریحون، تنها منویی که نیاز دارید!, همیار آی تی

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه کارهایی را می‌توان به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری انجام داد؟ در گذشته، درست زمانی که خبری از اینترنت و گوشی‌های هوشمند نبود، تمام کارها به صورت عملی و با مرجعه حضوری انجام می‌شد؛ از جابه جایی پول و فعالیت‌های بانکی گرفته تا خرید کالا و رفتن بازار‌های شهر، ازجمله کارهایی است که نیاز به رفت و آمد در خیابان‌های شهر داشت؛ اما امروزه با پیشرفت فنآوری و همه گیر شدن گوشی‌ها و سامانه‌های هوشمند، همه چیز دست خوش تغییرهای زیادی شده است. دیگر انجام تراکنش‌های بانکی و یا خرید کالا در بیشتر مواقع، به صورت آنلاین انجام می‌شود؛ به طوری که تنها با چند کلیک روی گوشی هوشمند، می‌توانید کارهای بانکی، بررسی انتخاب و خرید کالا، و یا سفارش غذای خود را از میان کلی منوی رستوران، با گوشی هوشمند خود و به کمک سامانه‌های هوشمند انجام دهید.

ریحون آگهی رپورتاژ , ریحون، تنها منویی که نیاز دارید!, همیار آی تی

سامانه سفارش آنلاین غذا ریحون، با بیش از ۲۵۰۰ رستوران، امکان سفارش غذا در رشت، تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز و تبریز را فراهم کرده است؛ همچنین به تازگی امکان سفارش غذا در قزوین هم ممکن شده است؛ در نتیجه کاربران دو شهر رشت و قزوین هم از این پس می‌توانند به کمک ریحون، در سریع ترین زمان و ساده ترین شکل ممکن، سفارش غذای خود را به صورت آنلاین ثبت کنند.

ریحون آگهی رپورتاژ , ریحون، تنها منویی که نیاز دارید!, همیار آی تی

در ریحون دیگر نیازی به پرداخت وجه نقد نیست؛ چرا که هزینه غذا به صورت آنلاین پرداخت می‌شود. ریحون در کنار وب سایت بسیار کاربردی، یک اپلیکیشن خیلی خوب هم دارد که از طریق سامانه‌های گوگل پلی، بازار و سیب اپ، برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل دانلود است. به کمک اپلیکیشن ریحون، شما می‌توانید رستوران‌های اطراف خود را پیدا کرده و از میان آنها، بسته به تنوع غذایی مورد نظر، غذای خوشمزه خود را انتخاب کنید و پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، خوشمزه خود را در محل مورد نظر دریافت کنید.

ریحون آگهی رپورتاژ , ریحون، تنها منویی که نیاز دارید!, همیار آی تی

 از دیگر قابلیت‌های ویژه ریحون می‌توان به تیم پشتیبانی این سامانه اشاره کرد؛ تیمی که از آغاز تا پایان و حتی بعد از دریافت غذا، همراه شما خواهد بود. به کمک سامانه سفارش آنلاین غذا ریحون، از میان منوی عکس دار بیش از ۲۵۰۰ رستوران، به آسانی غذایان را انتخاب کرده و و بعد از ثبت سفارش، غذای خوشمزه خود را در محل دلخواه دریافت کنید.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *