طراحی سایت محصولات اعتباری | طراحی سایت فروش گیفت کارت

در این مقاله سعی شده به موضوع طراحی سایت محصولات اعتباری و کاربرد آن ها پرداخته شود. امروزه مردم برای خرید از فروشگاه ها و خریدهای اینترنتی از محصولات اعتباری استفاده می کنند. تسهیل در امور مبادلات، دسترسی۲۴ساعته به خدمات و کاهش هزینه ها از مزایای محصولات اعتباری هستند. محصولات اعتباری انواع مختلفی داشته و هر کدام برای پاسخگویی به یک نیاز خاص طراحی شده اند. ما قصد داریم با نگاشتن این مقاله به حل سوالات و ابهامات در خصوص محصولات اعتباری تا حد امکان بپردازیم.

طراحی سایت سه سوت وب مجری طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای متشکل از کادری مجرب می باشد.

 

طراحی سایت محصولات اعتباریطراحی سایت محصولات اعتباری

محصولات اعتباری چیست؟ در گذشته افراد برای خرید و انجام معاملات از پول نقد استفاده می کردند و این خود معایبی به همراه داشت. عمده ترین معایب به همراه داشتن پول نقد، مسئله امنیت بود. با گذشت زمان و پیشرفت فناوری، بانک ها محصولات اعتباری خود را تحت عنوان کارت هوشمند، در دسترس مشتریان قرار دادند. رفته رفته کارت های اعتباری در معاملات و فعالیت های اقتصادی جایگزین مناسبی برای پول نقد شدند. از این کارت ها برای برداشت پول، خرید ، انجام معاملات و خرید از فروشگاه های آنلاین استفاده می شود.

 

حمل آسان پول های کلان، امنیت و خریدهای اینترنتی از مهم ترین دلائل استفاده از محصولات اعتباری به شمار می روند. شرکت ها و بانک ها با در نظر گرفتن تدابیر ویژه امنیتی برای کارت ها باعث جلب رضایت مشتریان شده اند.در حال حاضر طیف متنوعی از محصولات اعتباری با کاربردهای خاص در دسترس متقاضیان قرار دارند.

پرسنل طراحی سایت سه سوت وب ،همواره آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی سایت محصولات اعتباری می باشند.

 

طراحی سایت محصولات اعتباریانواع کارت اعتباری 

در حال حاضر دو نوع کارت اعتباری وجود دارد: ۱-کارت فیزیکی ۲- کارت مجازی. کارت فیزیکی کارتی در اندازه مشخص است که اطلاعات صاحب کارت، شماره ۱۶ رقمی و شماره cvv2 روی آن درج شده است. کارت مجازی کارتی غیر فیزیکی است به این معنا که کارتی صادر نمیشود. بلکه تنها شماره کارت، تاریخ انقضا و cvv2 در قالب ایمیل برای مشتری ارسال می گردد. از این نوع کارت تنها برای خریدهای آنلاین می توان استفاده نمود و تاریخ انقضای آن معمولا تا ۴۸ ساعت می باشد.

هدف ما طراحی سایت حرفه ای به شیوه ای اصولی  و همراه با تکنولوژی روز دنیا است.

 

محصولات اعتباری را به صورت زیر می توان دسته بندی کرد:

  • کارت اعتباری بانکی
  • کارت اعتباری بین المللی
  • گیفت کارت ها

طراحی سایت محصولات اعتباریانواع محصولات اعتباری و کاربرد آن ها

کارت های اعتباری بانکی جزء محصولات اعتباری هستند که عموما تحت عنوان عابر بانک از آن ها نام برده می شود. این کارت ها در سایزهای کوچکی که اطلاعات صاحب کارت روی آن درج شده تولید می شوند. این کارت ها دارای شماره ۱۶ رقمی، شماره ۳ رقمی cvv2 و تاریخ انقضا هستند. کارت اعتباری بین المللی،کارتی است که مشتری با توجه به اعتبار حساب می تواند در سراسر جهان خرید انجام دهد. این کارت ها توسط شرکت های واسط بین بانک ها و مردم صادر می شوند.

ازمعتبرترین شرکتها در زمینه صدور کارت اعتباری بین المللی می توان به مسترو،ویزا کارت،امریکن اکسپرس،مستر کارت و دیسکاورایت اشاره کرد.

سه سوت وب ،طراحی سایت محصولات اعتباری را با امکانات به روز در اختیار مشتری قرار می دهد. با سه سوت وب ،تجربه ای کاملا خلاقانه و مدرن در حوزه طراحی سایت محصولات اعتباری داشته باشید.

 

طراحی سایت فروش گیفت کارت

گیفت کارت چیست؟ امروزه با پیشرفت فناوری استفاده از موبایل و تبلت های هوشمند فراگیر شده است. اپ استورهای زیادی وجود دارند که اپلیکیشن ها و محصولات دیجیتالی متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهند. برای خرید اپلیکیشن ها لازم است حساب کاربری خود را از طریق خرید گیفت کارت شارژ کنید. عمده کاربرد این نوع کارت ها در زمینه خرید کنسول بازی، اپلیکیشن، بازی، فیلم، موسیقی و کتاب می باشد. گیفت کارت ها دارای تاریخ انقضا هستند و اعتبار این کارت ها معمولا تا یک سال است. گیفت کارت به صورت کد ارائه می گردد بنابراین کاربر از طریق کد می تواند از خرید آنلاین لذت ببرد.

با کارشناسان تیم طراحی سایت سه سوت وب تماس بگیرید.

طراحی سایت فروش گیفت کارت

انواع گیفت کارت 

  • گیفت کارت آیتونز
  • گیفت کارت گوگل پلی
  • گیفت کارت مایکروسافت
  • گیفت کارت آمازون
  • گیفت کارت پلی استیشن
  • گیفت کارت ایکس باکس

 

 

 

پانوشت: طراحی سایت ،طراحی سایت در کرج ، طراحی سایت در تهران ،طراحی وب سایت در تهران ،طراحی وب سایت در کرج ،طراحی سایت حرفه ای ،طراحی سایت ارزان ،طراحی سایت محصولات اعتباری ،طراحی سایت فروش گیفت کارت ، طراحی سایت سه سوت وب ، سه سوت وب

 

 

نوشته طراحی سایت محصولات اعتباری | طراحی سایت فروش گیفت کارت اولین بار در طراحی سایت |سئو |طراحی اپلیکیشن | سه سوت وب. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *