محتوای مورد نیاز برای طراحی سایت شخصی

محتوای مورد نیاز برای طراحی سایت شخصی اقدام به طراحی سایت شخصی کرده اید مسلما در مورد محتوای مورد نیاز برای آن نیز فکر کرده اید در واقع طراحی سایت شخصی نمایانگر جنبه های اصی شخصیت شماست طراحی سایت شخصی باید بر روی اهداف خاص تمرکز کند و بتواند ویژگی های مثبت و خوب شخصیت شما را برای کاربران برجسته کند و چیزهای که اهداف را می پوشاند حذف کند در ادامه به ذکر برخی نکات مهم برای طراحی سایت شخصی می پردازیم.

 

طراحی سایت

 

نکات مهم ایجاد محتوا در طراحی سایت شخصی

 

استفاده از تصاویر در طراحی سایت

در طراحی سایت شخصی لازم نیست تمام صفحات را پر از محتوای متنی کنید استفاده ازتصاویر در طراحی سایت به جذاب شدن آن برای خوانندگان کمک خواهد کرد می توانید عکس های حرفه ای از خود در طراحی سایت قرار دهید می توانید تعداد کلمات کلیدی در طراحی سایت را کاهش دهید و به جای آن از اینفوگرافیک در طراحی سایت و ویدئو و تصاویر استفاده کنید به خاطر داشته باشید که گرافیک در طراحی سایت شما از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید از عکس های کم کیفیت استفاده کنید.

قرار دادن اطلاعات تماس

لازم است اطلاعات تماسی خود را برای مخاطب در طراحی سایت خود قرار دهید این اطلاعات باید در قسمتی مناسب باشد تا به خوبی دیده شود و به کانال های شما در شبکه های اجتماعی دیگر نیز راه داشته باشد به این ترتیب هرکسی که بخواهد با شما ارتباط برقرار کند به سادگی می تواند این کار را انجام دهد.

بارگذاری رزومه ی شخصی

یکی از مهم ترین دلایل برای طراحی سایت شخصی بارگذاری رزومه و معرفی نمایش ها و نمونه کارها به دیگران است رزومه کاری خود را در حد دو یا سه پاراگراف به صورت ساده و واضح بیان کنید افرادی که به سایت شما می آیند در جستجوی این اطلاعات هستند به خاطر داشته باشید که در ایجاد رزومه نباید زندگی نامه ی خود را منتشر کنید.

ارائه ی بهترین نمونه کارها

فرض شما یک نویسنده ی سایت هستید تلاش کنید بهترین محتوای خود را در همراه با مقالات منتشر شده و لینک هایی از صفحات آنها منتشر کنید حتی اگر یک طراح هنرمند و یا یک عکاس هستید بهتر است با ایجاد گالری حرفه ای تصاویر و عکس های خود را در طراحی سایت به اشتراک بگذارید و اجازه دهید دیگران آنها را ببینند این کار به معرفی شما کمک زیادی خواهد کرد.

داشتن وبلاگ

اگر می خواهید افکار و فلسفه های مربوط به کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید داشتن وبلاگ یک راه عالی برای رسیدن به هدف است با داشتن وبلاگ به راحتی می توانید اخبار مربوط به حرفه ی خود را منتشر کنید و با افراد زیادی ارتباط بر قرار کنید علاوه بر این وبلاگ کمک می کند تا نشان دهید که مهارت نوشتن شما زیاد است لزوم داشتن وبلاگ برای انتشار مطالب مفید به صورت منظم است  به افزایش ترافیک در طراحی وب سایت نیز کمک می کند پس اگر نمی توانید به صورت منظم درآن محتوا قرار دهید از ایجاد آن خودداری کنید.

توجه به مشتری

نقل قول های افرادی که قبلا با شما کار کرده اند می تواند نقش موثر در نشان دادن مهارت و توانایی های شما باشد نقل قول هایی که بر مهارت ها و ویژگی های مثبت شما تمرکز می کنند می توانند بهترین تاثیر را برای شما داشته باشند و شما را به صورت حرفه ای معرفی کنند.

 

طراحی نرم افزار

اهمیت طراحی سایت شخصی برای چیست ؟

طراحی سایت شخصی کمک می کند تا مهارت های خود را معرفی کند و در صورت انجام کار خاص بتوانید نمونه های آن را با دیگران به اشتراک بگذارید تا افراد در صورت نیاز بتوانند با شما تماس بگیرند و به شما سفارش بدهند.

استفاده از تصاویر در طراحی سایت چه فایده ای دارد ؟

استفاده از تصاویر کمک می کند تا به عنوان یک حرفه ای نشان داده شوید و افراد با دیدن نمونه ی کارهای شما به سرعت جذب شما شوند.

چرا قرار دادن شماره های تماس در طراحی سایت شخصی ضروری است ؟

قرار دادن شماره های تماس و راه های ارتباطی مانند ایمیل و … کمک می کند تا مخاطب به شما اطمینان کند و هر زمان که خواست بتواند با شما ارتباط بگیرد علاوه بر این در به نظر رسیدن کسب و کار شما به عنوان یک حرفه ای موثر است.

 

نوشته محتوای مورد نیاز برای طراحی سایت شخصی اولین بار در پدیدار شد.

The post محتوای مورد نیاز برای طراحی سایت شخصی appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *