نحوه بهینه سازی محتوا در طراحی سایت

نحوه بهینه سازی محتوا در طراحی سایت در طی چند سال گذشته گوگل یک سری تغییرات اساسی در الگوریتم خود ایجاد کرده است. اگرچه آنها چشمگیر و گسترده بودند ، هدف از این تغییرات ساده بوده است گوگل را برای کاربران بهتر کنید. سالها بود که ، کارشناسان سئو کلاه سیاه توانستند با استفاده از تکنیک های دزدکی مانند پر کردن کلمات کلیدی  تعویض صفحه و کلاکینگ موتورهای جستجوگر را با استفاده از تکنیک های دزدگیر ، به طرز مصنوعی تورم کنند.

به این فکر کنند که طراحی سایت های آنها نسبت به آنچه که در واقع بودند ، از این نظر دارای اهمیت و احترام بیشتری هستند. نتیجه برای کاربران این بود که نتایج جستجوی آنها غالباً یک مجموعه طراحی سایت مخلوط را برمی گرداند ، که برخی از آنها در پاسخ به سؤال خود مفید بودند ، اما بسیاری از آنها نبودند. تغییرات الگوریتم گوگل در بستن بسیاری از این حفره های کلاه سیاه گام های بلندی برداشته است تا اطمینان حاصل شود.

 

طراحی سایت

 

نقش موتورهای جستجو در طراحی سایت

با جعبه قطعه برجسته گاهی اوقات به آن جعبه پاسخ نیز گفته می شود گوگل یک قدم جلوتر می رود و باعث می شود کاربران بتوانند به سرعت اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند. بنابراین جعبه قطعه برجسته چیست و چه معنایی برای شما و تجارت شما در طراحی سایت دارد ما بسیار خوشحالیم که از شما سؤال کردیم. همانطور که در تصویر سرصفحه بالا مشاهده می کنید ما چیزی راجع به قرار گرفتن در جعبه قطعه برجسته است.

تأثیر مثبت عالی که می تواند در ترافیک جستجوی ارگانیک شما در طراحی سایت داشته باشد ، یک یا دو مورد را می دانیم که هر پرس و جو بهترین مجموعه ممکن از نتایج را برای کاربر باز می گرداند. ما این اتفاق را نه فقط برای خودمان بلکه برای مشتری هایمان نیز رخ داده ایم. از مارک های بزرگ ملی گرفته تا مشاغل کوچک و مبتدیان ، تقریباً در مورد هر کسی که توانایی ایجاد برش را داشته باشد و فقط باید بدانید که چگونه می توانید برای آن بهینه شوید.

 

منظور از جعبه برجسته گوگل در طراحی سایت

جعبه قطعه برجسته گوگل در صدر تعداد روز افزون نتایج جستجو ظاهر می شود و بیشتر برای سؤالات مبتنی بر سؤال محتوای موجود در جعبه قطعه قطعه پاسخی مستقیم به سوالی که در طراحی سایت پرسیده می شود ، می دهد این اطلاعات به طور مستقیم از متن یکی از نتایج صفحه اول برای پرس و جو کشیده می شود. در مورد همه چیز مورد نیاز خود برای دانستن یک نکته در جعبه قطعه برجسته گوگل برای خود بخوانید و از منحنی در طراحی وب سایت جلوتر بروید.

چرا جعبه برجسته گوگل دارای اهمیت در طراحی سایت است پاسخ به یک چیز پایین می آید ترافیک محتویاتی که در کادر پاسخ نشان داده می شوند ، معمولاً از حتی نتیجه جستجوی برتر برای یک جستجوی معین ، میزان ترافیک قابل توجهی خواهند داشت. بگذارید یک سؤال معمولی مبتنی بر سؤال را تجزیه کنیم تا ببینیم چرا آیا می دانید چگونه نان تست فرانسوی درست کنید رونق گرفتیش در نتیجه بهترین نتایج دیگری که سعی در یافت.

 

طراحی سایت

 

ترافیک ارگانیک در طراحی سایت

خوشبختانه ، این ترس ها ثابت شده است که تا حد زیادی بی اساس هستند تمام شواهد تا کنون به طراحی سایت هایی اشاره می کنند که افزایش چشمگیر اگر نه حیرت انگیز در ترافیک جستجوی ارگانیک برای یک کلمه کلیدی خاص به محض اینکه محتوا از نتیجه آنها برای جعبه پاسخ کشیده شد ، دریافت کنند. در بسیاری موارد ، به نظر می رسد کاربران حتی بر روی نتیجه جستجوی ارگانیک بر روی پیوند طراحی سایت برای قطعه برجسته کلیک می کنند.

جواب دقیق مورد نیاز دارید وجود ندارد درست در همان جا که جستجو را فشار دهید در آنجاست. در حالی که این قابلیت جدید برای کاربران در طراحی سایت بسیار عالی است ، بسیاری از کارشناسان سئو در ابتدا نگران این بودند که ترافیک جستجو را برای صفحه ای که از آن قطعه برجسته کشیده شده است بطور جدی کاهش دهد. از این گذشته ، اگر کاربران قبلاً در نتایج جستجوی خود پاسخی به سؤال خود بدهند چه انگیزه ای برای کلیک به طراحی سایت دارند.

 

بررسی دستورالعمل ها در طراحی سایت

با این حال ، به وضوح موارد بیشتری وجود دارد که کاربر احتمالاً می خواهد بداند چه تعداد تخم مرغ و چه مقدار وانیل و دارچین برای استفاده نیاز دارند آیا سایر کاربران این دستور العمل خوب را ارائه داده اند آیا دستور العمل های مرتبط دیگری وجود دارد که ممکن است بخواهند آنها را در طراحی سایت بررسی کنند با مراجعه به مثال نان تست فرانسه ، می توان فهمید که چگونه این امر حس می کند. قبل از هر چیز دیدن جواب سؤال آنها است.

اعتبار طراحی سایت را در نگاه جستجوگران قرار می دهد. آنها می خواهند بدانند طرز تهیه نان تست فرانسوی را می دانند و می توانند بلافاصله ببینند که این وب سایت می تواند اطلاعات مورد نیاز خود را در اختیار آنها قرار دهد روشن است که برای بسیاری از جستجوگران ، جعبه قطعه قطعه برجسته به عنوان پایان جستجو در خدمت آنها نیست ، بلکه به عنوان یک نقطه پرش برای بررسی های بیشتر هنگامی که آنها تأیید کنند که طراحی سایت ارائه شده است.

 

طراحی سایت

 

مراحل بهینه سازی محتوا در طراحی سایت

زیرنویس خود را طوری تنظیم کنید که گوگل از اهمیت آن مطلع باشد جستجوی جستجو یا کلمه کلیدی مورد نظر خود را در یک برچسب عنوان در طراحی سایت قرار دهید. جواب را بلافاصله پس از آن در برچسب قرار دهید. در حالت ایده آل  باید کلمه باشد. این محدودیت کلمه به ویژه برای سؤالات مبتنی بر کلمات کلیدی مانند بازاریابی محتوا که کاربر احتمالاً می خواهد تعریفی از آن در طراحی سایت پیدا کند بسیار مهم است.

زیرا این موارد هستند که احتمالاً گوگل می خواهد پاراگراف کاملی از متن را به عنوان جواب بیرون ببرد. برای سؤالات مبتنی بر سؤال با پاسخ های پیچیده تر ، پاسخ خود را شماره گذاری کنید. گوگل همیشه یک پاراگراف کامل از متن را نمی کشد ، و در این حالت ، گوگل قسمت اول هر زیر عنوان را به ترتیب شماره گذاری آنها را در طراحی سایت می کشد دارای پاسخی است که به دنبال آن هستید. جستجوگران می توانند.

 

اهمیت محتوا در طراحی سایت

محتوا از صفحه اول نتایج بیرون کشیده می شود بنابراین برای آن کلمه کلیدی باید در صفحه اول رتبه بندی کنید. اگر در این زمینه به کمک نیاز دارید ، ما این را تحت پوشش قرار داده ایم و یک دو پست برای شما در نظر دارید. راهنمای نهایی برای بازاریابی محتوا ، نحوه نوشتن یک پست وبلاگ که تبدیل شده و در ترافیک سئو ، و تحقیقات کلمات کلیدی آشکار می شود ، بررسی کنید چگونه می توان کلمات کلیدی برای سئو در طراحی سایت پیدا کرد.

زمان جستجوی خود را کاهش دهند و سازندگان محتوا با دریافت مطالب خود در مقابل افرادی که به دنبال آن هستند ، می توانند ترافیک خود را افزایش دهند. این یک برد است. به سؤال منطقی پاسخ دهید. گوگل همواره در مورد چگونگی پاسخ کاربران به محتوای شما سیگنال ها را دریافت می کند ، بنابراین مطمئن باشید آنچه را که می خواهید به آنها در طراحی وب سایت ارائه دهید از بهترین شیوه های سئو برای رتبه بندی در اولین صفحه نتایج موتور جستجو در طراحی سایت استفاده کنید.

 

طراحی سایت

 

آموزش سئو در طراحی سایت

اگر این نکات سئو را مفید و چه چیزهای بیشتری برای یادگیری یافتید ، شانس دارید ما برای نوشتن مطالب و آموزش سئو برای راه اندازی ها ، مشاغل کوچک ، بازاریاب ها و هر کسی که می خواهد بارهای جستجوی ارگانیک را به طراحی سایت خود هدایت کند ، پیشنهاد می کنیم. ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید کلمات کلیدی را تحقیق کنید ، یک تقویم سرمقاله ، ایجاد بک لینک ، ساختن محتوای خود برای موفقیت است.

سئو و موارد دیگر را به شما نشان خواهیم داد. با تماشای وبینار رایگان ما در مورد اشتباهات رایج سئو ، چه چیزی را می خواهید ببینید ، سپس در دوره آموزشی کامل در طراحی سایت ثبت نام کنید. نظر شما در مورد نکات ما برای بهینه سازی محتوای خود برای جعبه قطعه برجسته گوگل چیست آیا راهنمایی دیگری برای اضافه کردن یا موفقیت داستان برای اشتراک گذاری دارید در نظرات زیر به ما اطلاع دهید را با ما در طراحی سایت توییت کنید.

 

نتیجه گیری

چرا شرکت ها نوشتن مطالب وبلاگ را واگذار می کنند برون سپاری نوشتن مطالب وبلاگ تنها راهی برای تولید تمام مطالب مورد نیاز وی است کمپانی آنلاین لباس شنا او بیکینی لوکس اکثر مطالب را صرفاً به این واقعیت که ما به آن احتیاج داریم برونسپاری می کند. شرکت او به نویسندگان بیرونی متکی است به همه چیز از توضیحات محصول گرفته تا پست های وبلاگ ، خبرنامه ها و اخبار به خبرنگاران محتوای خوب در طراحی سایت مهم است و او می داند که کسب و کارها کپی قوی از طراحی سایت خود دارند تا چه اندازه حیاتی باشند.

 

نوشته نحوه بهینه سازی محتوا در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post نحوه بهینه سازی محتوا در طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *