قوانین طراحی سایت مجدد

قوانین طراحی سایت مجدد ، امروزه با افزایش دسترسی مردم به اینترت و فضای مجازی طراحی سایت برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ رونق فراوانی یافته است شما علاوه بر برند سازی در طراحی سایت این امکان را فراهم می کنید تا افراد کسب و کار شما را بهتر بشناسند و این به موفقیت و رونق کسب و کار شما کمک خواهد کرد طراحی سایت در واقع ویترین کسب و کار شماست که با آن می توانید خود را بهتر و بیشتر به کاربران معرفی کنید و در میان رقبا برای خود اعتبار کسب کنید.

 

آنچه لازم است از طراحی سایت مجدد بدانید :

پس از مدتی از گذشت طراحی سایت ممکن است احساس کنید که برخی امکانات شما قدیمی شده یا با کاربران خود به خوبی تعامل ندارید شاید احساس کنید مشتریان از خدمات ارائه شده ی شما راضی نیستند یا رونق فروش و کسب و کار شما پایین آمده باشد در این حالت است که پای باز طراحی سایت به میان می آید اما در ادامه می خواهیم ببینیم چه دلایلی باعث باز طراحی سایت می شود.

  • هویت برند و اهداف شما به خوبی مشخص نیست

طراحی سایت باید این امکان را به شما بدهد که به خوبی خود را معرفی کنید و اهداف کسب و کار خود را مشخص نمایید در طراحی سایت مهمترین ویژگی ها و مزیت های شما به نمایش در خواهد آمد پس اگر سایت شما این گونه نیست کارایی لازم را ندارد و نیاز به بازطراحی بیشتر می شود.

  • سردرگمی کاربران

محیط طراحی سایت باید به گونه ای باشد که کاربران به سادگی بتوانند به مطالب مورد نظر خود دسترسی یابند این حالت در افزایش نرخ پرش در طراحی سایت بسیار موثر است خود را به جای کاربر قرار دهید و سعی کنید سهولت و راحتی او را مد نظر قرار دهید اگر در استفاده از سایت احساس راحتی نمی کنید بهتر است به فکر طراحی مجدد باشید.

  • به روز بودن سایت

به طور کلی با ایجاد نرم افزارها و امکانات جدید در حوزه ی طراحی سایت لازم است تا هر دوسال یک بار نسبت به بازطراحی سایت اقدام کنید این عمل در رضایت کاربران و افزایش تجربه ی کاربری نقش موثری دارد و افزایش ترافیک در طراحی سایت کمک خواهد کرد.

  • طراحی سایت ریسپانسیو

هرچه قدر هم که در مورد این قسمت صحبت کنیم کم است گوگل از سال ۲۰۱۵ توجه زیادی به نمایش صحیح سایت ها در تلفن همراه می کند و آن را ملاک رتبه دهی به سایت ها قرار می دهد امروزه تعداد کاربرانی که از گوشی های خود برای گشت و گذار در فضای وب استفاده می کنند زیاد شده و به همین دلیل این شیوه ی طرحی نیز اهمیت بالایی در طراحی سایت دارد.

 

طراحی سایت

 

نتیجه گیری

به طراحی سایت خود توجه کنید عکس ها را فشرده سازی کنید برای این کار می توانید از نرم افزار فتوشاپ کمک بگیرید سایز فونت ها را در نظر بگیرید و از رنگ های متعادل و صحیح استفاده کنید تا چشم کاربر اذیت نشود به این شیوه می توانید استفاده ی بهینه ای از طراحی سایت خود داشته باشید.

 

رایج ترین سوالات در زمینه طراحی سایت مجدد عبارتند از:

 

  • عدم توجه به طراحی سایت مجدد چه مشکلاتی را پدید می آورد ؟

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که با قدیمی شدن طراحی سایت کسب و کار شما را تهدید می کند پایین آمدن نرخ تبدیل است یعنی انتظاراتی که شما از کاربر دارید برآورده نمی شود و او به مشتری تبدیل نخواهد شد این مهمترین هدف برای طراحی سایت فروشگاهی محسوب می شود و اهمیت بالایی دارد.

 

  • چرا به روز بودن طراحی سایت اهمیت بالایی دارد ؟

امروه شاهد پیشرفت روزافزون تکنولوژی هستیم و همواره مشاهده می کنیم که نرم افرازهای جدیدی در این حوزه وارد بازار می شود بنابراین و با توجه به نیاز کاربران باید هر دوسال یک بار اقدام به باز طراحی سایت کرد.

 

  • علت طراحی سایت مجدد چیست ؟

در برخی طراحی وب سایت های قدیمی روش های تعامل با کاربر محدود است و نیاز های او برطرف نمی شود این مهم ترین دلیلی ست که به شما نشان می دهد زمان باز طراحی فرا رسیده است.

 

نوشته قوانین طراحی سایت مجدد اولین بار در پدیدار شد.

The post قوانین طراحی سایت مجدد appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *