طراحی سایت هدفمند

طراحی سایت هدفمند تیم نیودی با هدف ایجاد یک طراحی سایت جدید که هویت آنها را فاش می کند و خدمات خود را به بازار بین المللی می فروشد ، با ما تماس گرفت. هدف تیم ما ارائه یک مفهوم اساسی ایجاد یک طراحی جدی و تجسم تصاویر استعاره برای هر بخش از طراحی سایت بود. مفهوم بصری مبتنی بر ایده هایی است که در فیلم های علمی تخیلی سریال ها ، بازی ها و سایر ویژگی های فرهنگ پاپ مدرن تعبیه شده است.ما یک ماده شفاف ، الاستیک ، تقریبا مایع را پیشنهاد کردیم.

که می تواند اساس تصاویر آینده در همه بخش ها باشد ما مشتاق بودیم تا در اولین بازدید مقدمه چشمگیر را ایجاد کنیم تا کاربر فریاد بزند وای برای این کار ، انتقال صاف از مایع به یک جسم کروی ایجاد شده است. تمام صحنه ها در برخی از فضای حجمی رخ می دهد که نمادی از دنیای دیجیتال است ، برای ایجاد حس حجم ، ما اشیاء دیگری را که به نظر می رسید در اطراف شی اصلی می چرخند ، تصویر کردیم. این ایده بلافاصله توسط مشتری پذیرفته و مورد تأیید قرار گرفت.

 

طراحی سایت

 

نقش انیمیشن ها در طراحی سایت

مانکی نکو یک چهره ژاپنی است که اغلب اعتقاد بر این است که پول و خوش شانسی را به صاحب می آورد. در نتیجه ، کار آژانس باعث شانس مشتریان شما خواهد شد. تخم ترک خورده در راکت پینگ پنگ نشان می دهد که انتخاب ابزارهای مناسب برای دستیابی به اهداف شخص مهم در طراحی سایت است. اختاپوس شیک و تماشایی به دور ، نمادی از وظیفه های چند وظیفه ای است. این بدان معناست که آژانس آماده همکاری با پروژه های مختلف است.

همزمان نگاهی به گرایش های مدرن و توجه به آینده دارد دو لیوان کاغذی که به وسیله یک نخ متصل می شوند ، نشان دهنده ارتباط نزدیک آژانس با مشتری آنها در طراحی وب سایت است. اما این طراحی سایت فوق العاده به نظر می رسد برای رفع این مشکل ، ما برای هر صحنه استعاره طنز اضافه می کنیم. در صفحه تیم ، منحصر به فرد بودن هر عضو را نشان دادیم برای به تصویر کشیدن هویت آنها ، یک ردیف کلیپ ویدیویی برای هر شخص فیلمبرداری شد.

 

استفاده فن آوری در طراحی سایت

در ابتدای شروع پروژه ، ما اهمیت تغییر جنبه های مختلف کتابخانه را درک کرده ایم. بسیاری از راه حل ها از ابتدا ایجاد شده اند. کل کتابخانه متزلزل شد ، نقاط ضعف شناسایی و حل شد ، عملکرد بهبود یافت. برخی از راه حل های برای انیمیشن صاف به روز شد. به عنوان مثال ، اسکریپت کشویی صفحه محتوا با انواع گذشته ارتباط چندانی ندارد. تکنیک های پیمایش بازنویسی و بهبود یافته ، توجه به مکان نما سفارشی و کشویی های تصویر در طراحی سایت مورد توجه قرار گرفت.

دانش ما در مورد جی اس بهبود یافته و به ما این امکان را می دهد تا موارد جالبی مانند انیمیشن هدرها یا انتقال بین اسلایدهای تصویر در طراحی سایت تهران ایجاد کنیم. در هر ویدیو از تیم خواسته شد كه در مدت زمان كوتاهی در مدت زمان كوتاه مدت نشان دهند چه كسی واقعاً در آن حضور دارند. بنابراین ، ما به یک صفحه طنز و کاملاً متنوع رسیدیم هنگام کار با نسخه موبایل ، هدف ما حفظ روحیه احساسی بود که در نسخه دسک تاپ ایجاد شده است.

 

طراحی سایت

 

سازگاری مرورگرها با طراحی سایت

سازگاری این طراحی سایت با دستگاه ها و رزولوشن های مختلف جالب توجه بود ، زیرا برای حل کردن لازم بود نه کارهای اضافی ، مانند سازگاری صفحه تیم و پخش فیلم با اعضای تیم. اما در عین حال ، در ابتدا بسیاری از عناصر سایت به گونه ای تهیه شده اند که می توان به راحتی از نسخه دسک تاپ سایت به ارث برد. ما چند راه حل جدید به کتابخانه جاوا اسکریپت خود اضافه کردیم. ما می خواستیم طراحی سایت با کاربر در تعامل باشد.

مشکل اصلی راه حل سازگاری مرورگر و طراحی سایت بود. در پرطرفدارترین مرورگر جهان ، امکان پیکربندی سایت برای کار درست و صحیح امکان پذیر بود ، اما ما مجبور شدیم با مرورگرهای کم محبوب تر توجیه شویم زیرا آنها از برخی راه حل ها پشتیبانی نمی کنند ، تصمیم گرفتیم کمی تقلب کنیم و آنها را کمی پیاده سازی کنیم در بعضی از مرورگرها در طراحی سایت متفاوت است. سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن ما همیشه از ابتدا پروژه ها را انجام می دهیم.

 

طراحی سایت خلاقانه

البته ما یک کتابخانه از راه حل های فن آوری خود داریم که می توانیم تا حدودی در پروژه ها ادغام شویم و از آن استفاده مجدد کنیم ، اما خود پروژه ها همیشه متفاوت هستند. در واقع ، این دلیل شغل ماست. ما به هر پروژه جدید و کارهای جدید علاقه مند هستیم. سی ام اس برای طراحی سایت بر اساس لاراول تهیه شده است. ما آن را با راه حل های موجود خود و مواردی که منحصراً برای همین سایت تهیه شده اند ، تهیه کردیم.

در کنترل پنل ما ، می توانید هر محتوا را در سایت پر کنید ، هم متن و هم عکس فیلم در واقع ، هنگام ایجاد یک سایت ، برای ما مهم است که آن را نه تنها از نظر تکنولوژیکی ، از نظر احساسی جذاب ، جالب ، بلکه برای پر کردن و پشتیبانی و سئو سایت بیشتر آن نیز در طراحی سایت مناسب کنیم. سرعت معرفی اطلاعات جدید و بدون هیچ گونه کمک توسعه دهندگان برای مشتریان ما مهم است و ما می توانیم در اختیار آنها قرار دهیم.

 

طراحی نرم افزار

طراحی سایت

طراحی سایت لوکوموتیو

تحریریه جدید نتیجه همکاری بین ریخته گری پانگرام و لوکوموتیو است پس از راه‌اندازی رسمی ویرایشگر جدید نوع جدید ، لوکوموتیو در نظر داشت یک ویترین دیجیتالی ویرایشگر جدید را ایجاد کند یک تجربه کامل با استفاده از فونت متغیر جدید یکپارچه سازی با سیستم عامل. مخاطبان هدف ما به عنوان طراحان ، مدیران هنری ، توسعه دهندگان و دانشجویان ، با رویکردی کاملاً گرافیکی به نمایش گذاشتن مجموعه فونت متغیر زیبا رفتیم.

فونت در واقع برای رایگان است ، می توانید آن را در تبلیغ در گوگل طراحی سایت پانگرام دریافت کنید. ویترین دیجیتال در طراحی سایت کل رویکرد خلاقانه حول استفاده از نوشتار تحریریه نو ، دوگانگی پرنعمت مدرن و قابلیت های متغیر آن حول محور است. بنابراین ، پس از تعیین استراتژی یوایکس ما برای صفحه فرود ، تیم کوچکی به سرپرستی لوئیز به کارگردانی خلاق با یک جهت گیری هنری قوی و برخی ایده های بازیگوش است.

 

برنامه های کاربردی در طراحی سایت

بازی با یک مفهوم نسبتاً جدید برای تیم ما به معنای کشف بارهای احتمالی خلاق برای تعامل کاربر و انیمیشن ها با دستکاری وزن قلم ، اندازه یا فاصله نامه در زمان واقعی ، با استفاده از کد در طراحی سایت است. ما فقط آن را دوست داریم. برای درمان موضوع ویرایش یکپارچه سازی با سیستم عامل تبلیغات در طراحی سایت ظاهر شد. تبلیغات در طراحی سایت بخشی از این تجربه به خالق تبلیغات ویراستاری اختصاص یافته است ادای احترام به سبک تحریریه است.

یکپارچه سازی با سیستم عامل از اواسط دهه برچسب ، سبک و تصویر خود را انتخاب کنید تا بهترین آثار تبلیغاتی ویرایشگر این دوره را در طراحی سایت زنده کنید. حالت معکوس در طراحی سایت بیمه اگر شما یک شخص حالت تاریک هستید با تغییر دادن سوئیچ به رنگ های معکوس در کل صفحه ، حالت معکوس را در طراحی سایت امتحان کنید. این یک ابزار بیش از یک ابزار است در واقع این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا بتواند.

 

طراحی سایت

 

معماری در طراحی سایت

آیا می توانید معماری سرور را برای این طراحی سایت توصیف کنید این پروژه هیچ فناوری پشتیبان ندارد و به یک زیرساخت میزبانی بسیار ساده و بدون اتصال بانک اطلاعاتی در طراحی سایت نیاز دارد. از آنجا که انتظار داشتیم میزان نسبتاً خوبی از ترافیک در پی راه اندازی داشته باشیم ، بنابراین با دارایی های سنگین تر مواظب بودیم و تصمیم گرفتیم تا در کلود فلائر به آنها در طراحی سایت خدمات دهیم قلم مورد استفاده را از همه نقطه های مختلف است.

بر روی یک پس زمینه تاریک یا نور در طراحی سایت تست کند. چارچوب طراحی سایت ما کتابخانه لوکوموتیو خود را برای استفاده خوب در این پروژه طراحی سایت قرار داده ایم. این روزنامه در حال چرخش را با عملکرد روی پیمایش ، انیمیشن های تاشو ، جلوه های اختلاف منظر ، عناصر چسبنده مدیریت می کند و وقتی محتوا در قسمت مشاهده قرار دارد تعامل را در طراحی سایت فروشگاهی ایجاد می کند ما از آن در رابطه با مودالر است.

 

نتیجه گیری

یک فریم ورک کوچک جاوا اسکریپت که ساخته ایم استفاده کرده ایم تا از جاوااسکریپت به روشی مدولار در طراحی سایت استفاده کنیم. این به ما امکان می دهد تا به راحتی حوادث اسکوپد را اضافه کنیم ، عناصر را انتخاب و به روز کنیم و با ماژول های دیگر در طراحی سایت تماس بگیریم. ما تیمی متشکل از طراحان و توسعه دهندگان هستیم که با شور و اشتیاق رانده می شوند. با بیش از یک دهه تجربه ، لوکوموتیو به عنوان یک رهبر در تجربیات دیجیتالی ، طراحی سایت و برندسازی تبدیل شده است.

 

نوشته طراحی سایت هدفمند اولین بار در پدیدار شد.

The post طراحی سایت هدفمند appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *