طراحی سایت مدارس

طراحی سایت مدارس

طراحی سایت در همه زمینه ها اعم از شغل های خصوصی یا دولتی، شرکتی یا فروشگاهی کاربرد زیادی دارد. به این دلیل که می تواند کارهای مجموعه را بسیار راحت تر کرده و در انجام امور پرسنل را یاری دهد.

فواید طراحی سایت مدارس

یک مدرسه تعداد زیادی دانش آموز، دبیر و کادر اداری دارد. اگر برای هماهنگی کارها از یک وب سایت استفاده شود، همگی اعضای مدرسه راحت تر خواهند بود.

در یک وب سایت مخصوص مدارس مدیر یا معاون مدرسه می توانند خبرهای مهم مدرسه را در وب سایت درج کنند، و دانش آموزان یا والدین آن ها با سر زدن به وب سایت، از خبرها مطلع شوند.

طراحی سایت

امکان قرار دادن برنامه کلاسی دانش آموزان، کلاس های هنری یا ورزشی که در ارتباط با مدرسه بوده و در ساعات غیر اداری برگزار می شوند و هر برنامه دیگری، روی وب سایت وجود دارد.

اطلاعیه های مربوط به مسابقات علمی، فرهنگی یا ورزشی را می توان در صفحه مربوط به اخبار وب سایت قرار داد.

یک وب سایت مدرسه می تواند بخشی مربوط به دانش آموزان ممتاز داشته باشد، در این بخش دانش آموزانی که دارای معدل درسی بالا هستند و یا آن دسته از دانش آموزانی که پیشرفت تحصیلی داشته اند، ذکر می شوند. در کنار نام هر کدام می توان عکس او را نیز قرار داد.

این وب سایت ها می توانند بخشی مخصوص به گالری تصاویر داشته باشند. که در آن تصاویر مربوط به اعیاد و جشن های برگزار شده در مدرسه و همچنین عکس هایی که از اردوهای دسته جمعی گرفته شده اند را، قرار داد.

این وب سایت ها باید صفحات درباره ما، و تماس با ما را داشته باشند. به این دلیل که والدین برای ثبت نام فرزندشان در یک مدرسه نیاز به یک سری اطلاعات دارند، که می توانند این اطلاعات را از وب سایت مدرسه بدست آورند.

نوشته طراحی سایت مدارس اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *