طراحی وب سایت آتلیه

انسان درطول تاریخ  دوست داشته تا صحنه های زیبا و به یادمانی را ثبت و ذخیره کند. برای این مهم از هر روشی استفاده کرده است تا جایی که درحال حاضر با استفاده از دوربین های عکاسی باکیفیت ، این امر به بهترین شکل میسر شده است. عکاسی خواسته دیرینه بشر را محقق کرده است.

 

بیشک هنر یکی از پازل های تشکیل دهنده وجود انسان می باشد. با این وجود موضوع شاخص درباره اثر یک هنرمند ایجاد پیوند و ارتباط قوی با وجود انسان ها است.  که در نهایت قادر است بر جامعه اثر بگذارد و در جهت تعالی بشر مفید واقع شود. همه ی ما تجربه مشاهده  یک سکانس زیبا از نمایش تئاتر در کشور های اروپایی که در کسری از ثانیه در سطح وب و به دست جهانیان رسیده است را داشته ایم .

 

قدرت اینترنت در انتشار و همگانی کردن آثار ناب هنری در کمترین زمان ممکن برای همه غیر قابل انکار است .

 

اگر بخواهیم ساده بگوییم، هدف وب سایت شما در مرحله اول آشنایی و معرفی آتلیه و هنرتان به افراد بیشتر است. امروزه شاهد استقبال بی نظیر صنف عکاسان از راه اندازی وبسایت عکاسی برای کسب و کارشان هستیم . تنها خدمتی که در یک آتلیه به مشتریان ارائه می شود هنر است . با ساخت سایت عکاسی و آتلیه ، هنر عکاس در تصویر برداری به اشتراک گذاشته می شود و با این کار ، هم هنرتان برای علاقمندان به اشتراک گذاشته می شود هم مشتریان از نمونه کارتان برای تشخیص سبک هنرتان کمک می گیرند .

برای اینکه نمونه کارها به صورت منظم در وبسایتتان طبقه بندی شوند و موجب سردرگمی بازدید کننده نشوند پیشنهاد می کنیم آنها را بر اساس تاریخ یا محتوا دسته بندی کنید که البته کار  با تصاویری که بر اساس موضوع مرتب شده اند ساده تر از مرتب سازی بر اساس تاریخ است. مرتب سازی بر اساس تاریخ بیشتر برای خود تیم عکاسی کاربرد دارد .

رسم بر این است که برای به رخ کشیدن هنر عکاس و بازاریابی کار ، از افراد مشهور عکس می گیرند و به صورت اسلاید شو در وبسایت استفاده می کنند . با توجه به محدودیت قانونی مبنی بر اشتراک گذاری تصاویر بانوان ، اکثر نمونه کار های آتلیه ها مطابق با قانون گزینش می شوند .

 

همه میدانیم که عکاسی گرایش های زیادی دارد از جمله عکاسی کودک ، عکاسی صنعتی ، مدلینگ و غیره . اگر تیمی دارید که تمام گرایش های عکاسی را پوشش می دهند ، حتما برای هر گرایش یک صفحه تخصصی در طراحی سایت آتلیه خود در نظر بگیرید تا نمونه کار ها ، منوی قیمت ها ، مقالات و  هر آنچه که به یک گرایش مرتبط می شود را در صفحه اختصاصی اش قرار دهید.بنابراین هر یک از این گرایش ها میتواند تعرفه ها و نمونه کارهای منحصر به خودش را در صفحه اش داشته باشد .

اقدامی که به جهت جلب اعتماد کاربران می توان انجام داد این است که تصویر مدارک آموزشی و گواهینامه های تمام اعضای تیم عکاسی در صفحه ی درباره ی ما گذاشته شود تا مشتریان مطمئن شوند با یک تیم حرفه ای و آموزش دیده طرف هستند .

قابل انکار نیست که سایت شما باید سریع باشد و کاربر زمان زیادی را صرف انتظار برای مشاهده محتواهای وب سایت شما نکند . از طرفی محوریت یک سایت برای آتلیه تصاویر است ؛ پس از راه اندازی وبسایت باید برنامه جامع و حساب شده ای برای بهبود رتبه گوگل نمونه عکس ها ریخته شود  و دقیقا همین بخش است که در رونق کسب و کار شما نقش به سزایی دارد. پس قبل از شروع کار سایت استراتژی قدرتمندی برای سئو کردن سایت خود داشته باشید . البته اگر بخواهید تا نیمی از کاربران اینترنتی تان را از دست ندهید ، لازم است که طراحی وب سایت شما برای دستگاه های هوشمند مانند موبایل و تبلت بهینه شده باشد.

 

سرویس ها و خدماتی که در طراحی سایت آتلیه قابل پیاده سازی است به شرح زیر است :

  • در نظر گرفتن یک صفحه اختصاصی برای نمایش کاتالوگ آنلاین برای انواع گرایش های عکاسی
  • در نظر گرفتن یک صفحه اختصاصی برای  درج تعرفه خدمات (در صورت صلاح دید مدیریت آتلیه)
  • در نظر گرفتن یک صفحه اختصاصی برای درج مقالات و اخبار مرتبط با آتلیه
  • امکان رزرو نوبت و مشاهده تاریخ تحویل در صفحه ای جداگانه برای مشتریان
  • در نظر گرفتن قابلیت پرداخت آنلاین برای هزینه ها
  • افزودن اسلاید شو و گالری عکس حرفه ای
  • افزودن  امکانات فروشگاهی برای سفارش ملزومات عکاسی از جمله آلبوم ، قاب عکس ، پایه دوربین ، دوربین و…
  • امکان ارتباط و پشتیبانی با کاربران و مشتریان
  • برخورداری از ظاهر گرافیکی زیبا و انتزاعی در طراحی سایت

 

طراحی حرفه ای سایت آتلیه عکاسی در کرج یکی از تخصص های استودیو وینتو میباشد. در این زمینه میتوانید روی تجربه خوب ما حساب کنید.

نوشته طراحی وب سایت آتلیه اولین بار در طراحـی سایت وینتو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *