تجزیه و تحلیل نتایج ارسال ایمیل در بازاریابی ایمیلی


بزرگترین اشتباهی که در ایمیل مارکتینگ می‌توانید مرتکب شوید این است که چشم‌تان را به روی نتایج ببندید و صرفاً به شکل کورکورانه، مخاطب را با ایمیل‌های خود بمباران کنید.

اگر کمپین های بازاریابی ایمیلی اجرا می‌کنید و یا این‌که به صورت منظم برای مخاطبان خود خبرنامه ایمیلی می‌فرستید، بسیار مهم است که با بررسی شاخص‌های مختلف، میزان موفقیت برنامه ایمیلی خود را بسنجید.

اکثر سرویس‌های ارسال ایمیل، شاخص‌های بسیار متنوع و گسترده‌‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید عملکرد خود را بسنجید. اما اهمیت همه‌ی این شاخص‌ها به یک اندازه نیست.

در میان آن‌ها بعضی مهم‌تر هستند و به نوعی، شاخص کلیدی عملکرد یا KPI محسوب می‌شوند.

ما در این درس قصد داریم به چند مورد از این KPI‌ها بپردازیم:

تجزیه و تحلیل کمپین های بازاریابی ایمیلی

مشارکت در بحث

چه تجربه‌ای در بررسی نتایج ارسال ایمیل دارید که می‌تواند به دوستانی که تازه این کار را آغاز کرده‌اند کمک کند؟

سری مطالب حوزه ایمیل مارکتینگ

نوشته تجزیه و تحلیل نتایج ارسال ایمیل در بازاریابی ایمیلی اولین بار در متمم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *