نحوه نوشتن توضیح محصولات برای فروش بیشتر

کلمات نقش قدرتمندی در متقاعد کردن مشتریان برای خرید  و فروش بیشتر دارد. پس همین امروز شیوه‌های منسوخ نوشتن توضیحات را کنار بگذارید و با ما همراه شوید تا شیوه‌ی صحیح نگارش آنها را با هم مرور کنیم …

خیلی از صاحبان فروشگاه های اینترنتی قدرت کلمات به کار رفته در توضیح محصولات را دست کم می گیرند. نوشتن توضیح محصولات به شیوه ی مبتدی کار سختی نخواهد بود، اما نکته ی مهم اینجاست که توضیح محصولی که با دقت و به شیوه ی حرفه ای نگارش شده باشد نقش کیمیا دارد و می تواند در جذب بازدیدکننده های جدید و فروش اینترنتی بیشتر نقش موثری داشته باشد. پس همین امروز شیوه های منسوخ نوشتن توضیحات را کنار بگذارید و با ما همراه شوید تا شیوه ی صحیح نگارش آنها را با هم مرور کنیم.

۱ – استفاده از کلیدواژه‌های مرتبط برای فروش بیشتر

فروش بیشتر ، شگردهای فروش بیشتر ، ترفند های فروش بیشتر ، روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر ، سود کمتر فروش بیشتر ، ایده های جدید برای فروش بیشتر ، سود بیشتر با فروش بیشتر ، تکنیکهای فروش ، راهکارهای فروش موفق

به احتمال زیاد تا الان عبارت “واژه های مرتبط” را در بحث سئو زیاد شنیده اید اما نکته ی اساسی این است که این کلیدواژه های مرتبط باید به صورت هوشمند در بخش توضیحات محصول قرار بگیرند. اگر قصد افزایش بازدید و فروش بیشتر خود را دارید، باید نحوه ی نگارشتان را به نگاه مشتری نزدیک کنید. وقتی کسی به دنبال محصولات فروشگاه شماست، از چه کلیدواژه هایی برای جستجو در گوگل استفاده می کند؟

به عنوان مثال، اگر قصد فروش چکمه های سیاه رنگ را دارید بهتر است با استفاده از ابزار گوگل کیوردز به دنبال کلیدواژه های محبوب جستجو برای این نوع محصول بگردید و از آنها در فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید.

توضیح محصولی که با دقت و به شیوه ی حرفه ای نگارش شده باشد نقش کیمیا دارد و می تواند در جذب بازدیدکننده های جدید و فروش اینترنتی بیشتر نقش موثری داشته باشد

۲- برای فروش بیشتر هیچ سوالی را بی پاسخ نگذارید

فروش بیشتر ، شگردهای فروش بیشتر ، ترفند های فروش بیشتر ، روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر ، سود کمتر فروش بیشتر ، ایده های جدید برای فروش بیشتر ، سود بیشتر با فروش بیشتر ، تکنیکهای فروش ، راهکارهای فروش موفق

بهتر است قبل از نوشتن هر توضیحی برای محصولات، این سوال ها را از خود بپرسید. پاسخ صحیح به این پرسش ها باعث می شود که مشتریان شما احساس سردرگمی نکنند. (کاربرد موثر دیگر آن در جلسات هم اندیشی است)

چه کسی از این محصولات استفاده می کند؟محصول شما چه ویژگی هایی دارد و مشخصات آن چیست؟
در کجا می توان از آن استفاده کرد؟
چه موقع می توان از آن استفاده کرد؟چرا این محصول از سایر محصولات موجود در بازار بهتر است؟چه طور از آن استفاده خواهد شد؟

۳- برای فروش بیشتر درباره محصولات خود نقد بنویسید

فروش بیشتر ، شگردهای فروش بیشتر ، ترفند های فروش بیشتر ، روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر ، سود کمتر فروش بیشتر ، ایده های جدید برای فروش بیشتر ، سود بیشتر با فروش بیشتر ، تکنیکهای فروش ، راهکارهای فروش موفق

نوشتن مقالات نقد و بررسی در فروشگاه اینترنتی می تواند راهی موثر برای جلب توجه مشتریان باشد. تلاش کنید در این مقاله ها اطلاعات اضافه تری را به مشتریان بدهید و با دادن اطلاعات علمی و دقیق، اعتماد آنها را جلب کنید. استفاده ی هوشمند از این مقالات باعث افزایش محبوبیت و در نتیجه رشد فروش اینترنتی شما خواهد شد.

امروزه دیگر بسیاری از مردم هیچ جزئیاتی را روی اینترنت نمی‌خوانند. این جزئیات حتی شامل توضیحات محصولات نیز می‌شوند. بنابراین باید چیزی بنویسید که کاربران را به خواندن آن ترغیب کند و متن شما در معرض دید قرار گیرد.
از فونت‌های درشت‌تر و واضح‌تر استفاده کنید. از هدرهای توصیفی استفاده کنید که شامل نکات کلیدی فروش هستند و به جای گراف‌ها، از لیست استفاده کنید. همچنین می‌توانید از رنگ‌های مختلف استفاده کنید، مثلاً هدر را با یک رنگ جداگانه از بدنه‌ی اصلی بنویسید. قطعاً می دانید که تصاویر به توصیف بهتر محصول شما کمک بسیاری می‌کند.

۴- استفاده از عبارت‌های ویزه برای جلب توجه مشتریان

فروش بیشتر ، شگردهای فروش بیشتر ، ترفند های فروش بیشتر ، روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر ، سود کمتر فروش بیشتر ، ایده های جدید برای فروش بیشتر ، سود بیشتر با فروش بیشتر ، تکنیکهای فروش ، راهکارهای فروش موفق

به آخرین و مهم ترین مرحله از بخش خرید رسیدیم : بخش تکمیل خرید. برای جلب نظر آن دسته از مشتریان که عجله دارند باید چاره ای بیندیشید. یک راه حل عالی برای این کار استفاده از عبارت های خاص در تمام صفحات فروشگاه اینترنتی تان است. نمونه ی این عبارت ها را در زیر مشاهده می کنید :

فقط تا آخر امروز برای خرید فرصت دارید تا از سرویس ویژه ی “ارسال رایگان” بهره مند شوید
با عضویت در خبرنامه ی ما از ۱۵ درصد تخفیف بهره مند شوید
این محصول را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و از ۱۰ درصد تخفیف بهره مند شوید
تنها ۵ عدد از این محصول باقی مانده است
پیش فروش (این محصول) آغاز شد

با استفاده از این ۴ دستورالعمل، بازدید سایت تان را بالا برده و فروش بیشتر خود را تضمین کنید اگر تعداد محصولات شما زیاد است تلاش کنید این شیوه را برای محصولات پر فروش خود به کار ببرید و بعد کار روی محصولات دیگر را شروع کنید.

همیار توسعه فروش اینترنتی موفقی را برایتان آرزو می‌کند !

 

منبع : داده ورزان

نوشته نحوه نوشتن توضیح محصولات برای فروش بیشتر اولین بار در همیار توسعه | HamyarDev پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *