الگوریتم Domain Authority 2

الگوریتم Domain Authority 2

در این بخش میخواهیم مصاحبه ای از بروزرسانی جدید موز در DA را که با یکی از کارشناسان moz.com صورت گرفته را برای شما دوستان عزیز بیان کنیم که امیدواریم مطلبی مفید برای شما باشد.

به گفته راس جونز ، دانشمند اصلی جستجو در موز میباشد که از آخرین تغییر صورت گرفته من بسیار هیجان زده می باشد یک ارتقاء فوق العاده که ماه پیش صورت گرفته و همچنین به یکی از مهمترین معیارهای ارائه شده Moz تبدیل شده است : Domain Authority.

اداره دامنه تبدیل به استاندارد صنعتی برای اندازه گیری قدرت یک دامنه نسبت به رتبه بندی شده است. ما متوجه می شویم که ثبات نقش مهمی در ساختن مدیریت دامنه برای مشتریان ما دارد، بنابراین ما می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که اداره جدید دامنه تغییرات قابل توجهی در جدول ایجاد کرد.

درباره DA جدید بیشتر بدانید

تغییر چه چیزی است؟
آنچه در ادامه می آید یک حساب کاربری از برخی تغییرات فنی در زمینه مدیریت دامنه جدید است و چرا آنها اهمیت دارند.

مجموعه آموزش:
از لحاظ تاریخی، ما به آموزش دامنه در برابر یک مجموعه غیرمجاز، مجموعه ای از نتایج جستجو تکیه کردیم. در واقع، این روش استاندارد در صنعت ما بوده است. اما ما راه را برای بهبود آن به طور اساسا، از سطح زمین پیدا کرده ایم، ساختن Domain Authority قابل اعتماد تر است. به ویژه، اداره جدید دامنه بهتر است در درک سایت هایی که برای هر کلمه کلیدی رتبه بندی نشده در مقایسه با آن در گذشته است.

الگوریتم آموزش:
به جای اینکه تکیه بر یک مدل خطی پیچیده، ما سوئیچ را به یک شبکه عصبی تبدیل کردیم. این مزایای متعددی را شامل می شود که شامل یک مدل بسیار شیک تر است که می تواند دستکاری لینک را تشخیص دهد.

عوامل مدل:
ما بر اساس عوامل رتبه بندی در زمینه اداره دامنه تا حد زیادی بهبود یافته است. علاوه بر بررسی تعداد لینک ها، ما هم اکنون توانستیم امتیاز اسپم اختصاصی خود و توزیع مجدد لینک ها را براساس کیفیت و ترافیک، همراه با عوامل دیگر، ادغام کنیم.

ستون فقرات:
در قلب اداره دامنه شاخص پیشرو در صنعت، جدید ماوس لینک اکسپلورر است. با بیش از ۳۵ تریلیون لینک، اطلاعات استثنایی ما کارهای آماری درخشان توسط نیل مارتینسن بورل، چا ویلیامز و بسیاری از Mozzers های شگفت انگیز را به یک صنعت معتبر صنعت تبدیل می کند.

این یعنی چی؟
این پیشرفت های اساسی در مدیریت دامنه متریک بهتر و قابل اعتمادتری نسبت به قبل ارائه می دهد. ما می توانیم هرزنامه ها را حذف کنیم، همبستگی را بهبود بخشیم و مهمتر از همه، به روزرسانی Domain Authority را نسبت به همه تغییراتی که Google انجام می دهیم به روز کنیم.

این بدان معنی است که هنگامی که راه اندازی رخ می دهد، برخی از تغییرات در مدیریت دامنه را مشاهده خواهید کرد. ما مدل را در اختیار داشتن دامنه موجود خودمان قرار دادیم که تغییرات را به حداقل می رساند اما با تمام پیشرفت ها هیچ تغییری در نمرات مدیریت دامنه در سراسر هیئت مدیره وجود ندارد.

چه باید بکنیم؟
از DA به عنوان یک متریک نسبی استفاده کنید، نه یک مطلق.
ابتدا اطمینان حاصل کنید که از نمایه دامنه به عنوان یک متریک نسبی استفاده می کنید. هنگامی که با سایت های دیگر مقایسه نمی شود، مالکیت دامنه بی معنی است. اهمیت مهم این است که آیا سایت شما کاهش یا افزایش می یابد یا خیر – این به این معنی است که آن نسبت به رقبا شما کاهش یافته یا افزایش می یابد. هنگامی که ما مجوز دامنه جدید را راه اندازی می کنیم، مطمئن شوید که نمرات رقبای خود و همچنین خودتان را بررسی می کنید، زیرا آنها به احتمال زیاد در جهت مشابه تغییر می کنند.

می دانید که چگونه با مشتریان، همکاران و ذینفعان ارتباط برقرار کنید
دوم، آماده باشید با مشتریان یا مدیران وب خود ارتباط برقرار کنید و در مورد تغییرات و پیشرفت های مدیریت دامنه. در حالی که تغییر همیشه مزاحم است، اداره جدید دامنه بهتر از همیشه است و به آنها اجازه می دهد تصمیمات دقیق در مورد استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو در پیش بگیرند.

انتظار می رود DA با Google همگام باشد
در نهایت، انتظار داریم که ما همچنان به بهبود بخش دامنه ادامه خواهیم داد. همانطور که Google هر ساله صدها تغییر در الگوریتم خود می کند، ما قصد داریم که نمایه دامنه را به تغییرات گوگل بیشتر پاسخگو باشیم. حتی زمانی که گوگل به روز رسانی های الگوریتم اساسی مانند پنگوئن یا پاندا را انجام می دهد، می توانید احساس اطمینان کنید که مدیریت دامنه Moz به همان اندازه مربوط و مفید خواهد بود.

وقتی اتفاق می افتد؟
ما در حال برنامه ریزی کردن Domain Authority جدید در تاریخ ۵ مارس ۲۰۱۹ هستیم. ما بین چندین و چند وقت دیگر ارتباطات بیشتری برقرار خواهیم کرد تا به شما و مشتریانتان پاسخ دهیم به بهترین مقام دامنه جدید، از جمله وبینار در ۲۱ فوریه. ما امیدواریم که شما به عنوان هیجان به عنوان ما هستند و مشتاقانه منتظر ادامه دادن به شما معیارهای قابل اطمینان ترین، پیشرفته ترین که صنعت ما ارائه می دهد.

اطمینان حاصل کنید که منابع را که آماده کرده ایم برای کمک به تغییرات به شما اضافه کنیم، از جمله یک بیانیه آموزشی و یک ارائه که می توانید آن را برای مشتریان، تیم و ذینفعان خود به اشتراک بگذارید.


The post الگوریتم Domain Authority 2 appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *