دانلود مجموع کامپوننت ZylSerialPort.NET 1.72

دانلود مجموع کامپوننت ZylSerialPort.NET 1.72

دانلود مجموع کامپوننت ZylSerialPort.NET 1.72

در این مطلب دانلود مجموع کامپوننت ZylSerialPort.NET 1.72 رو برای شما دوستان عزیز قرار دادیم.ZylSerialPort.NET مجموعه ای کامپوننت های و کلاس های .NET پورت سریال سنکرون و آسنکرون است که به صورت رویداد محور و مبتنی بر ترد (thread) می باشد. برای برقراری ارتباط با دیوایس های خارجی بر روی اتصال پورت سریال مانند مودم ها، بارکد ریدرها، ماژول های GSM و … می توانید از کامپوننت ZylSerialPort.NET استفاده کنید. با ما همراه باشید….

کامپوننت ZylSerialPort.NET 1.72

از این کامپوننت به همراه دیوایس های USB، IrDA و بلوتوث استفاده کنید (این مورد را می توانید در آدرس System/Device Manager/Ports چک کنید). در صورتی که درایور دیوایس USB شما وجود نداشت می توانید از یک کنترلر USB استفاده کنید که عرضه کننده آن درایور پورت سریال مجازی مانند FTDI فراهم کرده باشد یا می توانید از آداپتور USB/RS-232 استفاده کنید. ZylSerialPort.NET کاملاً با زبان C# و با استفاده از .NET Framework و فراخوانی های API نوشته شده است. ZylSerialPort.NET مشکلات پیاده سازی .NET SerialPort استاندارد مانند دیوایس های USB جدا شده، اتصال مجدد خودکار و … را حل می کند. در این مجموعه برنامه های دمو به زبان های C# و VB.NET برای ویژوال استودیو نسخه های ۲۰۱۰، ۲۰۱۲، ۲۰۱۳، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷، Winforms و WPF تدارک دیده شده است. همچنین یک فایل help نیز در این محصول قرار داده شده است.

این کامپوننت بر مبنای چند نخی کار میکند، کاملا رخداد محور کد نویسی شده است و پردازش ها را به صورت ناهمزمان انجام میدهد تا رابط کاربری برنامه به صورت فریز شده در نیاید. ZylSerialPort.NET به صورت کامل به زبان سی شارپ و تحت فریم ورک دات نت نوشته شده است و برای استفاده از آن به کتابخانه وابسته دیگری نیاز نخواهید داشت. به همراه این کامپوننت یک نسخه دمو از برنامه نمونه نیز وجود دارد که عملکرد برنامه را به صورت واقعی به نمایش میگذارد. این دمو هم برای سی شارپ و هم برای وی بی برای نسخه های ۲۰۱۰,۲۰۱۲,۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ ویژوال استودیو و در قالب وین فرم و wpf در دسترس است که میتوانید با بررسی کد آنها به عملکرد این کامپوننت پی ببرید. همچنین یک فایل راهنما نیز وجود دارد که قسمتهای مختلف کامپوننت را به صورت کامل توضیح داده است، البته میتوانید از راهنمای آنلاین برنامه نیز استفاده کنید.

سیستم عامل های پشتیبانی شده :

  • Windows 98/Me/2000/XP/Server2003/Vista/Server2008/7/8/Server2012/10

 

ZylSerialPort.NET is a thread based, event driven, asynchronous / synchronous serial port .NET class / component. Use ZylSerialPort.NET component to easily communicate with external devices on serial port connection, such as modems, bar code readers, GSM modules and others. You can use it also with USB, IrDA and Bluetooth devices, because these devices have a driver that redirects the input from the USB, IrDA or Bluetooth port to a virtual serial port (you can check it in System/Device Manager/Ports). If your USB device is not provided with such a driver, then use a USB controller whose vendor provides a virtual serial port driver, such as FTDI or use a USB/RS-232 adapter. ZylSerialPort.NET is written 100% in C# using .Net framework and API calls. It solves the problems the standard .NET SerialPort implementation has, like unplugged USB devices, automatic reconnect, etc. The demo version is fully functional, but it displays a nag dialog (the licensed version will, of course, not have a nag dialog). The package includes demo programs for C# and VB.NET for Visual Studio 2010, 2012, 2013, 2015 and 2017, Winforms and WPF. A help file is also included or you can use the online documentation. Supported Operating Systems: Windows 98/Me/2000/XP/Server2003/Vista/Server2008/7/8/Server2012/10

The post دانلود مجموع کامپوننت ZylSerialPort.NET 1.72 appeared first on آموزش برنامه نویسی.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *