طراحی سایت دکوراسیون داخلی و اداری

زندگی ماشینی این روزها ، سبک زندگی بشر را خشک و بی روح کرده ؛ حتما اعتراف می کنید زندگی یکنواخت این روزها ، کمی چاشنی تنوع کم دارد تا طعمی ملایم و مورد پسند پیدا کند .

تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار همان راه حل دلپذیری است که کمی آدرنالین به روند تکراری روزمره تان اضافه می کند . شاید مقوله تغییر دکوراسیون شما را یاد روزهای منتهی به سال نو بیاندازد ، اما بهتر است بدانید تغییر دکوراسیون و علم در راستای آن ، هرگز منتهی به یک جابجایی ساده اسباب و وسایل نیست . تغییر دکوراسیون یک علم ظریف از ریشه هنر است که هر تغییری را بر اساس روحیات و خلق و خوی شما ایجاد می کند .

اهمیت سایت دکوراسیون داخلی

نیاز به تغییر دکوراسیون یک نیاز همیشگی ست

خانواده های متعددی هستند که چندین بار در سال اقدام به تغییر و تعویض تمام دکوراسیون یا بخشی از آن در منزل یا محیط کار می نمایند .چنین افرادی در دو دسته جای میگیرند ؛ افرادی که زمان کافی برای انجام امور مربوط به تغییر دکور به صورت شخصی را ندارند و دسته بعدی افرادی که تمایل دارند دکور منزل یا محل کارشان اصولی و حساب شده یا گاها بر اساس مبانی شخصیتی و روحیاتشان ( یا متناسب با زمینه شغلی) باشد .
بازار هدف شما را هریک از این دو گروه تشکیل دهد فرقی ندارد ، آنچه مهم است این است که یک وبسایت پر و پیمون در زمینه دکوراسیون  وجود ندارد که علاوه بر خدمات بی نقص ، وبسایت خود را مدام به روزرسانی و آپدیت کند .

آنچه باعث روح بخشی به یک کسب و کار اینترنتی می شود و آن را زنده نگه می دارد به روزرسانی مرتب آن است .

 

اگر قصد طراحی سایت کسب و کار در این زمینه را دارید ، دقت داشته باشید که تجهیز وبسایت دکوراسیون به امکانات ساده ای که بتواند توسط افرادی غیر متخصص مدیریت شود یک امر لازم و ضروری است .

اهمیت و ویژگی های گالری سایت دکوراسیون داخلی

گالری مدرن تصاویر

حتما شما هم با بنده در اینکه مبنای یک وبسایت دکوراسیون بر اساس تصاویر است ، اتفاق نظر دارید ؛ در واقع گالری تصاویر ویترین محل کار اینترنتی شماست . اگر می خواهید کسب و کار اینترنتی تان رونق داشته باشد ، گالری عکس وبسایتتان را رونق دهید . کمک گرفتن از یک عکاس حرفه ای در این مسیر نیز خالی از لطف نیست . عکاسی که هنر شما را با هنر خود تلفیق کند و اثری خارق العاده را برای مشتریان و کاربران به تصویر بکشد قطعا باعث جذب مخاطب خواهد شد .

توصیه می کنیم در گالری تصاویرتان از عکس های واقعی و نمونه کاری خود استفاده کنید و از کپی کاری و استفاده از تصاویر تبلیغاتی جدا بپرهیزید چرا که بخش عمده ای از اعتماد مشتری شما در لا به لای تصاویر گالری شما پنهان شده است .

اگر بتوانید خدمات طراحی دکوراسیون به صورت سه بعدی را در طراحی سایت دکوراسیون داخلی منزل خود بگنجانید یک سر و گردن از رقبای خود جلو افتاده اید . در نتیجه طراحی و پیاده سازی وبسایتتان را به شرکتی بسپارید که این مشخصه را به صورتی حرفه ای و با زیباترین نمود دیداری پیاده سازی کند . بی شک با ارائه چنین سرویسی کاربران سایت خود را مجذوب تمام و کمال خود خواهید کرد .

نمایش توانایی ها

فراموش نکنید که با مشتریانی باهوش طرف هستید ، مشتریانی که با دیدن سابقه کاری شما با  نرم افزارهایی مانند ۳max و solid work حساب ویژه ای روی تیم شما باز می کند . به کمک این نرم افزر ها می توانید تداعی هنرمندانه ای از مفهوم واقعی دکوراسیون را برای کاربران آنلاین وب سایتتان تصویر سازی کنید .

رعایت جذابیت در طراحی سایت دکوراسیون داخلی

جذابیت در طراحی

در طراحی وبسایت دکوراسیون داخلی  محیط سایت باید چنان واقعی و نزدیک به ذهن مشتری باشد که در نگاه اول جذب حس گرم و محیط گیرای موجود  در آن گردد و به طور صد در صد خود را داخل محیط سایت حس کند که البته این وظیفه مهم تنها به کمک یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای و با سابقه قابل پیاده سازی است  .

یک ایده ی مشتری پسند در یک وبسایت دکوراسیون این است که بخشی در نظر گرفته شود که مراجعه کنندگان بتوانند به کمک یک نرم افزار با کارکرد ساده ، ایده های ذهنی خود را به صورت سه بعدی طراحی کرده و به متخصص مورد نظر ارائه دهند .

نمایش پروژه های انجام شده قبلی در سایت دکوراسیون داخلی

نمایش پروژه های دکوراسیون داخلی

قطعا یکی از جذاب ترین بخش های وبسایت دکوراسیون برای مراجعه کنندان پیگیری آنلاین پروژه های در دست انجام شرکت شماست . سعی کنید در به روز رسانی این بخش وسواس ویژه به خرج داده و زمان کافی بگذارید .
اگر در پیاده سازی این بخش نکات لازم را اجرا کنید قطعا مراجعه کننده را به مشتری دائمی خود تبدیل خواهید کرد . قرار دادن فرم های آنلاین جهت ثبت سفارش یا رزرو زمان ملاقات حضوری نیز در انتهای این بخش ایده ی هیجان انگیزی است . کاربران بی حوصله ی امروزی ، گویا انرژی کافی برای سرک کشیدن در بخش های مختلف و پیدا کردن بخش مورد نیاز خود را ندارند . با قرار دادن فرم های ثبت سفارش در دسترس ترین بخش سایت ، زحمت کاربران بی حوصله را به حداقل می رسانید و آنها را شیفته ی خود می کنید .

آموزش کار با پنل مدیریت سایت

آموزش کار با پنل مدیریت

هرچند کار با پنل مدیریت سایت کار چندان سختی نیست ، اما قطعا شرکت طراحی سایتی را برای پیاده سازی این ایده پیدا کنید که آموزش رایگان و پشتیبانی همیشگی خود را ضمانت دهد .
طراحی سایت دکوراسیون شما را برای همیشه از شر تبلیغات سنتی و از رده خارج خلاص می کند و در عین حال بازده بالاتر و مفیدتری خواهد داشت . با این حال  طراحی و در نتیجه آپلود یک کاتالوگ یا بروشور حرفه ای در وبسایتتان نظر کاربران تیزبین را حسابی جلب خواهد کرد .

سرویس ها و خدماتی که می توانید در یک وبسایت دکوراسیون بگنجانید به شرح زیر است :

  • طراحی یک صفحه اختصاصی برای کاتالوگ نمونه کار ها
  • اختصاص یک صفحه برای معرفی و فروش محصولات
  • تجهیز وبسایت به ثبت سفارش غیرحضوری (اینترنتی) به انضمام درگاه پرداخت
  • طراحی صفحه اختصاصی برای اخبار جهانی و به روز دکوراسیون به اضافه اخبار و رویداد های به روز شرکت شما
  • معرفی و ارائه اطلاعات نمایندگی های معتبر شرکت (درصورت وجود)

برای سفارشی طراحی سایت دکوراسیون میتوانید روی توانایی های وینتو حساب ویژه ای باز کنید. همچنین در طراحی سایت دکوراسیون داخلی در کرج با توجه به قابلیت های خاصی که داریم میتوانیم بخوبی کمک حال شما عزیزان باشیم.

نوشته طراحی سایت دکوراسیون داخلی و اداری اولین بار در طراحـی سایت وینتو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *